Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Irriterer meg over Mac'en min, trodde Mac skulle være så stabil, men har aldri i mitt lange PC'liv hatt så mye trøbbel med en datamaskin.

mac er ikke pc LOL. Irritererrg over at jeg ikke får sove. skal stå opp klokken ti på fem så er nesten så jeg bare dropper å sove I det hele tart. For ikke å snakke om autocorrect...

Skrevet

Irriterer meg over Mac'en min, trodde Mac skulle være så stabil, men har aldri i mitt lange PC'liv hatt så mye trøbbel med en datamaskin.

mac er ikke pc LOL. Irritererrg over at jeg ikke får sove. skal stå opp klokken ti på fem så er nesten så jeg bare dropper å sove I det hele tart. For ikke å snakke om autocorrect...

Så kalte jeg den for en datamaskin også da, siden jeg vet det finnes slike som irriterer seg over at folk kaller Mac PC, selv om det i bunn og grunn er en PC.

Skrevet

Vårfølelse her iallefall, vet ikke hvor mange grader det er men solen skinner og jeg løper rundt i skjorte og chinos.

ot: Gangsperr irriterer, og det faktum at jeg ofte glemmer å tøye ut etter trening.

Skrevet

Var snø på Sunmøre :| Men nå er jeg tilbake i Bergen og her er det jo OK vær. Ikke at det spiller noen rolle for meg, jeg sitter jo bare her og chillaxer anyway.

Sitter her og ser på en tutorial på youtube og spiser chips, og så etter en stund slår det meg at jeg egentlig spiser chips og hører på en fyr snakke i bakgrunnen uten å få med meg en dritt. Sliter litt med å følge med på ting i dag siden jeg sov noe mellom 2 og 3 timer i natt ettersom jeg skulle stå opp før 5 for å rekke flyet.

Skrevet

At snøen i hagen til skrullenaboen snart er smeltet og han setter i gang (som i fjor) med nye 6-7 måneder med daglig (inkl søndager) saging, borring, hamring og vinkelsliperarbeid. Han er så vidt i gang allerede.

Skrevet

Studentsamskibnaden her.

Vi er kraftig infisert med veggedyr og de skulle sende et skadedyrfirma hit i går. I går kom det ingen, så da skulle de virkelig komme i dag, men neida. Ingen i dag heller. Vi tok kontakt med de, og gjøken som satt der visste ingenting om det og sa vi måtte ta kontakt med vaktmesteren. Som har fri i dag og ikke svarer på noen av tlfnumrene vi har fått oppgitt. ><

Får ikke lov til å dra hjem heller, da mamma er livredd for at jeg skal spre veggedyr dit.

Skrevet

I irritere seg over at Mac ikke funker blir som å irritere seg over at bæsj stinker eller at folk uten ben bruker rullestol.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...