Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

En administrator til en facebookgruppe. Det var en som skulle ha (skrive)pult billig.

Jeg er Jon Håvard.

 

 

 

• Conversation started today

14:42

Administrator K

hei du, kan du prøve og vise respekt til våre mod? og skrive det du skrev godtar vi ikke.

15:16

Jon Håvard

Hæ?

Hvor?

Hva snakker du om?

15:17

Administrator K

jeg snakker om at du var frekk mot tobias

15:17

Jon Håvard

Link

15:17

Administrator K

du har jo blokket han på face så

15:17

Jon Håvard

Hvem?

Etternavn?

15:18

Administrator K

karlsen

Tobias Karlsen Fuerheren

15:18

Jon Håvard

Da må noen ha fått tilgang til passordet mitt, har aldri blokket enkeltpersoner på facebook

Er det snakk om Norske youtubere?

15:19

Administrator K

var bare at du hadde skrevet , http://imgur.com/MLihirC

men da er det greit, ville bare si ifra vettu

15:20

Jon Håvard

Det er ikke meg

Brbr, må forandre passordet

brb*

Da var passordet forandra, har hatt samme i flere år

Men jeg har vært litt frrekk mot medlemmer på den gruppa, det er sant. Men det har jeg ikke skrevet

Jeg er en gramar nazi, og ser at jeg IKKE hadde skrevet det der på den måten. Hadde i alle fall husket komma. Har meldt meg ut av gruppa uansett, gjorde det på torsdag mener jeg.

Er det lenge siden det ble skrevet?

15:28

Administrator K

enten i dag eller så var det i går

15:28

Jon Håvard

Hmm. Merkelig

15:28

Administrator K

du eer der forsatt

fordi du skrev noe i dag:P

15:29

Jon Håvard

Melder meg inn i gruppa igjen nå, lurer på hva det er for noe

nope

Står det bare "Facebook User"? Hvorfor mener du det er meg?

15:30

Administrator K

i går var det

det er fordi den er blokket

15:30

Jon Håvard

Hvem blokket?

Tviler på at det var i går, da må det ha vært om kvelden mellom kl 23 og 02

Var vel på facebook litt tidligere på dag, men det var bare for å sjekke om jeg hadde varsler og se et par youtubevideoer

Legger du meg til i grupa?

15:38

Administrator K

du er i gruppen:P

det var 00:46 innlegget ditt

i dag så snakket du med han

15:39

Jon Håvard

 

15:39

Jon Håvard

Det er snakk om Norske youtubere, sant?

15:39

Administrator K

da er den bugget hos deg

http://gyazo.com/1ba6020160cf906a2b53c38d9cdfe9c3

15:41

Jon Håvard

 

15:41

Jon Håvard

Ååååja, det? Var det frekt?

Tobias kommenterte jo ikke før meg i det hele tatt? Det var jo i dine øyne frekt mot Truls Jensen Urdahl? Prøver bare å få ting til å henge sammen, er ikke helt med.

Synes heller du burde ta en prat med Per-Ove Kalland Lillepompsen som direkte ler av Truls.

Synes også det er rart at han ikke visste hva red light district var.

Forresten, et tips: (vet ikke om du kan det allerede men) hvis du vil sende link av et innlegg på facebook, klikker du på datoen med grå skrift. Deretter kopierer du linken i adresselinjen.

15:49

Administrator K

Vet men gadd ikke

15:49

Jon Håvard

Ikke klikk på stedet (near Lamberseter)

 

15:50

Jon Håvard

Men hvis ikke du gidder å være hjelpsom under en samtale med en som ikke har vært snill i gruppa, hvorfor skal da han (jeg) ta til meg informasjonen og kjeften og få en annen attitude?

Ikke noe frekt ment, sier det for å være konstruktiv

annen og bedre attitude*

15:57

Jon Håvard

Det var vel kanskje i går kveld jeg meldte meg ut av den gruppen. Har drevet å ryddet opp i og meldt meg ut av uinteressante og/eller tilbakestående grupper på facebook i det siste. Denne gruppen er eeeh... uinteressant, så jeg melder meg ut.

