pakini Skrevet 8. januar 2012 Skrevet 8. januar 2012 "5 åringen som bare står opp hele tiden!! Holdt det gående siden 1930 no" Trodde poden var 5 , ikke 82 ? Hehe, du vet... Når mor er trøtt, så skriver man sånn
fettjob Skrevet 9. januar 2012 Skrevet 9. januar 2012 Kanskje litt OT. Men ting som gjør meg skikkelig forbannet er FALSKE HORER.
Gitarhm Skrevet 9. januar 2012 Skrevet 9. januar 2012 At oppkjørselen vår er så skrå. Er jævlig slitsom å måke når det går oppover.
Diskutant Skrevet 9. januar 2012 Skrevet 9. januar 2012 At oppkjørselen vår er så skrå. Er jævlig slitsom å måke når det går oppover. Måk nedover istedenfor. 4
Karina Hulesangerhule Skrevet 9. januar 2012 Skrevet 9. januar 2012 (endret) At busselskapet ikke sier ifra om endret rute. Endte opp i Sandefjord. edit: pluss at bussjåføren ikke snakket norsk og forsto ingenting da jeg spurte om hvor han skulle hen Endret 9. januar 2012 av Karina Hulesangerhule
Hyperio Skrevet 9. januar 2012 Skrevet 9. januar 2012 At oppkjørselen vår er så skrå. Er jævlig slitsom å måke når det går oppover. Se på det som trening.
Sk!ppy Skrevet 9. januar 2012 Skrevet 9. januar 2012 At oppkjørselen vår er så skrå. Er jævlig slitsom å måke når det går oppover. Du har ikke vurdert å starte å måke på andre siden, da? :!:
Wakarimasen Skrevet 9. januar 2012 Skrevet 9. januar 2012 At jeg nettopp så Natural Born Killers.... hvorfor lot jeg meg friste
""" Skrevet 9. januar 2012 Skrevet 9. januar 2012 At jeg nettopp så Natural Born Killers.... hvorfor lot jeg meg friste Og hva var problemet med det? Knallfilm!
Betenkt Skrevet 9. januar 2012 Skrevet 9. januar 2012 (endret) Den tøysete "leksestreiken", og alt styret rundt det. At man har lekser er IKKE at du gjør jobben til læreren din. DU har ansvar for egen læring. Hvis du ikke GIDDER å følge med, ikke gjør et forsøk engang, har du egentlig ingenting du skulle sagt. Lærere er (dessverre) ikke maskiner som sprøyter kunnskap inn i hodet ditt, mens du sover. Det er IKKE meningsløst. Kunnskap er grunnlaget for arbeid og samfunnsutvikling. Det ER valgfritt. Dersom du ikke behøver å gjøre den siste oppgaven for å forstå multiplikasjon, trenger du ikke. Endret 9. januar 2012 av Webmaster Esso 2
Analmeth Skrevet 9. januar 2012 Skrevet 9. januar 2012 Nei, huff, den er grusom. Den var rett og slett slitsom å se på - altfor mange unødvendige og masete klippe- og fargeteknikker.
Lader Skrevet 9. januar 2012 Skrevet 9. januar 2012 Brukte flerfoldige timer på å finne et passende "theme" til Chrome. Endelig.
Amberlamps Skrevet 9. januar 2012 Skrevet 9. januar 2012 Den ene vinterfelgen min er kantkjørt. Mistenker at det er min far da han lånte bilen min da jeg hadde hans til hytta. Hmmm, kjipt.
Mchansern Skrevet 9. januar 2012 Skrevet 9. januar 2012 Dere miljøhipstere som mener Statoil ikke skal bygge ut oljefelt. Bla opp 200 milliarder, så er det greit for meg lissom. 3
Gitarhm Skrevet 9. januar 2012 Skrevet 9. januar 2012 At oppkjørselen vår er så skrå. Er jævlig slitsom å måke når det går oppover. Måk nedover istedenfor. At oppkjørselen vår er så skrå. Er jævlig slitsom å måke når det går oppover. Du har ikke vurdert å starte å måke på andre siden, da? :!: Jeg har mine grunner for å ikke måke nedover...
Hestejente99 Skrevet 9. januar 2012 Skrevet 9. januar 2012 Brukte flerfoldige timer på å finne et passende "theme" til Chrome.Endelig. Link? At oppkjørselen vår er så skrå. Er jævlig slitsom å måke når det går oppover. Måk nedover istedenfor. At oppkjørselen vår er så skrå. Er jævlig slitsom å måke når det går oppover. Du har ikke vurdert å starte å måke på andre siden, da? :!:Jeg har mine grunner for å ikke måke nedover... Forklar.
Slimda Skrevet 9. januar 2012 Skrevet 9. januar 2012 Han må ha noe å klage over. Bor jo i verdens beste land vettu.
Lolliken Skrevet 9. januar 2012 Skrevet 9. januar 2012 Har ikke snø hvor jeg bor, her er det bare pissende regn, stiv kuling til helsiken storm og et sted mellom 0-12 grader året rundt
Kea Skrevet 9. januar 2012 Skrevet 9. januar 2012 Været her. Først regn. Så kaldt -> glatte veier. Så mildt. Regn igjen. Så snø. Så regn SAMME DAG -> sludd. Så kaldt -> is. Aaaaaarghhh!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå