Gå til innhold

GSV Garnisonen i Sør-Varanger (Grensejeger)


SuuntoCore

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

10 duker fordelt på 12 mann.

ordentlig "kuk i ræv" altså..! blir vel ikke så altfor kaldt da:p

 

eneste gangen jeg fikk oppleve så tettpakka 10 duker var under øvelse base.. i juli.. med over 30 røde og midnattsol:p men sovepose og primusfyring, det skulle man ha allikevel, hele natta! rene badstua..!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871324

Velkommen opp skal dere være. Vi hadde 39 blå her om torsdagen. Det var litt småkjølig å sove i telt den natta.

derfor jeg rykka inn om sommern og hadde 13 varme..

Lenke til kommentar

nå har vi vært gjennom det mest ekstreme av været her oppe, og nå blir det bare bedre. :-)

vel, husk at du ikke skal hjem igjen før januar neste år;) vi ble truffet av en skikkelig vinterstorm rett før jul, med vind oppmot og over 50m/s, altså langt over orkan styrke..

http://www.finnmarken.no/lokale_nyheter/article3199127.ece

 

og ikke minst vær oppmerksom på kombinasjonen vinter og dimmelæll.. to korpfjelljegere i kont. før min gikk rett i den fella og stod plutselig på feil side av grense jakobselv..

Lenke til kommentar

Jeg skal også inn i Juli 2011!

 

Gleder meg som en liten unge, men til diskusjonen om når det ble fult kan jeg si at da jeg var inne til sesjon 15.12.2010 var bare fem plasser igjen etter jeg hadde fått plass, så da kan man jo regne med at det ble fult like etter det.

 

Men jeg lurer litt på når den endelige innrykksdatoen blir "spikra". Etter å ha fulgt med en stund ser det ut som de først satte opp 9. August, endret det til 19. Juli, og nå er det 13. Juli. Kan de finne på å endre den ende en gang?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...