Men det var jo ikke ment som frekt til noen som helst, det var bare litt tørr humor. No offence, men takler ikke folk som ikke kan le av en vits og bare skal bli sure. Men jeg takker for at, og mener det ar bra at du tar det opp i melding med meg i stedet for i kommentarfeltet.

Men hva var "vise respek til våre mod?" Mente du medlemmer? Han fyren som skrev første inlegget er ikke moderator?

/administrator

Og gjør som de gjør bl.a. på diskusjon.no, siter den støtende kommentaren og gi advarselspoeng.

16:03

Administrator K

tobias karlsen er mod, repsekt mente jeg at du skal ha ha en fin tone, men nå handler det om deg, ikke noen andre. jeg harsakt mitt, var ikke mer en det. du melder deg ut så blir du meldlem igjen, greit du er en av de yngre, men ta i mot det jeg sa, fordi han hadde skrevet noe til deg ja, men du hadde svart det der tilbake

16:10

Jon Håvard

Okei, nå må du roe ned trusa di, ditt lille fuck. Neida. Men tobias var ikke i kommentarfeltet før meg, hvordan i ALLE DAGER mener du at ej ikkje viste respekt til han? Jeg har ikke hatt noen ufin tone, det handlet om en tørr vits som spiller på ord på norsk, et språk du tilsynelatende ikke kan skikkelig. (Jeg mener å huske at du har dysleksi, men det får da være grenser.) Du har sagt ditt og vil ikke delta i denne samtalen lenger? Ser ut til at du gir faen. Angrer på at jeg ikke ga faen i å svare deg. Jeg meldte meg ut fordi den eneste adminen i gruppa ikke gjør jobben sin, og gruppa er fylt til randen med småunger. Småunger er greit og OK, men det ser ut til at flesteparten av dem er retarderte småunger. Jeg ble medlem igjen for å prøve å finne en løsning på problemet. Er det også gale? Jeg er nok noen år eldre enn deg, men det er uansett sjelden alderen som teller. Det er hva man har i hodet som utgjør hvordan man oppfører seg mot andre. Ingen hadde skrevet noe til meg?

16:10

Jon Håvard

Oh wait. Det var vel kanskje noen kommentarer du hadde slettet. Kan du sende screenshot av alle de skjulte kommentarene og alt sammen?

Hvis du har slettet dem totalt har du gjort noe dumt, og det skal jeg ikke ha skylden for. Sorry hvis du synes jeg var frekk nå, måtte bare få det ut.

Seen 16:13. Vil du være så snill og svare meg?

16:16

Administrator K

john du er en av de må, og du kan ikke oppføre deg, du er også en av de du beskriver, så og leke så tøff funker ikke bra, greit du klager, men da ser du ikke hva admin gjør, du godtar ikke at jeg sier fra til deg, det er screenshot av hele samtalen. du hadde en tone med han derfor sa jeg fra til deg med at du skal vise respekt, men respekt er noe du ikke har. jg forstår at du skriver slik, men om du tenker deg igjenom alt ikke bare samtalen her, men alt, så ser du oftes i ting der jeg har skrevet, og ordet opp, jeg gjør alt for mye i denne gruppen, derfor vi søkte etter nye mod som kan hjelpe meg, jeg er verken sur på deg eller hater deg ikke, men som du også vet så tar folk veldig nær av ting i gruppen, så derfor prøvd jg og ta det rolig med deg, men jeg vet du vil forstå :p . nå må du også huske på at jeg ikke er forand pc hele tiden, noe jeg oftes er, men jeg blir dagelig spammet av ulike folk, så noen ganger lar jeg være og svare om det ikke er noe viktig. men nå er du ikke den første jeg har snakke med privat, noen forestter og så blir det bannet andre godtar det.

16:16

Administrator K

og har ikke slettet noe forresten, du skrev bare det i innlegget

men hovedsaken er at du hadde skrevet små frekk tilbake til han, du mulig ikke mente det frekk, men han tok det som det.

