Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt en ræva dag med masse jobbing. Kom ikke inn på studiet jeg ville, hodepine og da jeg kom hjem ville jeg sette sammen noen ikeamøbler for å ha noe annet å tenke på.

 

Etter at bakplaten er spikret fast og skapet satt opp med hyller blir det tydelig at 2 plater står feil vei og hele den ene siden er skrapt opp.

 

FAEN I HELVETE SATAN!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Har hatt en ræva dag med masse jobbing. Kom ikke inn på studiet jeg ville, hodepine og da jeg kom hjem ville jeg sette sammen noen ikeamøbler for å ha noe annet å tenke på.

 

Etter at bakplaten er spikret fast og skapet satt opp med hyller blir det tydelig at 2 plater står feil vei og hele den ene siden er skrapt opp.

 

FAEN I HELVETE SATAN!

 

ROFL

Lenke til kommentar

Skulle da bare mangle. Tenk på de ansatte som må rydde opp alt. Glass, reoler, varer osv. Du kunne jo ha drept noen. Håper det var din bil du brukte som rambukk.

 

Jeg kjørte ikke gjennom selve stasjonen, men gjennom området som tilhører stasjonen. Akkurat som en helt vanlig person som skulle fylle på bensin ville gjort, bare at jeg ikke benyttet meg av stasjonens tjenester. Dette mener stasjonen er ulovlig gjennomkjøring av deres private område (siden jeg ikke er en "reell kunde" som de sier), og at de da har rett til å gi meg en klekkelig bot på 700 kroner.

 

Problemet er at det ikke står noe forbanna skilt der som opplyser om følgende:

1) Bensinstasjonens område er et privat område.

2) Gjennomkjøring er forbudt.

2a) Gjennomkjøring medfører bot på kr. 700.

 

Hadde jeg stoppet for å bruke toalettet derimot, hadde parkeringsvaktene (fra et privat parkeringsselskap :ermm:) sett på meg en "reell kunde" og jeg kunne sluppet dette tullet. Saken er uansett klagd inn, og jeg regner med å få medhold.

Endret av OneWingedAngel
Lenke til kommentar

Selvforklarende kan det godt være, men det er uansett latterlig bøtelegge noen i overkant av 700 kroner for å kjøre gjennom et område uten at det påvirker virksomheten deres på noen som helst måte. I det minste burde det stått et skilt der (noe de påstår at det gjør), men jeg har god dokumentasjon på at det ikke er noe som helst oppklarende skilt i området. Uansett, nok off-topic nå.

Lenke til kommentar

Jeg kjørte ikke gjennom selve stasjonen, men gjennom området som tilhører stasjonen.

No shit.

 

trollface-3078_preview.jpg

 

Synes uansett det er fullstendig idiotisk å få bot for det. Jeg gjør ofte det samme ved en stasjon for å komme meg til et sted. Det er for å unngå et uoversiktlig kryss.

 

Når det gjelder ettersvetting; vent lenger til kroppen har svettet seg ferdig etter økten før du dusjer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Dette har jo vært en veldig fin dag.

 

1. Mamma trodde ikke på at jeg kunne lage middag.

 

2. Jeg og lillebroren min hadde tenkt å kjøre båt, men neida. Den hadde de brutt opp, og ikke bare stjelt bensin, men hele tanken.

 

3. Så kom "vennene" mine på moped og scooter, bare for å gni det inn at jeg har verken lappen eller moped/scooter. Foreldra mine betaler kun for bil-lappen, og jeg har ikke råd til moped. Ikke har jeg jobb heller.

 

4. Sola forsvant og vinden kom.

 

Edit:

 

forever-alone-guy-painting.jpg

 

Endret av Slettet-J0FoqSqMwq
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...