Gå til innhold

Kupp på bruktmarkedet


Anbefalte innlegg

Dette er vel også et godt "tilbud" eller?? :dribble:

http://www.akam.no/b...d/annonse/25339

NEI!

 

Jeg syns nå ihvertfall det var fint å vite hva fyren betalte for kameraet :)

 

Men hvorfor var ikke dette noe godt kjøp? Får jeg et bedre kamera til samme pris? :dribble:

Fulgte visst med en del tilbehør, men dette er ikke dyrt uansett. Forsikringen vet jeg ikke verdien av.

Batterigrep osv får man veldig billig fra HongKong.

 

Du kan få ett 50D til 3400kr brukt, eventuelt ett nytt Nikon D5100+ kit objektiv til 4590kr

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etterfølgeren 550D koster fra 4590 kr i butikk inkludert objektiv. På bruktmarkedet gikk den for 3500 kr, uten objektiv i høst, men jeg ville ikke betalt så mye for en brukt 550D. Jeg vil si 70% av nypris, ca 3200 kr, hadde vært ok for begge parter hvis kitobjektivet (18-55 IS) fulgte med.

 

Så den noe eldre 500D med objektiv til 3800 kr synes jeg IKKE er noe godt tilbud.

 

Garantien ser jeg som helt verdiløs.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Jeg syns nå ihvertfall det var fint å vite hva fyren betalte for kameraet :)

 

Men hvorfor var ikke dette noe godt kjøp? Får jeg et bedre kamera til samme pris? :dribble:

 

Mener Elkjøp har/hadde 550D med 18-55 IS til 3990.- da blir 500.- mer litt mye for et 3 år gammelt forrige generasjon kamera samt at bruktprisen ligger gjennomsnittlig på ca 3000.-

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

O-store bruktmarked guder! Jeg hyller dere i det jeg skal spørre etter hjelp av dere.

 

Hvilke fora ville dere leitet etter brukt Mac pro/g5 kabinett? Har sett på finn (er bare med fungerende innmat der, vil ha uten eller defekt slik at prisen går betraktlig ned) Ebay, prisene der er for høye for min lommebok.

Lenke til kommentar

O-store bruktmarked guder! Jeg hyller dere i det jeg skal spørre etter hjelp av dere.

 

Hvilke fora ville dere leitet etter brukt Mac pro/g5 kabinett? Har sett på finn (er bare med fungerende innmat der, vil ha uten eller defekt slik at prisen går betraktlig ned) Ebay, prisene der er for høye for min lommebok.

Brukt1.no

Lenke til kommentar

Are har også lagt ut en Canon 70-200 f/4 til 3500 kr. Jeg tar det som et tegn på at Tamron 24-70mm f/2,8 VC er ankommet og gjør det bra i lab-en. Teleobjektivet tipper jeg har blitt overflødig på grunn av f/2,8-tele. (Men det er lov å håpe at Tokina 70-200 f/4 er i laben og gjør det like bra til en lavere pris)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...