16:21

Jon Håvard

Ok. Jeg er en av de små. Jeg kan ikke oppføre meg. Nei vel. Jeg leker tøff. Ok, du er frekk mot meg. Det er bare meldinger, og ikke offentlig, så jeg reagerer ikke spesielt negativt. Det er greit jeg klager. Tydeligvis ikke? Jeg godtar hva du sier til meg. Jeg har ikke respekt, nei vel. Kan du skrive om litt flere objektive ting, dette blir litt for subjektivt til at jeg klarer å ta deg seriøst. Synes du burde skrive noen pinned posts om ting som hvem som er "mod" og lignende, siden dette ikke er støttet av facebook-grupper. Som (den eneste halvfungerende) adminen må du ta ansvar for gruppa og ta det opp privat, i samme form som ved dette tilfellet mellom meg og deg, og ikke bare banne folk.

16:22

Jon Håvard

Men hvis du ikke har slettet noe, betyr det at innlegget vises nøyaktig slik det skal uten noen manglende kommentarer?

Hva mener du med tilbake? Kan ikke se at noen har skrevet noe til meg som jeg har svart på.

16:23

Administrator K

hva er det du ikke forstår?

16:23

Jon Håvard

Kommentaren min om Amsterdam var ikke ment tilbake til noen som helst, og den tok jeg initiativ til å skrive helt selv. Det var ikke noe svar til noen.

16:23

Administrator K

enten gir du faen og svare, eller forstå det jeg har skrevet

nå begynner jeg og gå dritt lei

det handler ikke om det innlegget

skrev jo det til deg:P

16:24

Jon Håvard

Hva handler det om da?

16:24

Administrator K

det handler om at robias karlsen tok det du skrev privat når han hadde skrevet noe

han tok det som frekk

derfor sa jeg bare pent i fra:P

det du skrev i innlegget er humor, greit jeg kommenterte, ettersom om en for lov gjør alle det

men handler langt i fra det

16:24

Jon Håvard

Ser ikke hvor han har skrevet noe?

16:25

Administrator K

men uasett, for meg er det baggetel:P

16:25

Jon Håvard

Hvorfor i faen i helvette bryr du deg da?

Hvorfor kan du ikke gi faen i å være et rasshøl hvis det er en bagatell for deg?

16:25

Administrator K

fordi jeg er admin

og når en snakker slik skal jeg bry meg

'men det er du som ikke forstår

så la det ligge.

16:26

Jon Håvard

"Ooo, jege er admin, jeg kan gjøre som jeg vil, ooo"

16:26

Administrator K

jeg kan gjøre hva jeg vil ja

men gjør heller ikke det, jeg gjør det jeg må gjøre

16:26

Jon Håvard

Jeg prøver å forstå, det er derfor jeg spør.

16:26

Administrator K

forstgår

men du skrev noe lenger opp som treffer

så tenk over det

16:27

Jon Håvard

Hvor

16:27

Administrator K

har gang på gang sakt det i gruppen, så tar du det opp

16:27

Jon Håvard

Pls siter

16:27

Administrator K

det med at jeg har skrive og lese vanskeloigher

men samme det

16:28

Jon Håvard

Det forstår jeg, men det for være måte på. Du er en av de som har lese- og skrivevansker som bruker det som en unnskyldning. Du må da prøve å gjøre deg forstått!

16:28

Administrator K

der er problet ditt

du forstår ikke

16:29

Jon Håvard

GJØRE SEG FORSTÅTT, betyr å forklare slik at andre forstår

16:29

Administrator K

du er for liten

så gi faen og ta det opp

når du blir eldre vil du forstå

at jeg ikke kan gjøre noe med det

16:29

Jon Håvard

Jesus kristus den heilage ande og andre heilake skapningar. Ha en god dag videre. God natt.

16:30

Administrator K

du ser?

du forstår ikek

ikke*

16:30

Jon Håvard

"du er for liten" Har du gått tom for brukbare argumenter?

16:30

Administrator K

det er fordu der er det

vil du jeg skal kalle deg drittunge da?

16:31

Jon Håvard

Gjerne. Go for it.

