Gå til innhold

Såpeboksen - Når du har noe du vil si


Anbefalte innlegg

Sist jeg sjekket er det gyldig oppsigelsesgrunn å tropppe opp beruset på jobb i de fleste seriøse bedrifter. Men nå var det Sandberg som skulle tas, da er det tydeligvis ikke viktig at norske stortingspolitikere synes det er greit å drikke på jobb.

 

Dette har vel noe med at politikere fra samtlige partier på Stortinget, med unntak av KRF (som jeg ikke leste noe om), innrømmet å ha nytt alkohol i jobbsammenheng. Dette inkluderte vel også vår egen statsminister. Per Sandberg drakk sammen med flere andre inne på en Høyre-politiker sitt kontor. Både politikere fra SV, AP og SP var å finne der inne også, i tillegg til Høyre og FRP (det var vel også en KRF'er der, men som ikke drakk). Noen timer etterpå gikk man "på jobb".

 

Sett i sammenheng med hvilken ordninger som er på andre offentlige arbeidsplasser så er det jo betenkelig, sett i forhold til det private så er det en bagatell. Men som det kom frem, så gjelder det jo alkoholinntak som i mange tilfeller ikke engang er nok til at man ikke kan kjøre bil. Men det setter jo et dårlig eksempel for alle de andre som jobber i det offentlige.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Nå takker jeg for meg. Jaggu er jeg griseheldig.

 

Viva Espania!

 

HELLO

 

MICROSOFT E-MAIL PROMOTION OFFICE.

CALLE LA LUNA 45,

COIGO POSTAL 21145

MADRID-ESPAÑA.

 

 

I the co-ordinator of the microsoft new year promotion in madrid

spain,has therefore come to you with this great surprise.

Your e mail address came a winner of this great promotion as a 4th

category winner,with the sum of 170,000.00 euro.

Your e mail address attached to a ticket

number:01,05,22,,reference number:ES/NP/08 and batch

number:15.

The above informations must not be undisclosed to any other person,to

avoid double claim.

 

Your fudiciary agent.Mr.Alonso Julian shall process your claim as soon

 

as you contact him.You are advise to take to every instructions given

to you by the agent to avoid disqualification of claim.

Contact your agent Mr.Alonso Julian with the following informations:

//////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

Your full name:

Country:

Address:

Tel/Fax:

The won e mail address:

Alternative e mail address:

Ticket number:

Reference number:

Batch number:

//////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

Contact:

 

CLAIM DEPARTMENT

Mr.Alonso Julian

Tel/Fax: +34-656-276-595

E mail: [email protected]

//////////////////////////////////////////////////////////////////////

 

 

Any one below the age of 18 is authomatically disqualified.

 

Great wishes from the co.ordinator.

(MRS)Fernandez Miguel Laura

 

 

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Tatt i betraktning Sandbergs voldshistorie (han er tidligere dømt for vold) ville jeg også vært forsiktig med å stå frem med navn om jeg hadde sett ham litt pusset.

 

En annen ting; hans erfaring med nevekamp gjør det litt overraskende at lange og hengslete Langeland måtte steppe inn for å hjelpe.

Lenke til kommentar

Vet det finnes andre artikler om saken, men fant bare denne nå. :)

 

Januar 1997: Per Sandberg blir tiltalt for vold mot en asylsøker på et nachspiel hjemme hos Sandberg i Levanger. I retten 23. januar blir Sandberg dømt for å ha skallet og slått mannen fra Rest-Jugoslavia. Volden skal ha oppstått etter en krangel mellom de to mennene, der Sandberg følte seg provosert fordi den andre skal ha kalt ham «Bleik, feit og rik» og «rasist».
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Wow. Omlag 1,4mrd kroner fra Microsoft til deg? Ikke verst! :)

 

Jeg er gudebenådet heldig. Har sendt alle nødvendige opplysninger til Microsoft, pantsatt huset, gravd gnagsåret ned i hagen, bestilt en hel rabalderstreet i Bankok for petit moi, smurt meg inn med delfiafett og sitter her på Gardermoen. Kun timer igjen til avgang. Dere får bare fortsette å slite her i steinrøysa.

 

:fun:

 

Edit: Beklager for dobbeltposting ... :blush:

 

Sånn er det å bli griserik over natten. ;)

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Ja, Per Sandberg har sikkert ikke endret seg på de ti siste årene. Hvorfor ikke bruke det mot ham for alt det er verdt?

Tja, Sandberg frontet jo i sin tid FrPs "Gjerningsmannen var av utenlands opprinnelse"-kampanje, hvor et av poengene var at det var en større andel kriminelle blant innvandrere enn blant nordmenn. At FrPs stortingsrepresentanter i samme tidsrom også var overrepresentert i kriminalstatistikken er verdt å ta med seg.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Ja, Per Sandberg har sikkert ikke endret seg på de ti siste årene. Hvorfor ikke bruke det mot ham for alt det er verdt?

