Gå til innhold

DC Universe Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, fortell.

 

edit: Ny side, ja. Fortell hvordan Booster Gold ble superhelt :)

 

Michael Carter var en museumsvakt i et 25te århundret i Gotham City og kjedet vettet av seg. Han har null superkrefter, har null familieformue og så videre. En gang mellom vår tid og hans tid skjeddet en katastrofe (husker ikke detaljene i farten, sorry) og alt av historiebøker osv ble ødelagt. Det gjør at de ikke har noen særlig informasjon om vår tid, noe som er vesentlig for Booster.

 

Mens han jobbet som vakt i museumet fant han en tidsmaskin fra vår tid og bestemte seg for å bli superhelt. Teknologien på hans tid er svært avansert i forhold til vår, så han tod med seg en rekke ting inn i tidsmaskinen, dro tilbake til tiden før katastrofen og prøvde å bli superhelt. Det gikk selvsagt ikke helt etter planen. For eksempel koster det mye å bli superhelt, og han var jo bare en fattig museumsvakt fra fremtiden. Resultatet ble å gå til media og stå frem som superhelt, så han kunne bli sponset. Det er derfor du for eksempel ser reklameplakater med ham. Av samme grunn er få som liker ham av de andre heltene. De aller fleste heltene gjør det de gjør fordi det er det rette å gjøre med kreftene deres, men Booster gjør det for pengene og æren. :p

 

Edit: Siden han er fra fremtiden kunne han ikke bare dra tilbake i tid og bli superhelt. Å endretiden kan jo få katastrofale følger, men om verden allerede var gått under og han dro tilbake til tiden før katastrofen ville han ikke unne påvirke fremtiden.

 

Edit2: Typo

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Seriøst, de må gjøre det mulig å skippe booster gold infomercials!! ARGH!!! Nesten så jeg håper en ganker kommre hver gang, bare så det kan bli avbrutt fortere!

Hehe.

Er level 22. Brukte en Booster Gold kiosk da en level 30 villain angrep. Slo så godt ifra meg at han stakk av. Jævlig tilfredstillende.

 

Men hvor ble det av solo-oppdragene? Eneste jeg finner er exploration quests og kanskje annet småplukk jeg ikke har gjort.

Lenke til kommentar

Seriøst, de må gjøre det mulig å skippe booster gold infomercials!! ARGH!!! Nesten så jeg håper en ganker kommre hver gang, bare så det kan bli avbrutt fortere!

Hehe.

Er level 22. Brukte en Booster Gold kiosk da en level 30 villain angrep. Slo så godt ifra meg at han stakk av. Jævlig tilfredstillende.

 

Men hvor ble det av solo-oppdragene? Eneste jeg finner er exploration quests og kanskje annet småplukk jeg ikke har gjort.

 

Vel jeg greide meg fint fram til lvl 30, med plenty av quests hele veien. Husk er ofte en eller to sidequester nær et området du er sendt til, samt finkjem både Gotham og Metropolis, kan være en ide å sjekke alle 5 politi stasjonene i ny og ned også, både inni og utenfor. Også har du jo villain/hero/boss wanted oppdragene som er repeatable, wanted oppdragene for de frittgående bossene trenger du litt hjelp til med som regel, de er ikke nødvendig, men jeg pleide som regel og stikke til området når jeg så noen rope at noen holdt på med en av de. Også har man jo alerts og pvp/arena.

 

Edit: På level 30 hadde jeg faktisk fortsatt quester som var under min level, hadde vel jobbet meg opp mot quester på lvl 25 når jeg ble 30.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

heisann

De fleste her spiller vel på pc tenker jeg, men må bare høre om noen andre opplever det samme som meg på ps3:

 

Har nettopp startet spillet og spiller i ca 10 minutt før hele ps3`en fryser og rebooter.

Trodde først dette var bare engangs tilfelle, men det skjer hver gang på akkurat samme plassen! Har prøvd 5 ganger nå. sinnsykt irriterende.

 

Er helt i begynnelsen når jeg starter med villain. Der en skal trykke for å bruke et panel eller noe..

 

Håper det bare er noe med servere eller noe slik og at det e fikset til i morgen. Virket lovende dette spillet :)

satt vel en time med character creation før jeg i det hele tatt fikk prøvd med på selve spillingen :)

 

 

Edit* mulig fiks i neste patch

Endret av jakzen
Lenke til kommentar

Kort spørsmål: Er det gøy? :) Er dere fornøyd?

Helt klart et artig spill, og er fortsatt ganske så overrasket over spillet. Jeg har nådd level 30 for leveling i spillet går relativt fort, dog dette er ikke noe dårlig ting i mine øyne, for du har alltid noe å gjøre, og når du når 30 så åpnes en haug med ting du kan gjøre, samt at etter du har blitt 30 kan du fortsatt samle opp skillpoints via noe som kalles feats, er som achievements.

 

Prøvde meg på en ny alerts i går med en gruppe, var i containment facility i Watchtower eller noe slikt, braniac hadde bryti seg inn, og den virket overraskende enkelt helt til vi kom til 2 eller 3 boss, og på han wipa vi en del ganger, vi var vel ikke langt fra å gi opp, men så greide vi å komme vidre. Dog store deler av problemet vært var vel aggro problemet til controllers, skal vist være en bug. Uansett syns det var en ganske så kul alert, og gleder meg til å få testa ut flere.