16:31

Administrator K

men uansett, du er problemer du også. problemer du ikke kan noe for

16:31

Jon Håvard

Ok

16:31

Administrator K

alle har problemer, og ikke kan gjøre noe med det

16:31

Jon Håvard

Ok

16:31

Administrator K

og der er poenget mitt

16:31

Jon Håvard

Ok

Orker ikke å snakke mer med deg. En av oss har dummet oss kraftig ut.

16:32

Administrator K

der ser du, men da stopper vi, så for du kose deg vidre, du vil bli fjernet fra gruppen, om du er med i den.

jeg vet hvem det er

derfor jeg sa at det hadler ikke om innlegget

16:33

Jon Håvard

Og så? Jeg har skrevet tidligere at jeg ikke vil være medlem av gruppen. I tillegg er dette en privat samtale mellom meg og deg, og jeg synes ikke at du skal fjerne folk fra gruppen pga private samtaler.

Hvorfor bryr jeg meg fortsatt?

16:33

Administrator K

jeg fjerrnet deg begrunn at du ikke forsår, og du forestter og krangle , når jeg har sakt hva grunne nvar

det viser bare at du ikke er moden nok

16:34

Jon Håvard

Jeg har ikke skrevet en jævla dritt i gruppen. Som du kanskje ikke har fått med deg meldte jeg meg ut av gruppa i går kveld. Har ikke skrevet noe der.

siden.

16:35

Administrator K

du skrev før du stakk jo

16:35

Jon Håvard

facepalm

16:35

Administrator K

men greit det, men handler ikke om innlegget vettu

det er skjedelig

16:35

Jon Håvard

skjedelig

16:35

Administrator K

men da hadde ikke det trengs og gå så langt:)

prøvde og være hyggelig

16:35

Jon Håvard

labialig

vaginalig

16:35

Administrator K

jeg gir opp deg.

16:35

Jon Håvard

Jeg også

16:35

Administrator K

du er for liten, udmoden, greit . ha en fin kveld vidre

 

 

 

Er faktisk blokkert fra gruppen. Jeg får derfor ikke en gang sletta kommentaren. Får heller ikke fulgt med på innlegget. Vedder på at de "baksnakker" meg på gruppa. Haha.

Viser seg at han blokka meg personlig, også. det sier veil litt om hvor lite lyst han har til å løse problemet.

 

 

Det irriterer egentlig noe grenseløst at jeg delte denne samtalen her og ikke der.

post-223190-0-49027400-1394988731_thumb.png

Endret av sevs
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

En administrator til en facebookgruppe. Det var en som skulle ha (skrive)pult billig.

Jeg er Jon Håvard.

 

 

• Conversation started today

14:42

Moderator K

hei du, kan du prøve og vise respekt til våre mod? og skrive det du skrev godtar vi ikke.

15:16

Jon Håvard

Hæ?

Hvor?

Hva snakker du om?

15:17

Moderator K

jeg snakker om at du var frekk mot tobias

15:17

Jon Håvard

Link

15:17

Moderator K

du har jo blokket han på face så

15:17

Jon Håvard

Hvem?

Etternavn?

15:18

Moderator K

karlsen

Tobias Karlsen Fuerheren

15:18

Jon Håvard

Da må noen ha fått tilgang til passordet mitt, har aldri blokket enkeltpersoner på facebook

Er det snakk om Norske youtubere?

15:19

Moderator K

var bare at du hadde skrevet , http://imgur.com/MLihirC

men da er det greit, ville bare si ifra vettu

15:20

Jon Håvard

Det er ikke meg

Brbr, må forandre passordet

brb*

Da var passordet forandra, har hatt samme i flere år

Men jeg har vært litt frrekk mot medlemmer på den gruppa, det er sant. Men det har jeg ikke skrevet

Jeg er en gramar nazi, og ser at jeg IKKE hadde skrevet det der på den måten. Hadde i alle fall husket komma. Har meldt meg ut av gruppa uansett, gjorde det på torsdag mener jeg.

Er det lenge siden det ble skrevet?

