Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Poff, fire innlegg forsvant. Dere burde ha lært til nå at spam og andre tulleinnlegg fjernes.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding.

Skrevet

I'm going in!

Poff, fire innlegg forsvant. Dere burde ha lært til nå at spam og andre tulleinnlegg fjernes.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding.

Nå venter vi og ser... :ph34r:

Skrevet

Det er da ingenting, her i Bergen så haglet det i dag!

Hilsen Torleif

Brekke i Gulen er faktisk det stedet i Norge med mest nedbør. Så det hjelper ikke å komme med "Bergen-kortet". ;)

Skrevet

De snakket om Steve Jobs' død på radioen i dag, og da presterte de å se "jeg tror ikke jeg kjenner noen som ikke har et Mac-produkt"

MAC-PRODUKT?!??

Hva i alle dager???????

Eller fra VGTV utenfor hovedlokalene til Apple. "Apple has revolutionized evey technology today. They stand behind everything we use in our daily life.". And i was like, WATTAFAAAAAAAAK?!

Skrevet

Leste en tråd om Steve Jobs, "why would god take steve jobs?":

"Because God is a greedy bastard who wanted the iPhone 5 before the rest of us."

Så kommer denne luringen:

"Don't you judge God or someday he might judge you. Satan is the most selfish and greedy being there is. So that evil concept came from him and not God."

:roll:

Skrevet (endret)

At spotify skal poste alt jeg hører på på facebook. Hva i helvete er greia med den funksjonen? Kan umulig gjøre noe godt..

file > private listening

win

edit: evnt ikke ha spotify koblet opp mot facebook. win x2

Endret av Zeromac
Skrevet

At spotify skal poste alt jeg hører på på facebook. Hva i helvete er greia med den funksjonen? Kan umulig gjøre noe godt..

file > private listening

win

edit: evnt ikke ha spotify koblet opp mot facebook. win x2

Greit å ha noen venner på siden, liker å se når de har nye spillelister med musikk jeg liker. :yes:

Skrevet

Regner med det har noe med at Spotify ble lansert i USA nylig, og for å spre ordet så har man gått til Facebook. Ingenting gir bedre reklame enn spam på veggen din på Facebook. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...