Gå til innhold

GSV Garnisonen i Sør-Varanger (Grensejeger)


SuuntoCore

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er vist forflyttet til forsvarets spesialkommando! Så om det blir gsv på meg er plutselig usikkert, vpv har rotet. Jeg skjønner ikke hva de driver med. Jeg skal snakke med de senere om omplassering. Jeg er i tvil! Fsk eller gsv?!

 

Du mener FSK/HJK?

Sats på det, du får så sykt mye utav det!

 

Ja, det er snakk om fallskjermjegertroppen. Jeg skal ringe VPV når jeg får dokumentasjon på at jeg er inkalt til FSK/HJK. VPV sa det skulle komme i dag så er ikke annet å gjøre enn å vente. Må ha meg en samtale med noen fra VPV.. er GSV fult blir det vell FSK/HJK.

Lenke til kommentar

Etter 6 mnd med utdanning i GRKPU blir man plassert på en av seks grensestasjoner i GRKP. Her er en facebookgruppe for Elvenesjegerene; http://www.facebook.com/group.php?gid=2257607536 Ganske stilig! Syntes de har den feteste logoen av grensestasjonene. Har bare sett Grense jakobselv, storskog og denne. Bra om folk har info om grensestasjonene som de vil dele.

 

Ingen som har noe info,bilder,historier osv om grensestasjonene? Eventuelt erfaringer?

Lenke til kommentar

Det gjør vi!! Men en ting, jeg er innkalt/planlagt direkte til GSV. Er man da 100% sikker på å få den endelige innkallingen med dato og tid ?

 

 

Det kan skje omrokkeringer dersom Forsvaret opplever stort frafall i avdelinger de må fylle, men oppfattet det slik på sesjon at plassene er rimelig sikre, skal litt til å bli sendt et annet sted.

 

 

Nei!!!!!

Jeg snakka med VPV forrige uke, og de sa at man har kun ytret dette som eneste ønsket, men om behovet melder seg et annet sted, flytter de deg over. Men en avdeling med innrykk ca samme tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...