15:28

Moderator K

enten i dag eller så var det i går

15:28

Jon Håvard

Hmm. Merkelig

15:28

Moderator K

du eer der forsatt

fordi du skrev noe i dag:P

15:29

Jon Håvard

Melder meg inn i gruppa igjen nå, lurer på hva det er for noe

nope

Står det bare "Facebook User"? Hvorfor mener du det er meg?

15:30

Moderator K

i går var det

det er fordi den er blokket

15:30

Jon Håvard

Hvem blokket?

Tviler på at det var i går, da må det ha vært om kvelden mellom kl 23 og 02

Var vel på facebook litt tidligere på dag, men det var bare for å sjekke om jeg hadde varsler og se et par youtubevideoer

Legger du meg til i grupa?

15:38

Moderator K

du er i gruppen:P

det var 00:46 innlegget ditt

i dag så snakket du med han

15:39

Jon Håvard

 

15:39

Jon Håvard

Det er snakk om Norske youtubere, sant?

15:39

Moderator K

da er den bugget hos deg

http://gyazo.com/1ba6020160cf906a2b53c38d9cdfe9c3

15:41

Jon Håvard

 

15:41

Jon Håvard

Ååååja, det? Var det frekt?

Tobias kommenterte jo ikke før meg i det hele tatt? Det var jo i dine øyne frekt mot Truls Jensen Urdahl? Prøver bare å få ting til å henge sammen, er ikke helt med.

Synes heller du burde ta en prat med Per-Ove Kalland Lillepompsen som direkte ler av Truls.

Synes også det er rart at han ikke visste hva red light district var.

Forresten, et tips: (vet ikke om du kan det allerede men) hvis du vil sende link av et innlegg på facebook, klikker du på datoen med grå skrift. Deretter kopierer du linken i adresselinjen.

15:49

Moderator K

Vet men gadd ikke

15:49

Jon Håvard

Ikke klikk på stedet (near Lamberseter)

 

15:50

Jon Håvard

Men hvis ikke du gidder å være hjelpsom under en samtale med en som ikke har vært snill i gruppa, hvorfor skal da han (jeg) ta til meg informasjonen og kjeften og få en annen attitude?

Ikke noe frekt ment, sier det for å være konstruktiv

annen og bedre attitude*

15:57

Jon Håvard

Det var vel kanskje i går kveld jeg meldte meg ut av den gruppen. Har drevet å ryddet opp i og meldt meg ut av uinteressante og/eller tilbakestående grupper på facebook i det siste. Denne gruppen er eeeh... uinteressant, så jeg melder meg ut.

Men det var jo ikke ment som frekt til noen som helst, det var bare litt tørr humor. No offence, men takler ikke folk som ikke kan le av en vits og bare skal bli sure. Men jeg takker for at, og mener det ar bra at du tar det opp i melding med meg i stedet for i kommentarfeltet.

Men hva var "vise respek til våre mod?" Mente du medlemmer? Han fyren som skrev første inlegget er ikke moderator?

/administrator

Og gjør som de gjør bl.a. på diskusjon.no, siter den støtende kommentaren og gi advarselspoeng.

16:03

Moderator K

tobias karlsen er mod, repsekt mente jeg at du skal ha ha en fin tone, men nå handler det om deg, ikke noen andre. jeg harsakt mitt, var ikke mer en det. du melder deg ut så blir du meldlem igjen, greit du er en av de yngre, men ta i mot det jeg sa, fordi han hadde skrevet noe til deg ja, men du hadde svart det der tilbake

16:10

Jon Håvard

Okei, nå må du roe ned trusa di, ditt lille fuck. Neida. Men tobias var ikke i kommentarfeltet før meg, hvordan i ALLE DAGER mener du at ej ikkje viste respekt til han? Jeg har ikke hatt noen ufin tone, det handlet om en tørr vits som spiller på ord på norsk, et språk du tilsynelatende ikke kan skikkelig. (Jeg mener å huske at du har dysleksi, men det får da være grenser.) Du har sagt ditt og vil ikke delta i denne samtalen lenger? Ser ut til at du gir faen. Angrer på at jeg ikke ga faen i å svare deg. Jeg meldte meg ut fordi den eneste adminen i gruppa ikke gjør jobben sin, og gruppa er fylt til randen med småunger. Småunger er greit og OK, men det ser ut til at flesteparten av dem er retarderte småunger. Jeg ble medlem igjen for å prøve å finne en løsning på problemet. Er det også gale? Jeg er nok noen år eldre enn deg, men det er uansett sjelden alderen som teller. Det er hva man har i hodet som utgjør hvordan man oppfører seg mot andre. Ingen hadde skrevet noe til meg?

