Gå til innhold

PL: 03.10.2010 - Liverpool vs Blackpool


Jefe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Agger solgt i Januar.

 

Da er det nesten så jeg syntes synd på liverpool, liker agger godt som spiller.. Syntes han er god.

 

Jeg tror 3-0, goldwing er wayoff med 3-1.. aldri om blackpool scorer på anfield!

Hvorfor ikke ? Anfield(Liverpool) er langt i fra det det var for et par år tilbake. Er enig med Erlend her, 2-2 !

Lenke til kommentar

Det er faktisk ingen liten prestasjon å komme til en Europacupfinale med Fulham. Samtidig stabiliserte han laget som pleide å slite for å unngå nedrykksstriden, de siste par sesongene har de endt opp midt på tabellen. Han har vunnet både den svenske og danske ligaen, kommet til UEFA-cupfinale med Inter og trent utallige rundt om i Europa. Kanskje en overdrivelse å si "en av de mest respekterte", men han blir helt klart respektert en god del rundt om i Europa.

Lenke til kommentar

For all del, han er nok respektert av mange rundt i fotball-Europa, det er bare litt med måten å snakke om seg selv på. Er ganske sikker på at vi hadde hørt "cracking-up" kommentarer dersom det hadde vært uttalelser fra Rafa.

 

I tillegg koker det igjen ned til at det er forskjell på Liverpool og Fulham. På Craven Cottage gjorde han en meget god jobb og skal ha kreditt for det, men det er forskjell på et lag som i en maksimal sesong er utfordrere til EL plasser, og et Liverpool som nærmest forventer CL hvert år.

 

Jeg påpeker igjen til det kjedsommelige at jeg vil støtte Hogdson så lenge han er manager i Liverpool FC, og jeg ønsker mer enn noe annet at trenden skal snu, han har også tatt over en klubb i en veldig vanskelig situasjon og skal absolutt få mer tid. Det er bare det at det på inneværende tidspunkt har vært ekstremt få lyspunkter, og veldig mye rart (kjøp/bruk av spillere, laguttak osv.)

Lenke til kommentar

Agger solgt i Januar.

 

Da er det nesten så jeg syntes synd på liverpool, liker agger godt som spiller.. Syntes han er god.

 

Jeg tror 3-0, goldwing er wayoff med 3-1.. aldri om blackpool scorer på anfield!

Hvorfor ikke ? Anfield(Liverpool) er langt i fra det det var for et par år tilbake. Er enig med Erlend her, 2-2 !

 

For selv om Liverpool har hatt en elendig start på sesongen, så syntes jeg Reina har vært god.. Forsvarsrekken er heller ikke så helt ille, men midtbanen er totalt krise(lucas og poulsen) og vil si de sliter endel fremover! derfor tror jeg ikke blackpool scorer mål..

Lenke til kommentar

Hodgson and Torres relationship strained - REPORT

02 October 2010

There are suggestions in the British media this weekend that Liverpool boss Roy Hodgson is at "breaking point".

It is claimed that Hodgson is in "despair" after telling friends that he needs six players to turn Liverpool into a side capable of challenging.

There are rumours that he's unhappy with the performances of the club's 'big-name' players [ED: fair point!] and that he has specifically failed to develop a working relationship with star striker Fernando Torres.

Football hack Neil Ashton writes: "His conservative methods in training and on the pitch have been met by a brickwall.

"The culture at the club is playing attacking football, but Hodgson wants his team to play on the counter.

"Hodgson's relationship with Fernando Torres is already strained and the World Cup winner has yet to respond to his new manager."

A close friend is quoted as saying: "We're worried about Roy, he's not the same person.

"Last year he thrived as the underdog, but he doesn't like criticism and doesn't enjoy people questioning his methods.

"It's too early to say he regrets taking the job, but it's dawning on him just how big it is. He's not a quitter, he'll carry on."

 

Link

Endret av Termo
Lenke til kommentar

Agger solgt i Januar.

Fakta, rykte eller bare du som trur det? :ohmy:

Det blir snart bekreftet fra øvre hold regner jeg med. Om han ikke starter i de neste PL-kampene(Everton,Blackburn,Chelsea,Wigan), er det bare å gjøre seg klar for et salg.

 

e: ooog ja Termo, enig. Ser for meg hylekoret fra utd-leiren om denne hadde komt fra benitez. Menmen :)

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Du hadde rett Termo. Carra på VB. Vår kjære venn Christian Poulsen starter også.

 

The Reds team in full is: Reina, Johnson, Carragher, Kyrgiakos, Skrtel, Poulsen, Gerrard, Cole, Meireles, Torres, Kuyt. Subs: Jones, Maxi, Jovanovic, Lucas, Spearing, Ngog, Kelly.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...