Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange har du høvla over?


korehoret

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg føler jeg blir stemplet om jeg sier hvor mange jeg har lugget med. Ikke at det er ett kjempehøyt tall, men nesten alle var på en periode på 2 år +- :p

 

Så, 6 stykker.

 

Første var en jeg rota med.

Andre var en jeg var sammen med i ett år.

Tredje var ONS /Ikke stolt over denne.

Fjerde var damen.

Femte var damen.

Sjette var bare helt random.

 

Er 18 år, forøvrig.

 

 

Så du hadde samleie når du var 6 år?

Lenke til kommentar

Bra jenter ikke er løse. Når jeg får med en jente hjem og jeg prøver meg og hun sier "neei, vi kan ha det når vi har møttes en eller to ganger til", så sier jeg: "BRA! jeg liker jenter som deg".

 

Hvor ekkelt er det ikke å dyppe'n i samme hull som 90 andre har gjort før deg? Kanskje 4 stykker den siste uke.. Nei takk!

 

Selv har jeg feid over 11-12 stk, og vært i to lengre forhold, siste varte i 15 mnd.

 

Så det er jenter dette gjelder? Og hvis en jente sier ja, så tror du automatisk at hun sier ja til alle? Det går an å få et inntrykk på kortere tid, og man kan også vurdere selv, det går fint an å finne kjemi på en kveld som resulterer i ONS, det betyr ikke at man finner den kjemien med alle andre.

 

For å svare på topic: 5-7

Endret av Sebbe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke spesielt mange playere her xD

 

Jeg rota med mange fram til jeg var 17 og gikk inn i mitt første seriøse forhold. Jeg syntes det var helt greit å rote med hvem som helst, alt, så lenge det ikke var sex, fordi da måtte jeg vente til det var med ei helt spesiell ei.

 

Da jeg var 17 gikk jeg inn i et seriøst forhold som varte i halvannet år. Det var da jeg miste jomfrudommen.

Deretter var det litt mer care..

Har hatt meg med noen etter det, men ikke mange though.

Ei i Bulgaria, ei i Tyrkia, to i Danmark og to i Tyskland. Dette er alle bare svært korte perioder, da det korteste oppholdet hvor jeg fikk meg noe var to uker og det lengste var fire uker... One week stands, så å si :-P

Jeg hadde ingen seriøse forhold før nå igjen, lengste på et halvt år (og egentlig det eneste nevneverdige)

Nå når jeg teller over, tror jeg det er fire til, utenom hun jeg er sammen med nå. Synes det er mye lettere å gå ut på flørteren når jeg er utover norskegrensa xD Der har det vært nesten hver gang xD

Det blir vel en total på 13. Men jeg er jo 22, da, litt høyere enn mange andre her.

Selv synes jeg det er mange nok til at det er noe jeg sjelden nevner uten å faktisk bli spurt flere ganger om det.

Her gjør det jo ikke noe, da ingen her vet hvem jeg er allikevel :-)

Lenke til kommentar

Ah! Det kiler på innsiden av hykleriet til noen postere her inne ; ----------]

Er det virkelig så mange som ser på sex som noe så hellig at det er negativt å ha mange partnere? Njeeega please.

 

(Og for å unngå "skryte" stemplet her inne, jeg henger meg ikke opp i antallet brukere oppgir, men "grunnen" folk skriver for antallet de har høvla over)

Lenke til kommentar

Jeg er en jente på 24, som har hatt sex med fem jenter, hvorav jeg har vært sammen med to.

Har aldri hatt sex med en gutt.

 

Føler ikke et stort behov for å høvle over så veldig mange, men ser heller ikke på det som udelt negativt å ha hatt en del sex. Så lenge man praktiserer sikker sex og sjekker seg ofte, så er det vel ikke noe galt i ha sex? Sex er jævlig digg, og noe av det beste som finnes. Hvorfor skal vi ikke nyte det når vi har sjansen?

 

Jeg tror kanskje jeg ikke har behovet for å øke antall partnere da jeg får behovet mitt tilfredsstilt av de kontaktene jeg allerede har. Jeg har to "venner med fordeler", og det funker fett. :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...