Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhhhh herregud! Jeg sitter og fucker rundt i Windows og prøver å gjøre det brukbart. Jeg har derimot ett stort problem, jeg finner ikke en brukbar vindusbehandler.

This is going to be a frustrating affair.

Tenker du på noe slikt som Total Commander?

Skrevet (endret)

Tenker du på noe slikt som Total Commander?

Nei, det er en filbehandler, og den bruker jeg.

Han tenkte nok på unix baserte systemer. Nå trengte han bare sin daglige dose med Linux er best

Det har ingenting med det å gjøre, det har med at Windows sitt WM krever ekstremt mye manuelt arbeid på noe som burde være automatisk. Det er frustrerende.

EDIT: UNIX-systemer er forøvrig irrelevant til vindusbehandler og Linux er ikke UNIX. Jeg kan trøste meg med at jeg endelig fant sshfs for Windows.

Endret av Kaymeerah
Skrevet

Er 1.70. Liker ikke å gå med hæler, føler meg som en kjempe. LOL

Enig, jenter over 1,60 burde ikke gå med hæler. Da slipper jeg å føle meg så liten. Gutter over 1,80 burde også fått amputert deler av bena.

Skrevet

Enig, jenter over 1,60 burde ikke gå med hæler. Da slipper jeg å føle meg så liten. Gutter over 1,80 burde også fått amputert deler av bena.

Finnes det voksne folk på > 1.60?

Skrevet

Jeg nekter å amputere noe.

Skrevet

Så du mener at man bare er "voksen", om man er over dverghøyde? :laugh:

YEAH! :w00t:

Nei, men serr, lider ikke dverger av en sykdom som gjør dem til dverger? Altså da vil det jo være litt andelenes.

Skrevet

Nei, men serr, lider ikke dverger av en sykdom som gjør dem til dverger? Altså da vil det jo være litt andelenes.

De lider av en sykdom, ja.

Man kan definere det å være voksen på flere måter for eks mentalitet, alder. Finnes folk i 50-60 årene som har mentaliteten til en tenåring til eks. Når du er barn, vil du kanskje definere det å være voksen etter høyde.

Skrevet

Nei, det er en filbehandler, og den bruker jeg.

Det har ingenting med det å gjøre, det har med at Windows sitt WM krever ekstremt mye manuelt arbeid på noe som burde være automatisk. Det er frustrerende.

EDIT: UNIX-systemer er forøvrig irrelevant til vindusbehandler og Linux er ikke UNIX. Jeg kan trøste meg med at jeg endelig fant sshfs for Windows.

Lol du er sinna

Skrevet
Er 1.70. Liker ikke å gå med hæler, føler meg som en kjempe. LOL

Jeg er også 1.70. Jeg elsker å gå med hæler, hvis ikke føler jeg meg så kort! blir ikke noe kjempe hvis du er 1.70 ?

Skrevet

Jeg er også 1.70. Jeg elsker å gå med hæler, hvis ikke føler jeg meg så kort! blir ikke noe kjempe hvis du er 1.70 ?

Føles slik ut.

Men nå har jeg ei venninne på 1.55, så har sikkert en god del med det å gjøre.

Skrevet

De lider av en sykdom, ja.

Man kan definere det å være voksen på flere måter for eks mentalitet, alder. Finnes folk i 50-60 årene som har mentaliteten til en tenåring til eks. Når du er barn, vil du kanskje definere det å være voksen etter høyde.

Det er vel mer en genfeil, enn en sykdom?

Skrevet

Ble ringt opp av privatnummer, men svarte med opptattsignal ved en feiltagelse.

HVEM FAEN KUNNE DET VÆRT?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg må bli lagt inn hvis jeg ikke blir ringt opp snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...