Gå til innhold

Klagemuren - ergrelse over grammatiske skrivefeil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
IT-avisen er jo ekstreme. Nesten samtlige artikler har minst en feil. Jeg har også sett at de kutter midt i setninger og fortsetter med noe annet. Klipp og lim-avisen.

Skal ikke du søke jobb der å vise hvordan det skal gjøres? ;)

Håper det var en bevisst feil, DevN? :p

 

Edit: Fra ett og samme innlegg i BigWater-tråden:

plexi skade (...) gjenge teip å nippler (...) skru av di nipplene som er på nå for å teipe di det er tette (...) vis man skrur av di nipplene så er skrudd i (...) gjenge teip for en liten sikker hets skyld (...) følge boka å gjøre (...) så skal en O ring KUN teites 1 gang neste gang på med ny o ring (...) vis du (...) som er på å ta 2\3 runder med gjenge teip på gjengene å skru til med handmakt IKKE TANG plexi er veldig sprøtt (...) gjenge teip skal \ bør dekke hele gjenge partiet å ikke (...) vannflow (...) slik at nor du (...) på at kje teipen (...) gjenge teip

Vis? Sikker hets? Teites? Gjenge teip? Gjenge partiet? Vannflow? Nor? Kje?

Endret av Saftis
Lenke til kommentar
IT-avisen er jo ekstreme. Nesten samtlige artikler har minst en feil. Jeg har også sett at de kutter midt i setninger og fortsetter med noe annet. Klipp og lim-avisen.

Skal ikke du søke jobb der å vise hvordan det skal gjøres? ;)

Håper det var en bevisst feil, DevN? :p

Får håpe det.

 

Nei, jeg skal nok ikke søke jobb der, jeg skriver feil sjæl. Fant du feil i innlegget mitt, forresten?

Lenke til kommentar

Typisk Norsk var et ytterst fabelaktig og underholdende program som jeg storkoste meg med dengang det gikk på NRK1. I følge Dropout Productions arbeides det allerede med produskjonen av neste sesong, men vet noen her om når dette blir kringkastet?

 

Edit: Har virkelig Leif kommet på besøk utenom sitatene hos rettskrivningsfascistenes gapestokk? Skumle saker. :D

Endret av aadnk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...