Gå til innhold

DC Universe Online


Anbefalte innlegg

Ja, var bra det. Men Soldat, var han en venn av deg, eller noen fra forumet?

 

I am here to add some culture to you uncivilized bastards... with fire!

 

Tenkte på det med batman pre-order greia som du nevnte @Aurvan, vet ikke om du fant ut av det til slutt, men kom over denne: http://www.dcuniverseonline.com/news/archive.vm?id=12&month=current

Fant ut at Batman ikke gjelder for Steam pre-order, kun Bane Venom injector (eller noe slikt) gadget. Men har en mye bedre gadget, så ikke mye til bonus...

 

Takk, fant det ut.. Litt irriterende at man må ha den på slot 7. Den er jo ikke så lett å nå akkurat. Men det er jo bare en bagatell.

Jeg har quickslot 1-4 på default knappene (altså knappene 1, 2, 3, og 4), mens quickslot 5-8 bruker jeg Z, X, C, og V som alternativer (slik at tallene også funker). Da trykker jeg 'C' for å drikke Cola, og det er jo perfekt. Riktig bokstav er det også ;)

 

Spesielt i en heftig kamp er det raskere å trykke Z og X, og så trykke C når jeg trenger litt Cola.

 

Ellers bruker jeg ALT for den autopilot/super sonic speed/rocket boost/extra super speed-knappen, istedet for Num Lock (som er default) som er heeeeeelt på andre siden av tastaturet.

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvor er spillet billigst?

 

Som @Pokey D2D er billigst(som jeg har funnet hvertfall), var det jeg kjøpte spillet.

 

Edit: Ble forresten level 30 i stad, og kan fortelle at du ikke behøver å være redd for å ikke ha ting å gjøre, for det er det mer enn nok av her ser jeg. Dukka opp noen par nye quests automatisk i questloggen, samt at watchtower hadde en haug med nye quester som dukka opp i de forskjellige rommene der, også har du duos og raids, dog har ikke fått testet noe av det enda. Har fortsatt quests fra lvl 25 i loggen så tenkte jeg skal gjøre med ferdig med de først før jeg beveger meg videre, hehe.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Takk, fant det ut.. Litt irriterende at man må ha den på slot 7. Den er jo ikke så lett å nå akkurat. Men det er jo bare en bagatell.

 

Sant, men du kan gå inn i options og sette power slot 7 til en annen knapp som du liker bedre.

 

Takk, det hadde jeg jo ikke totalt glemt å prøve etter flere timers spilletid... :blush::p Fant for øvrig en løsning på V-problemet. Jeg er venstrehendt, så å hoppe med spacebar blir for kronglete. I stedet hopper jeg vanligvis med V. Men pga en bug må jeg stille inn V-knappen hver gang jeg går til en ny instance (fra skipet til Brainiac, ut i byen, inn i et hovedkvarter osv). Av en eller annen teit grunn gikk det derimot helt fint å bruke Ctrl for å hoppe. Aner ikke hvorfor, men jeg klager ikke. :)

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Har gått innom diverse butikker i Oslo sentrum nå på jakt etter dette spillet, men ingen ser ut til å ha det.

 

Noen som har kjøpt spillet i dag i Oslo (helst i sentrum et eller annet sted), som kan opplyse meg litt så jeg kan få tak i det i morgen?

 

På forhånd; mange takk for all respons.

 

Edit: glemte å si at jeg vil ha det på PS3. Erre muuulig.

Endret av almazy
Lenke til kommentar

Orker ikke lese igjennom hele for denne infoen:

 

Ved kjøp til PS3 eller PC, hvor lenge får man spilt før man må betale for spillingen?

Litt kjedelig å betale 550,- til PS3, for så å måtte betale eksta med en gang.

 

Tror det er en måned "gratis" spilletid inkludert i spillet.

Lenke til kommentar

Orker ikke lese igjennom hele for denne infoen:

 

Ved kjøp til PS3 eller PC, hvor lenge får man spilt før man må betale for spillingen?

Litt kjedelig å betale 550,- til PS3, for så å måtte betale eksta med en gang.

 

30 dager spilling før man må betale. Kjøp det til PC så sant du ikke sitter med maskinvare fra det forrige århundre.

Lenke til kommentar

Har gått innom diverse butikker i Oslo sentrum nå på jakt etter dette spillet, men ingen ser ut til å ha det.

 

Noen som har kjøpt spillet i dag i Oslo (helst i sentrum et eller annet sted), som kan opplyse meg litt så jeg kan få tak i det i morgen?

 

På forhånd; mange takk for all respons.

 

Edit: glemte å si at jeg vil ha det på PS3. Erre muuulig.

 

Ville bare si at jeg har akkurat fått tak i spillet til PS3 i Oslo. Måtte til Lefdal på Storosenteret. Var igjen noen få eksemplarer klokken 16.00 for de som måtte ønske seg spillet.

Lenke til kommentar

Seriøst, de må gjøre det mulig å skippe booster gold infomercials!! ARGH!!! Nesten så jeg håper en ganker kommre hver gang, bare så det kan bli avbrutt fortere!

Hehe ja, skulle vært en mulighet for skip, dog er heldigvis ferdig med alle nå, fikk noen par feats for det også, så det er kjekt. Dog Booster Gold er litt av en artig skrue, hadde noen morsomme linjer i ny og ned.

 

Michael er da kul han? Men når han sender oss til områder vi vet er farlige kan det ikke skade å ta med noen medhjelpere. ;)

 

Btw jeg fikk noen ting via pre-order som batgranat og joker-pistol, men hvordan får jeg dem in-game?

Når du åpnet menyen så er det ikonet helt til høyre, marketplace eller noe heter det. Dog du må putte inn koden for tingene først, dette kan også gjøre på den tabben eller fra kontoen din på websiden til SOE, tror du også kan legge inn koder i launcheren.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...