16:10

Jon Håvard

Oh wait. Det var vel kanskje noen kommentarer du hadde slettet. Kan du sende screenshot av alle de skjulte kommentarene og alt sammen?

Hvis du har slettet dem totalt har du gjort noe dumt, og det skal jeg ikke ha skylden for. Sorry hvis du synes jeg var frekk nå, måtte bare få det ut.

Seen 16:13. Vil du være så snill og svare meg?

16:16

Moderator K

john du er en av de må, og du kan ikke oppføre deg, du er også en av de du beskriver, så og leke så tøff funker ikke bra, greit du klager, men da ser du ikke hva admin gjør, du godtar ikke at jeg sier fra til deg, det er screenshot av hele samtalen. du hadde en tone med han derfor sa jeg fra til deg med at du skal vise respekt, men respekt er noe du ikke har. jg forstår at du skriver slik, men om du tenker deg igjenom alt ikke bare samtalen her, men alt, så ser du oftes i ting der jeg har skrevet, og ordet opp, jeg gjør alt for mye i denne gruppen, derfor vi søkte etter nye mod som kan hjelpe meg, jeg er verken sur på deg eller hater deg ikke, men som du også vet så tar folk veldig nær av ting i gruppen, så derfor prøvd jg og ta det rolig med deg, men jeg vet du vil forstå :p . nå må du også huske på at jeg ikke er forand pc hele tiden, noe jeg oftes er, men jeg blir dagelig spammet av ulike folk, så noen ganger lar jeg være og svare om det ikke er noe viktig. men nå er du ikke den første jeg har snakke med privat, noen forestter og så blir det bannet andre godtar det.

16:16

Moderator K

og har ikke slettet noe forresten, du skrev bare det i innlegget

men hovedsaken er at du hadde skrevet små frekk tilbake til han, du mulig ikke mente det frekk, men han tok det som det.

16:21

Jon Håvard

Ok. Jeg er en av de små. Jeg kan ikke oppføre meg. Nei vel. Jeg leker tøff. Ok, du er frekk mot meg. Det er bare meldinger, og ikke offentlig, så jeg reagerer ikke spesielt negativt. Det er greit jeg klager. Tydeligvis ikke? Jeg godtar hva du sier til meg. Jeg har ikke respekt, nei vel. Kan du skrive om litt flere objektive ting, dette blir litt for subjektivt til at jeg klarer å ta deg seriøst. Synes du burde skrive noen pinned posts om ting som hvem som er "mod" og lignende, siden dette ikke er støttet av facebook-grupper. Som (den eneste halvfungerende) adminen må du ta ansvar for gruppa og ta det opp privat, i samme form som ved dette tilfellet mellom meg og deg, og ikke bare banne folk.

16:22

Jon Håvard

Men hvis du ikke har slettet noe, betyr det at innlegget vises nøyaktig slik det skal uten noen manglende kommentarer?

Hva mener du med tilbake? Kan ikke se at noen har skrevet noe til meg som jeg har svart på.

16:23

Moderator K

hva er det du ikke forstår?

16:23

Jon Håvard

Kommentaren min om Amsterdam var ikke ment tilbake til noen som helst, og den tok jeg initiativ til å skrive helt selv. Det var ikke noe svar til noen.

16:23

Moderator K

enten gir du faen og svare, eller forstå det jeg har skrevet

nå begynner jeg og gå dritt lei

det handler ikke om det innlegget

skrev jo det til deg:P

16:24

Jon Håvard

Hva handler det om da?

