Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

2 pariserloff, ~25 cm: 5 kr på Bunnpris pr stk

1 pakke skinke: 30 kr

1 pakke norvegia, skivet, liten: 30 kr

Totalt: 70 spenn for lunsj i to dager, med perfekt fordelt ost/skinke og ikke noe annet forstyrrende.

Edit: Det er altså ikke irriterende, men et motsvar til vedkommende som misliker kantinemat.

Endret av Leo_Khenir
Videoannonse
Annonse
Skrevet

KANTINE MAT. baguette med ost og skinke: er ikke meningen at den skal ligge en liten kladd skinke i det ene hjørnet, litt ost i det andre og masse salat, agurk, tomat, paprika og APPELSIN i midten..

Du glemte den centimeteren med smør eller noe annet drit.

Skrevet

Så hvorfor kjøpe mat i kantina, da? :p

Enten det eller ikke spise i løpet av dagen. Må jo ha mat!

Ja, det å lage seg mat selv før man drar er jo helt sinnsykt forjævlig.

• Liker 3
Skrevet

Moro å ha tentamen i rettslære på mandag. Særlig når man legger lovsamlingen og lærebøkene på taket av bilen, for så å kjøre av gårde. Bøkene havna i en sølepytt, men heldigvis fant en kompis de ved en tilfeldighet. Bøkene er gjennomvåte, men det er forhåpentligvis mulig å bruke de på mandag, hvis ikke så er det ingen vei utenom annet enn å ikke møte opp. Satan.

Skrevet

Moro å ha tentamen i rettslære på mandag. Særlig når man legger lovsamlingen og lærebøkene på taket av bilen, for så å kjøre av gårde. Bøkene havna i en sølepytt, men heldigvis fant en kompis de ved en tilfeldighet. Bøkene er gjennomvåte, men det er forhåpentligvis mulig å bruke de på mandag, hvis ikke så er det ingen vei utenom annet enn å ikke møte opp. Satan.

Evt. kjøpe nye? :)

Skrevet

Samme med matteprøven min idag.

Vi hadde 5 timer til disposisjon, dum som jeg var prøvde jeg å bli ferdig på en time. Jeg klarte det Wohoooo.

Watch me sink 2 grades....

Skrevet

Jeg har ikke merket noe til altiboxs dobling av hastighet :hrm:

De sa første april og utover, ikke at du definitivt får det på første april.

Kan være pcen din som er problemet, -at den ikke kan bruke mer enn det du hadde før..

Alle moderne nettverkskort takler 1Gbit/s med data, det skal ikke være noe problem.

Prøvd å restarte den boksen?

Routeren har lite med det å gjøre.

Skrevet

HATER når folk ødelegger tingene mine! Når har en kompis ødelagt clutchen på bilen min og får ikke fikset den før tirsdag. Jeg må selvfølgelig betale også..

Men det som er helt for jævli irriterende er at det er Streetmeet i mårra, og nå kan jeg ikke dra på det :wallbash::realmad::wallbash::realmad::wallbash::realmad::wallbash:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...