Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange har du høvla over?


korehoret

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fire stk. En jeg godt kunne vært foruten. Det jeg angrer mest på med hun er at hun ikke var noe å skryte av og da hjelper det heller ikke at vi har felles bekjente. Heldigvis har jeg ikke truffet henne etterpå men det kommer nok til å skje en dag og da er jeg mer voksen dermed gir jeg mer faen. Uansett er det litt flaut å møte på folk man har hatt sex med som man ikke kjenner.

Lenke til kommentar

Tjueén år gammel, tjuetre forskjellige sex-partnere.

 

Hvilket antall jeg forteller varierer stort, men det er aldri høyere enn det reelle.

 

Hvorfor jeg tillater meg å lyve om å hatt sex med færre enn det som stemmer, men pålegger meg selv å ikke lyve i den andre retningen, er ett spørsmål jeg i det siste har begynt å stille meg selv.

 

 

Syntes mange av svarene her lyder veldig suspekte. F.eks. "ca. 5-10". Virkelig? Du er usikker på om du har hatt sex med fem, eller dobbelt så mange? Nesten så jeg har lyst til å kalle det respektløst ovenfor tidligere partnere.

Lenke til kommentar

Kanskje i gitte miljø, men det vurderes stort sett i hvordan man blir oppfattet og behandlet av handre og hvordan man fremstiller de beste sidene ved seg selv. Det er gjerne mer et spørsmål om hvem man nedlegger enn hvor mange. Statusen vil variere etter øyet som ser, men man kan ha en generell status i en gitt setting. Hvis man er stamgjest på en nattklubb har man en status der og hvis man har god status så vil andre gjester samarbeide på dansegulv eller bevisst synliggjøre at du har verdi slik at en blir oppfattet som mer attraktiv enn man ville vært i en annen setting uten støttespillere.

 

Ut fra miljøet så kan det både trekke opp eller ned å ha mange nedleggelser. I et playermiljø kan det trekke opp, i kristent miljø trekker det sannsynligvis ned. Det kan gi verdi hvis man legger ned damer som kniv i smør mens de andre ikke greier det overhodet. Hvis de andre nedlegger greit med damer så gir det kanskje ikke verdi om man legger ned ti ganger så mye. Da har man et luksusproblem fremfor ekstra verdi.

 

Den med best verdi får stå midt i ringen på klubbens dansegulv og vil av dette få mye oppmerksomhet av det motsatte kjønn. Eventuelt kan den som bemerker seg på dansingen bli dyttet inn i ringen.

 

De med grei verdi, får være med i ringen når det danses, mens den med lav verdi eller som er for sjenert står alene utenfor ringen. Andre kommer til å dra de med verdi inn i ringen. Det er neppe en ring hele kvelden, men det er et fenomen som er vanlig når det blir god stemning.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...