16:24

Moderator K

det handler om at robias karlsen tok det du skrev privat når han hadde skrevet noe

han tok det som frekk

derfor sa jeg bare pent i fra:P

det du skrev i innlegget er humor, greit jeg kommenterte, ettersom om en for lov gjør alle det

men handler langt i fra det

16:24

Jon Håvard

Ser ikke hvor han har skrevet noe?

16:25

Moderator K

men uasett, for meg er det baggetel:P

16:25

Jon Håvard

Hvorfor i faen i helvette bryr du deg da?

Hvorfor kan du ikke gi faen i å være et rasshøl hvis det er en bagatell for deg?

16:25

Moderator K

fordi jeg er admin

og når en snakker slik skal jeg bry meg

'men det er du som ikke forstår

så la det ligge.

16:26

Jon Håvard

"Ooo, jege er admin, jeg kan gjøre som jeg vil, ooo"

16:26

Moderator K

jeg kan gjøre hva jeg vil ja

men gjør heller ikke det, jeg gjør det jeg må gjøre

16:26

Jon Håvard

Jeg prøver å forstå, det er derfor jeg spør.

16:26

Moderator K

forstgår

men du skrev noe lenger opp som treffer

så tenk over det

16:27

Jon Håvard

Hvor

16:27

Moderator K

har gang på gang sakt det i gruppen, så tar du det opp

16:27

Jon Håvard

Pls siter

16:27

Moderator K

det med at jeg har skrive og lese vanskeloigher

men samme det

16:28

Jon Håvard

Det forstår jeg, men det for være måte på. Du er en av de som har lese- og skrivevansker som bruker det som en unnskyldning. Du må da prøve å gjøre deg forstått!

16:28

Moderator K

der er problet ditt

du forstår ikke

16:29

Jon Håvard

GJØRE SEG FORSTÅTT, betyr å forklare slik at andre forstår

16:29

Moderator K

du er for liten

så gi faen og ta det opp

når du blir eldre vil du forstå

at jeg ikke kan gjøre noe med det

16:29

Jon Håvard

Jesus kristus den heilage ande og andre heilake skapningar. Ha en god dag videre. God natt.

16:30

Moderator K

du ser?

du forstår ikek

ikke*

16:30

Jon Håvard

"du er for liten" Har du gått tom for brukbare argumenter?

16:30

Moderator K

det er fordu der er det

vil du jeg skal kalle deg drittunge da?

16:31

Jon Håvard

Gjerne. Go for it.

16:31

Moderator K

men uansett, du er problemer du også. problemer du ikke kan noe for

16:31

Jon Håvard

Ok

16:31

Moderator K

alle har problemer, og ikke kan gjøre noe med det

16:31

Jon Håvard

Ok

16:31

Moderator K

og der er poenget mitt

16:31

Jon Håvard

Ok

Orker ikke å snakke mer med deg. En av oss har dummet oss kraftig ut.

16:32

Moderator K

der ser du, men da stopper vi, så for du kose deg vidre, du vil bli fjernet fra gruppen, om du er med i den.

jeg vet hvem det er

derfor jeg sa at det hadler ikke om innlegget

16:33

Jon Håvard

Og så? Jeg har skrevet tidligere at jeg ikke vil være medlem av gruppen. I tillegg er dette en privat samtale mellom meg og deg, og jeg synes ikke at du skal fjerne folk fra gruppen pga private samtaler.

Hvorfor bryr jeg meg fortsatt?

16:33

Moderator K

jeg fjerrnet deg begrunn at du ikke forsår, og du forestter og krangle , når jeg har sakt hva grunne nvar

det viser bare at du ikke er moden nok

16:34

Jon Håvard

Jeg har ikke skrevet en jævla dritt i gruppen. Som du kanskje ikke har fått med deg meldte jeg meg ut av gruppa i går kveld. Har ikke skrevet noe der.

siden.

16:35

Moderator K

du skrev før du stakk jo

16:35

Jon Håvard

facepalm

16:35

Moderator K

men greit det, men handler ikke om innlegget vettu

det er skjedelig

16:35

Jon Håvard

skjedelig

16:35

Moderator K

men da hadde ikke det trengs og gå så langt:)

prøvde og være hyggelig

16:35

Jon Håvard

labialig

vaginalig

16:35

Moderator K

jeg gir opp deg.