 

Fant Lilla "epic" item i går :D Bane sitt belte droppet da jeg kjørte gjennom lighthouse på alt'en.

Fikk mitt første, og eneste epic item så langt, her om dagen selv, var Deathstroke sin chestplate, var vel i forbindelse med The Riddler instancen om jeg ikke husker feil.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Jeg har problemer med å la være å starte nye karakterer, så har fortsatt 5 level igjen til level 30 med min main man, Redline. Her er min siste karakter (i skrivende stund, men skal logge meg på og lage enda en ny snart *sukk*) Deathcore. Han er akrobat, martial artists, og bruker gadgets.

 

Fant en bit kryptonitt, så Supergirl var lett match:

20zxpwo.jpg

 

Kort spørsmål: Er det gøy? :) Er dere fornøyd?

Jeg er meget fornøyd. Selv synes jeg klasse-systemet fungerer veldig bra. Liker at en kan skifte mellom roller, og hver rolle kan ha sitt eget quickslot-oppsett. Min villain har stealth også, så jeg har 3 forskjellige quickslot-oppsett. Stealth-quickslottene er satt opp med en del åpnings-angrep, som bomber, stun darts, "sneak attack" og en supercharge ability (kan sjelden brukes). Når jeg bryter stealth, skifter quickslottene til min valgte rolle (DPS eller controller), og jeg kjører på med snares, smoke bombs, og annet snacks. For ikke å snakke om alle knockdown-angrepene comboene i martial arts har.

 

Ellers vil jeg si at cheesiest build er: flight, hand blast, fire. Møter jeg på en slik cheeser, stikker jeg heller av :p

Endret av Aurvan
Lenke til kommentar

Kort spørsmål: Er det gøy? :) Er dere fornøyd?

 

Både og. Jeg ville gitt det 9/10 så langt, men mest fordi jeg stadig møter folk jeg kjenner (Original Flash, Donna Troy, Felix Faust, Killer Croc osv). Hadde jeg ikke hatt noe kjennskap til DC Universe ville jeg nok gitt det 7.5 så langt. Det kan bli litt ensformig for noen, og det er ikke så alt for stor forskjell i klassene og våpnene. Men på den annen side er questene svært bra (første quest chain opp til Scarecrow var episk), det er bra VO, jeg fikk sloss sammen med Zatanna mot Felix Faust (stooooor pluss for meg) og det er morsomt å utforske. Jeg er ikke så alt for stor fan av superfart, men acrobatics og flight er svært morsomt. :) Eneste minuset er at vi kan hoppe fra toppen av en skyskraper og kræsje ned i asfalten uten å bli skadet. Det er greit nok om vi er meta-folk som Superman og Power-girl, men når vi er et vanlig menneske og trener hos Batman? Men det er jo bare en bagatell.

Lenke til kommentar

Jeg har problemer med å la være å starte nye karakterer, så har fortsatt 5 level igjen til level 30 med min main man, Redline. Her er min siste karakter (i skrivende stund, men skal logge meg på og lage enda en ny snart *sukk*) Deathcore. Han er akrobat, martial artists, og bruker gadgets.

 

Jasså gått over til den onde siden? :p

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Jeg har problemer med å la være å starte nye karakterer, så har fortsatt 5 level igjen til level 30 med min main man, Redline. Her er min siste karakter (i skrivende stund, men skal logge meg på og lage enda en ny snart *sukk*) Deathcore. Han er akrobat, martial artists, og bruker gadgets.

 

Jasså gått over til den onde siden? :p

Det er på den andre PVP-serveren såklart.

Kan jo ikke hjelpe motstanderne av Night Watch ;)

Lenke til kommentar

Hvorfor kan ikke Deathcore være snill? Tenk deg at alle barna i barnehagen samler seg rundt onkel Deathcore for et eventyr... :p

 

Btw kjapt spørsmål. På noen skills må jeg holde nede en knapp to ganger. Hvordan gjør jeg det? (Hold x2) F.eks er Meteor Strike Hold x2 på høyreknappen om jeg ikke husker feil. Husker ikke i farten hvilke power den er, men alle powers har vel noe sånt.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Hvorfor kan ikke Deathcore være snill? Tenk deg at alle barna i barnehagen samler seg rundt onkel Deathcore for et eventyr... :p

 

Btw kjapt spørsmål. På noen skills må jeg holde nede en knapp to ganger. Hvordan gjør jeg det? (Hold x2) F.eks er Meteor Strike Hold x2 på høyreknappen om jeg ikke husker feil. Husker ikke i farten hvilke power den er, men alle powers har vel noe sånt.

 

Da holder du knappen nede litt, slipper også holder du knappen nede igjen til angrepet er utført sånn ca. ikke værre enn det.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Hva når du må holde samt bruke retningstastene? Så noen "syke" Rifle-kombinasjoner. Én er listet som "hold høyre, frem, hold høyre, frem, høyre" - hvis jeg husker rett.

 

Hmm det har jeg null peiling på da jeg ikke har vært borti slike kombinasjoner, har bare testet Hand Blast og Brawling og der involverer kombinasjonene bare musen. Dog høres interessant ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...