Tja, Sandberg frontet jo i sin tid FrPs "Gjerningsmannen var av utenlands opprinnelse"-kampanje, hvor et av poengene var at det var en større andel kriminelle blant innvandrere enn blant nordmenn. At FrPs stortingsrepresentanter i samme tidsrom også var overrepresentert i kriminalstatistikken er verdt å ta med seg.

 

Hva må til for at du skal tilgi Per?

Lenke til kommentar

Per Sandberg er, om jeg skal simplifisere veldig i svart/hvitt, en tulling. Partiet ville, sett fra mitt eget politiske ståsted, blitt bedre uten han. Men når det er sagt så må jeg si at hentydninger om at Sandbergs rulleblad er grunnen til at "folk ikke tør stå frem" må være det mest tullete spekulasjonen jeg har lest på hele internett i dag. Jeg tviler sterkt på at noen nektet å oppgi navn fordi man var redd for at en stortingsrepresentant skal komme på døren å gi dem juling (og om det er tilfellet, slike feiginger trenger man ikke på Stortinget). Det er vel litt far fetched, er det ikke? :wee:

 

Med tanke på alt Sandberdg klarer å lire av seg i edru tilstand så kunne han kanskje vært tjent med å være snydens. Kanskje det faktisk er mulig å drikke seg til vett?

Lenke til kommentar

Parlamentarisk Sodomi - Per Sandbergs Alkoholvaner

 

 

Verste adferd i tusen mils omkrets

Grøtefull tar han del i rasehets

Hans lever er en fryktinngytende rosin

Rundt den pulserer et akevittdrevet fascistsvin

 

Per Sandberg - skål

 

Meier ned fotgjengere fra belastede kretser

Døddrukken sjåfør; hans panser din bakgrunn hetser

Dagdrømmer om 1930-tallets Berlin

Bak den pære fulle fasaden er et pære fullt nazisvin

 

Per Sandberg - fyllegnål fra en talerstol - skål

 

Hans egentlige daglige inntak tåler ikke dagens lys

Til astronomiske tall måtte det sannsynligvis tys

"For flest folk", for mest mulig billig børst

Populistalkoholist, Per Sandberg er jævla tørst

 

http://www.myspace.com/sodomi

Endret av Glint
Lenke til kommentar
Tatt i betraktning Sandbergs voldshistorie (han er tidligere dømt for vold) ville jeg også vært forsiktig med å stå frem med navn om jeg hadde sett ham litt pusset.

Ja, han er selvsagt kjent for å angripe uprovosert. Det er slik det heter i kommunistiske sirkler.

 

 

Per Sandberg - fyllegnål fra en talerstol - skål

Hvorfor sprer du videre løgnen om at han var full? Han var ikke det.

Lenke til kommentar
Ja, han er selvsagt kjent for å angripe uprovosert. Det er slik det heter i kommunistiske sirkler.

Han blir i juridiske kretser kategorisert som en angriper og i voksne sirkler så er det kjent for å være jævlig teit.

Og om å være voksen betyr kommunist så legger jeg fort ned det gode gamle ordtaket "heller død enn rød"! :)

Lenke til kommentar
Tatt i betraktning Sandbergs voldshistorie (han er tidligere dømt for vold) ville jeg også vært forsiktig med å stå frem med navn om jeg hadde sett ham litt pusset.

Ja, han er selvsagt kjent for å angripe uprovosert. Det er slik det heter i kommunistiske sirkler.

Nope, han er kjent for å angripe når han blir provosert, hvis du skal dra dette videre, altså det eksempelet jeg siktet til.

 

PS: skal du fortsatte invalidere beruset-påstanden med at 'eksperter' (fhi på generelt grunnlag) har beregnet at han kan ha vært for full til å kjøre bil?

Lenke til kommentar
Forsvarer du Sandbergs oppførsel?

Nei, jeg avslører grov historieforfalskning fra venstresiden.

 

 

Nope, han er kjent for å angripe når han blir provosert

Så han har gjort det ofte?

 

PS: skal du fortsatte invalidere beruset-påstanden med at 'eksperter' (fhi på generelt grunnlag) har beregnet at han kan ha vært for full til å kjøre bil?

Hva babler du om?

Lenke til kommentar

Hehe, de får ha lykke til med innsatsen for å holde seg over sperregrensa. Jeg tror det må dramatiske grep til for at Høyre skal bli bedre likt: Ny statsministerkandidat, f.eks Per Christian Foss, og velge fokus på sin egen politikk enn på samarbeid med et FrP som ikke vil samarbeide. Hvis Høyre også får med KrF og Venstre på laget så tror jeg de kan gi det rødgrønne alternativet og Frp en reell konkurranse om regjeringsmakten. Men strengt tatt så tror jeg ikke Høyre klarer å gjøre de grepene de må. Det blir nok rødgrønn regjering neste gang også. Jeg tror ikke Frp klarer seg alene i kampen mot resten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...