Gå til innhold

Hva synes dere om snø?


Pilkern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Jeg er glad for at det har snødd så mye nå siste dagene. Kjempekoselig, sprengkulda er borte og det er praktisk fordi at det isolerer huset. :yes: La det holde seg sånn her nå.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Digger snø :D men ikke slik den er i kristiansund, der blir det bare slaps. Kjekt å være i bartebyen der den ligger leeeenge uten å være blaut. Herlig å ri på tur i masse nysnø ^^,

 

Gampen min elsker nysnø, da går det avgårde i friskt trav med ørene rett fram og førnøyd prusting. :love:

Lenke til kommentar

Digger snø :D men ikke slik den er i kristiansund, der blir det bare slaps. Kjekt å være i bartebyen der den ligger leeeenge uten å være blaut. Herlig å ri på tur i masse nysnø ^^,

 

Gampen min elsker nysnø, da går det avgårde i friskt trav med ørene rett fram og førnøyd prusting. :love:

 

Er utrolig herlig :D Bortsett fra akkurat når det snør da :p

Lenke til kommentar

Digger snø :D men ikke slik den er i kristiansund, der blir det bare slaps. Kjekt å være i bartebyen der den ligger leeeenge uten å være blaut. Herlig å ri på tur i masse nysnø ^^,

Bartebyen :love:

Elsker å våkne til en snødekt hage :D

Hvis jeg ikke var syk hadde jeg hoppet ut av soveromsvinduet mitt ned i nysnøen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...