Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange har du høvla over?


korehoret

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sannsynligvis har de en eller annen kjønnsykdom, som den utrolig vanlige HPV (gir livmorhalskreft) som det ikke finnes metoder gutter kan sjekke seg for. Smitter også gjennom svelget og kan gi kreft i svelg/munn. Den er så vanlig at det sies at i gjennomsnitt alle som har hatt seg med over 3 uten beskyttelse får en variant, men det er sjelden en farlig variant. Livmorhalskreftvaksina gir bare 70% beskyttelse mot kreften.

Så sex er spesielt for deg og whatever. Men det er en ting jeg reagerer på.

Alle som har hatt sex med flere enn det du anser som normalt har i dine øyne ubeskytta og risikabel sex?

Lenke til kommentar

Nei, akkurat HPV som jeg nevnte er gjennomsnittlig statistikk som står mange steder på nettet og vi lærte om på medisinstudiet. Jeg skrev vel det i posten, gjennomsnittlig 3?

 

No need to be frekk. :tease:

 

 

Men ja, kanskje jeg er litt paranoid. Hva synes du? Skal jeg drite i det og bare nyte det om jeg suger en random? Fordi det aner meg at jeg kommer til å ha det i bakhodet hele tiden..."nå kan jeg få virus i halsen" :ohmy::cry:

Endret av dkny
Lenke til kommentar

Ingen som har sagt at du må suge på ONS. ;) Det er ikke suging vi snakker om her, om jeg har forstått trådstarter rett.

 

 

edit: "No need to be frekk"? Det er du som fremstiller alle som har hatt sex med fler enn du anser som "normalt" som skitne og sykdomsbefengte.

 

Og hvordan vet du at ikke kjæresten din har gitt deg virus i halsen? Det finnes jo ingen metode for å sjekke gutter/menn.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Men ja, kanskje jeg er litt paranoid. Hva synes du? Skal jeg drite i det og bare nyte det om jeg suger en random? Fordi det aner meg at jeg kommer til å ha det i bakhodet hele tiden..."nå kan jeg få virus i halsen" :ohmy::cry:

 

Du sier det er et fåtall av dette viruset som er farlig, og jeg antar det ikke smitter SÅ lett, ergo blir det kanskje litt mye noia? Så klart skal man ta forhåndsregler, men man kan ikke knekken på alt som er spennende. Farlig å kjöre bil også.

Lenke til kommentar

 

Og hvordan vet du at ikke kjæresten din har gitt deg virus i halsen? Det finnes jo ingen metode for å sjekke gutter/menn.

 

Han var jomfru. :thumbup: Vi var forøvrig ikke sammen.

 

 

Forøvrig, hvorfor sier du dette til meg? Det finnes da flust med gutter som kaller jenter som har ligget med mange for Hore, slut, klamydiabefengt, you name it. Det jeg skrev var en saklig post, det er nok av verre fornærmelser å ta tak i der ute. :!:

 

I tillegg skrev jeg det fordi jeg er lei av at det skal være kult for en gutt å ha ligget med mange og mindre kult å ha ligget med få, som sånne tråder og trådtitler får det til å se ut som. Syntes litt synd på de som måtte si 0, og ville muntre dem opp med at det faktisk er bra på ett vis. :D

Endret av dkny
Lenke til kommentar

Jeg står bom stille på 3, men hvis noen spør meg er det ikke utenkelig at jeg enkelt og greit dobler det antallet. Jeg har allerede begynt å lyve om når jeg hadde sex første gang, siden det var i seineste laget.

 

Er helt legitimt for menn å doble antallet, mens jenter halverer det. Inntil 3 er nesten for jomfru å regne.

Lenke til kommentar

Ingen. Er 17 år.

 

Har dog, har muligheten 3-4 ganger. Mangel på prevansjonsmidler, samt dårlig tid har vært et hinder for meg.

 

Sammenlignet med en del andre på min alder, så er ikke dette noe som plager meg overhodet dog. Og ikke bryr jeg meg noe særlig om det heller. Ser ikke helt poenget med å ha så mange sexpartnere som mulig.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...