Gå til innhold

PL: 03.10.2010 - Liverpool vs Blackpool

Jefe

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

liverpool20fc.pngVSblackpoolfcicon.png

Søndag 03.10.2010 - kl 16:00

pllogo.jpg

Reina

Johnson - Carragher - Agger - Konchesky

Cole - Gerrard - Meireles - Babel

Kuyt - Torres

Endret av Jefe
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere kan få fasiten av meg for tredje helga på rad. Jeg fant ikke spoiler i det nye systemet, så fuck it, jeg for heller bare drepe spenningen.

3-1 til Liverpool.

Skrevet

Dere får ikke mange enklere hjemmekamper enn dette.

Mitt tips: 4-0

Torres 23'

Torres 44'

Gerrard 67'

Torres 72'

Pffft.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11728_6402714,00.html

Tror faktisk dette blir en jevn kamp. Blackpool spiller offensivt fotball (i motsetning til andre smålag), pluss at de vil være bedre forberedt enn Liverpool. Sistnevnte har jo en EL-kamp så sent som på torsdag, de skal få kjørt seg mot dette nyopprykkede laget.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Hvorfor gjettes det fortsatt på resultater?Jeg har gitt dere svaret, Liverpool vinner 3-1 uten å imponere.

Mvh,

Paul alias Goldwing.

alg_octopus-paul.jpg

Endret av Goldwing
  • Liker 1
Skrevet

Smågal, når man er et offensivt lag vil man som regel legge igjen masse rom defensivt. Selv om Liverpool skal få kjørt seg, vil de få mange sjanser til å score.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Dette bilr for tøft for dere Liverpool. 0-1.

Knis.

Skrevet

Reina, Johnson, Skrtel, Kyrgiakos, Carra, Gerrard, Poulsen, Meireles, Cole, Kuyt, Torres.

Laget fra en av kildene som stort sett treffer. Ser ut som nok en kamp med Poulsen aka "The White Salif" sentralt og Meireles på kant.

Skrevet

Hælvete. Tipper det blir Carra på høyreback og Johnson på venstre da? Utrolig skuffende om Poulsen får starte nok en gang. Meireles på kant også til og med. Tror Hoggy har funnet lageret til Rafa med fleinsopp.

Skrevet

Er vel en mulighet, men personlig tipper jeg faktisk Carra på venstre. Rafa hadde noen rare laguttak på samvittigheten ja, men de som var på banen spilte stort sett i posisjoner de behersket.

Skrevet

Agger solgt i Januar.

Da er det nesten så jeg syntes synd på liverpool, liker agger godt som spiller.. Syntes han er god.

Jeg tror 3-0, goldwing er wayoff med 3-1.. aldri om blackpool scorer på anfield!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...