Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Kom over en 17-åring som synes han var så flink å skrive

Jeg snakket med den karen i januar, faktisk. Han klagde sånn på alle som hadde så "dårlig gramatikk".

 

Han: Ironien, Ironien!!!!

Jeg: Jeg ser ikke ironien i orddeling, stor forbokstav på rare steder og en haug av ukontrollerte utropstegn.

Han: du virker som en ganske humorløs og trøtt type for å være ærlig da...

Jeg: Absolutt ikke. Jeg sier bare at det er dumt å snakke om at andre ikke har grammatikken på plass, når du ikke engang klarer å stave ordet grammatikk.

Han: jøsses,

og jeg som til og med har en norsk ordbok rett ved siden av meg når jeg skriver.

wooooh.

fæle greier det derre...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg snakket med den karen i januar, faktisk. Han klagde sånn på alle som hadde så "dårlig gramatikk".

(...)

 

Haha! Den grammatikken har vel aldri vært helt på plass.

 

Noe annet er at folk tydeligvis ikke vet at det er komma foran ordet "da", med mindre det er snakk om datid. Ellers får jo to setninger vidt forskjellige betydninger, som f. eks:

- Jeg skriver da

- Jeg skriver, da.

Det første skulle enten vært "jeg skrev da" eller samme setning som den under.

 

Skulle understreke det et sted, og flaut nok var det flere personer langt oppi tjueårene som nektet for at det var tilfellet, men de måtte til slutt krype til korset foran fem hundre lesere.

 

 

 

 

Og forskjellen, bortsett fra kommaet, er?

 

Komma foran tiltale, f. eks.

Lenke til kommentar

Jeg tar meg friheten til å poste et helt innlegg. Dette er noe av det verste jeg har sett på lenge.

 

also je gliker best:

NFS hp2

NFS u va rohgså bra og nåkka helt nytt liker japaneren men det tuning skylle vart mehr med still. alle farger som exsisters klistra i 1000 vinlye rog sån nei takk. mer sånn f. eks. alt i svart grønn neon(ikke sån pulserende det suger) også stillige pimp hujuler det holder vinyl trengs ikke.

 

NFS u2 var også ikke dårlig men nesten samme som nfs u

 

NFs most wanted var veldig bra. speed !!!!!!!!!

NFS carbon og PRo street har jeg ingenting og si over en HELT SHIT DÅRLIG

 

NFS undercover er heller ikke bra men bedre en NFS prostreet

 

men det er enda håpning. neste NFS skal urvikles in 24 månder i steden for 12 månder håpper at det hjelper

Endret av Tee-Zee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...