16:35

Jon Håvard

Jeg også

16:35

Moderator K

du er for liten, udmoden, greit . ha en fin kveld vidre

 

 

 

 

Den samtalen ga veldig lite mening. Ikke skjønte jeg hva det var han administratoren ville frem til. Og hvis han har dysleksi, hvorfor er han admin da? En administrator i en gruppe har ansvaret for å skrive og lese mye tekst, og det passer ikke helt for en som har vanskeligheter med nettopp de tingene. Rare folk. :p

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Jeg irriterer meg konstant over en ting som jeg ikke kan forandre på akkurat nå. Med konstant mener jeg store deler av dagen, hver dag. Går meg på nervene. Gah. Frustrasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe. Har store problemer med at tastaturet på laptopen jeg bruker hele tiden ikke reagerer på to tastetrykk raskt etter hverandre som ett enkelt. Skriver ganske raskt.

 

Forresten; hvis du ikke forstod det (en ting jeg tror du gjorde, men kanskje noen andre som leser tråden ikke gjør det) så var "Grammar*" bare kødd.

Endret av sevs
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Når jeg slår på power og full styrke på varmepumpa(da skal den varme som faen) men i stedet står den bare og blinker og ikke et gram luft kommer ut. Blæhh, kaldt

Lenke til kommentar

Folk som maser i vei om at det er snestorm her, men i beste fall er det lett snebris. Hvorfor kalle det storm om ikke vinden er i styrken til en storm? Tror det nærmeste vi (innbyggerne på stedet jeg bor) har vært en storm i det siste, må være frisk bris med liten kuling i kastene under et av "ekstremværene" i fjor høst.

Lenke til kommentar

Folk som maser i vei om at det er snestorm her, men i beste fall er det lett snebris. Hvorfor kalle det storm om ikke vinden er i styrken til en storm? Tror det nærmeste vi (innbyggerne på stedet jeg bor) har vært en storm i det siste, må være frisk bris med liten kuling i kastene under et av "ekstremværene" i fjor høst.

snøv*

Lenke til kommentar

Irriterer meg over bikkja som bjeffer hver bidige gang jeg går forbi den ene leiliheta der jeg bor. WAWAWAWAWAWAAWWAAAAAAWWFFFFFFFFFFAFAFAFAFWVAAAFAFAFAFAFAF VAFF VAFF VAFF VAF!!!!!!!!!!!!!!

 

Lyst til å åpne døra og kaste udyret ned 4 etasjer

Høres ut som eieren ikke har trent hunden ordentlig. Skjønner det kan være irriterende, selv om jeg har hund selv.

 

 

 

 

Folk som maser i vei om at det er snestorm her, men i beste fall er det lett snebris. Hvorfor kalle det storm om ikke vinden er i styrken til en storm? Tror det nærmeste vi (innbyggerne på stedet jeg bor) har vært en storm i det siste, må være frisk bris med liten kuling i kastene under et av "ekstremværene" i fjor høst.

snøv*

 

Sny**

Endret av Ted Bundy
Lenke til kommentar

Når jeg slår på power og full styrke på varmepumpa(da skal den varme som faen) men i stedet står den bare og blinker og ikke et gram luft kommer ut. Blæhh, kaldt

Det er muligens fordi den bruker litt tid på å komme i gang. Hvis jeg setter min på 22 grader, som den vanligvis står på og vifte på auto eller medium (som den også vanligvis står på) så kan det ta et kvarters tid før den pumper varm luft (setter jeg den høyere tar det mindre tid, men jeg er ikke så utålmodig av meg). :)
Lenke til kommentar

Det skal ikke være vits å sette varmepumpa på høyt, for da arbeider den bare tyngre fikk jeg vite. Min pleier også stå på 22 grader(anbefaling) og da går den veldig fint og jamt. Den klarer ikke få opp mer temperatur enn det den klarer uansett selv om du skrur opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...