Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, dette blir godt.. :)

 

Irriterer meg med folk som ikke klarer å plassere seg i rundkjøringer, det er tross alt to felt i stort sett alle.

 

irriterer meg at stort sett alle mine venner og venners venner, alle på min alder egentlig (21) tror at den eneste måten man kan ha det gøy på er ved å drikke seg snydens.. Men å dra ut å oppleve noe, det er umulig.

 

Når jeg gikk på videregående ble jeg ofte irritert over jenter som slang ut ting som at hvis man skulle vestover så kunne man bare peke mot venstre, så fant man vest. Og når engelsklæreren sa at vi var ferdig med Amerika og nå skulle ha om England så slang en jente ut, "Jammen, er ikke Amerika hovedstaden i England æ?"

Dette plaget meg svært

 

 

Også en liten irriterende historie.

 

Jeg og en kjæreste jeg hadde en liten stund tilbake var ute å kjørte bil en kveld, og hun hadde med seg ei venninne jeg egentlig aldri har likt noe særlig (rødt hår) Tror vi skulle kjøre henne et sted. Og jeg er en fyr som er over snittet interessert i musikk, og jeg føler jeg har ganske god smak. Liker folk som Bob Dylan, Paul Simon, Ryan Adams, Damien Rice, William Fitzsimmons osv, dere skjønner tegninga.. Så jeg hørte på en eller annen låt mens jeg kjørte. Også slenger denne jenta i baksetet ut, FY FAAAAEN SÅ DÅRLIG MUSIKKSMAK DU HAR!. Og dette kommer da fra en jente som koser seg med Tayo Cruz og Pitbull type musikk.

 

Slikt irriterer meg noe sinnsykt, hvis det er noe jeg vet jeg kan godt, og noen slenger ut noe negativt om det, da blir jeg fly forbanna..

 

Så forbanna at jeg ikke klarte å si noe en gang, og det pleier jeg å gjøre. Det bare dukket opp en scene som tatt ut fra en film regissert av Quentin Taratino, hvor jeg river ho ut av bilen, kapper av ho dajjene med en motorsag og henger ho etter håret i hengerfestet.

 

 

Takk :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ja faen, jævla ateister. Hater dem.

 

Er lov til å respektere andres religioner da.

 

I og med at majoriteten på religionsforumet er ca. 14.3 år gamle ser jeg ingen grunn til å delta i debattene der.

Ja sant, dessuten så er jo alle ateister utenom en eller annen diehard nylig konvertert Gudeperson som brått skal omvende alle fjortisene. Urkkk. OT-baren er lett det beste forumet her på diskusjon egentlig.

Lenke til kommentar

@ NothinDoin™: Hvorfor i helvete skal ikke religiøse få lov til å tro på religionen sin dersom det gjør de lykkelige i livet? Å prakke ateisme på folk som er religiøse er like ille som religiøse som prakker religionen sin på andre.

Endret av Pokey
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...