Gå til innhold

GSV Garnisonen i Sør-Varanger (Grensejeger)


SuuntoCore

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gsv er jo også høyt prioritert. Jeg tviler på at personell som er planlagt tl Gsv blir satt i en mindre viktig stilling.

 

Så høy prioritet har nok ikke GSV, men flere enn nødvendig er satt opp i hver avdeling etter sesjon, så flere mange kommer til å oppleve at ønsket deres ikke blir oppfylt.

 

Håper selvgølgelig selv at systemet på hvem som er planlagt innkalt til forskjellige steder kan endres i stor grad, da jeg FORTSATT ikke har hørt en dritt om sesjon del 2...... :(

Endret av Pleya
Lenke til kommentar

Det kommer ;)

 

Sesjon for 92-kullet gjennomføres i løpet av skoleåret 2010/2011, så det kan komme helt ut på våren faktisk.

 

Jaja det kommer jo en eller annen gang snart, men er jo keen på å ha flest mulig valgmuligheter da... Lite lysten på å bare bli plassert et eller annet sted.

Lenke til kommentar

Gsv er jo også høyt prioritert. Jeg tviler på at personell som er planlagt tl Gsv blir satt i en mindre viktig stilling.

 

Så høy prioritet har nok ikke GSV, men flere enn nødvendig er satt opp i hver avdeling etter sesjon, så flere mange kommer til å oppleve at ønsket deres ikke blir oppfylt.

 

Håper selvgølgelig selv at systemet på hvem som er planlagt innkalt til forskjellige steder kan endres i stor grad, da jeg FORTSATT ikke har hørt en dritt om sesjon del 2...... :(

Høyere prioritet ennn de fleste hvertfall. Naturligvis er det noen som detter vekk når de tar inn fler en det er plass til.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Gjest medlem-122015

hei! har gsv på 1. valg men har ikke fått innkallelse ennå, er det mulig at jeg blir innkalt til juli 11 senere på året?

Endret av medlem-122015
Lenke til kommentar

hei! har gsv på 1. valg men har ikke fått innkallelse ennå, er det mulig at jeg blir innkalt til juli 11 senere på året?

 

Ingen er innkalt til noe som helst enda, men er direkte fordelt fra sesjon. Før har det som regel kommet varsel om planlagt innkalling i mars. Da får man som regel vite hvem avdeling man er planlagt innkalt til. Om du har GSV på førstevalg, tolker jeg det slik at du satte opp tre ønsker og er dermed ført under kategorien "foreløpig fordelt". Det betyr at du ikke er sikra verken førstegangstjeneste eller de avdelingene du har satt opp, men med stor sannsynlighet blir du innkalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...