Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange har du høvla over?


korehoret

Anbefalte innlegg

En liten ting til:

 

 

Ellers er kondomen min beste venn. For ja, at mange har sex med veldig partnere nå til dags krever sine forhåndsregler, noe som også tallene på kjønnssykdommer viser oss.

 

Så pass på snoppen gutter! Og spar jentene for det også..

 

Husk at en del sykdommer, f.eks klamydia, i 50-80% av tilfellene IKKE gir symptomer. Dette gjelder spesielt for jenter. Så ja, du kan være smittet selv om du ikke tror du er. Går du for lang tid med f.eks klamydia så kan du i verste fall risikere å bli steril.

 

 

True. Fler enn du tror som har det. Var på vei til å feie over en jente forrige uke, og idet jeg er på vei inn, sier hun vent, men der var jeg inne.. "For sent", sa hun. Så forteller hun meg at hun hadde klamydia for to uker siden, men at det skulle være borte nå, siden hun har gått på antibiotika. Men likevel..

 

Er vel ikke like ille for gutter som jenter da, dog? Hørt at jenter kan bli sterile, men ikke gutter..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En liten ting til:

 

 

Ellers er kondomen min beste venn. For ja, at mange har sex med veldig partnere nå til dags krever sine forhåndsregler, noe som også tallene på kjønnssykdommer viser oss.

 

Så pass på snoppen gutter! Og spar jentene for det også..

 

Husk at en del sykdommer, f.eks klamydia, i 50-80% av tilfellene IKKE gir symptomer. Dette gjelder spesielt for jenter. Så ja, du kan være smittet selv om du ikke tror du er. Går du for lang tid med f.eks klamydia så kan du i verste fall risikere å bli steril.

 

 

True. Fler enn du tror som har det. Var på vei til å feie over en jente forrige uke, og idet jeg er på vei inn, sier hun vent, men der var jeg inne.. "For sent", sa hun. Så forteller hun meg at hun hadde klamydia for to uker siden, men at det skulle være borte nå, siden hun har gått på antibiotika. Men likevel..

 

Er vel ikke like ille for gutter som jenter da, dog? Hørt at jenter kan bli sterile, men ikke gutter..

 

gutter kan og bli steril, men det tar ekstremt lang tind

Lenke til kommentar

Skal ikke noe mattegeni eller statistiker til for å forstå at disse tallene ikke går opp i opp, dog... og det blir jo da stort sett bare en skrytetråd. Ser også at det er mye fyll og faenskap involvert :)

 

Da baserer du deg på at de som har svart bare har ligget med noen av de andre som har svart i tråden?

Lenke til kommentar

Det er ikke lett å forstå at hvis samtlige gutter har et snitt på 10 stk og samtlige jenter har et snitt på 5, så er det noe som ikke stemmer helt xD Spesielt siden jentene ofte har ei jente i beregninga si også ;-P

Da sitter man igjen med at samtlige gutter har hatt seg med omtrent 6 gutter :-P

 

Er du full?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Da baserer du deg på at de som har svart bare har ligget med noen av de andre som har svart i tråden?

 

Jeg baserer meg på seksualforskning generelt. Det er en kjensgjerning at menn skryter, og kvinner flest underdriver, hvor mange partnere de har hatt. Synes også 'konkurransen' om å ha hatt risikabel og meningsløs sex med fleste mulig er ganske barnslig.

 

Så kan jeg jo glede de som ikke har hatt mange partnere med at seksuell eksklusivitet er direkte linket til intelligens. Spørs om det ikke er derfor det er så mange airheads i serier som paradise hotel, og de samme airheadene som ser på :p

Lenke til kommentar
Da baserer du deg på at de som har svart bare har ligget med noen av de andre som har svart i tråden?

 

Jeg baserer meg på seksualforskning generelt. Det er en kjensgjerning at menn skryter, og kvinner flest underdriver, hvor mange partnere de har hatt. Synes også 'konkurransen' om å ha hatt risikabel og meningsløs sex med fleste mulig er ganske barnslig.

 

Så kan jeg jo glede de som ikke har hatt mange partnere med at seksuell eksklusivitet er direkte linket til intelligens. Spørs om det ikke er derfor det er så mange airheads i serier som paradise hotel, og de samme airheadene som ser på :p

Så pass direkte som denne påstandten var, vil jeg gjerne få se en direktelink til kilden din

Lenke til kommentar

Det er høres jo logisk ut. Sex er en primitiv aktivitet. Det er egentlig ganske underholdende at på det punktet der er vi likestilt med dyr. Det handler 100% om en fysisk tilfredsstillese. Jeg lurer på hvor mye sex koster verdenssamfunnet årlig, i form av voldtekter, samlivsbrudd pga utroskap, psykiske bivirkninger av de sist nevnte, kjønnssykdommer, barn som aldri burde vært født, inklusiv alle pårørende og berørte parter av alt jeg har nevnt. Jeg blir ikke overrasket om alt som går gale her i verden kan indirekte spores tilbake til sex. Nei, jeg er glad jeg studerer datavitenskap og ikke mennesker. I lys av dette innlegget får jeg vel nevne at jeg ikke er jomfru. Jeg er heller ikke kristen. På tross av det så tror jeg verden hadde vært et bedre sted uten sex.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...