Slimda Skrevet 16. desember 2012 Skrevet 16. desember 2012 (endret) banning! Kan ikke folk lære seg å bruke mer passende ord, eller har det for dårlig ordforåd? Det er en feilslutning at de som banner har et dårlig ordforråd. Faktisk er banning svært positivt (om gjort riktig, selvfølgelig). Et lite ord fra Stephen Fry om emnet: Og litt til fra en frustrert nerd: Endret 16. desember 2012 av Slimda
djgudleif Skrevet 16. desember 2012 Skrevet 16. desember 2012 (endret) Kjennes ut som noen har trykt en gaffel oppi nesa på meg. Tåler fint å være syk, men når nesa er involvert kan det bare dra til helvete. HVORFOR? Bare la den være i fred, la det gå utover nippelen er noe sånt, jævla immunforsvar. Uten immunforsvar ville jeg ikke kjent noen symptomer. Takk skal du faen meg ha for at du må la meg merke det du driver å kjemper mot... Mind your own fucking business. Endret 16. desember 2012 av coyotemannen
Slimda Skrevet 16. desember 2012 Skrevet 16. desember 2012 Uten immunforsvar ville jeg ikke kjent noen symptomer. Takk skal du faen meg ha... Uten immunforsvar ville du vært død, så det er riktig at du ikke ville kjent noen symptomer. Ever.
djgudleif Skrevet 16. desember 2012 Skrevet 16. desember 2012 Det hadde jeg virkelig ingen anelse om.
Woltox Skrevet 16. desember 2012 Skrevet 16. desember 2012 Wasteland - Arma2, herregud, har ikke opplevd å bli så teamkillet selv på cod. for noen idioter. (Typ TDM, med 1lag som er FFA, med noen mål å ta over steder)
Kaymeerah Skrevet 16. desember 2012 Skrevet 16. desember 2012 (endret) Uten immunforsvar ville du vært død, så det er riktig at du ikke ville kjent noen symptomer. Ever. En kan si at å være død og føle ingenting av og til kan være bedre enn å være syk. Endret 16. desember 2012 av Kaymeerah
Woltox Skrevet 16. desember 2012 Skrevet 16. desember 2012 Hmm, dumme meg, har alltid trodd at Norge var i Europa, men nei, måtte nok Spotify til for å fortelle meg sannheten..
_Irene_ Skrevet 16. desember 2012 Skrevet 16. desember 2012 (endret) lmao, slutt å vær så kristen da, alle er forskjellige og banning er grei måte å formidle sin mening. amen ååå, fortell meg gjerne hvordan du kan vite om jeg er kristen eller ikke. Betydningene til banneordene er ikke så veldig fine da. Jeg blir i hværtfall ikke glad når noen banner til meg. Hva med deg? Endret 16. desember 2012 av _Irene_
Kammizez Skrevet 16. desember 2012 Skrevet 16. desember 2012 ååå, fortell meg gjerne hvordan du kan vite om jeg er kristen eller ikke. Betydningene til banneordene er ikke så veldig fine da. Jeg blir i hværtfall ikke glad når noen banner til meg. Hva med deg? Si ikke det. Jeg synes både sex og kjønnsorganer er veldig fine ting.
_Irene_ Skrevet 16. desember 2012 Skrevet 16. desember 2012 Si ikke det. Jeg synes både sex og kjønnsorganer er veldig fine ting. hva har det med banning å gjøre?
Cakenommy Skrevet 16. desember 2012 Skrevet 16. desember 2012 hva har det med banning å gjøre? Fittefaen! 2
Kaymeerah Skrevet 16. desember 2012 Skrevet 16. desember 2012 Hmm, dumme meg, har alltid trodd at Norge var i Europa, men nei, måtte nok Spotify til for å fortelle meg sannheten.. Skandinavia er en egen verdensdel. Hurr.
Gjest Skrevet 16. desember 2012 Skrevet 16. desember 2012 (endret) svar orgentlig Cowboy Bob™? Endret 16. desember 2012 av Gjest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå