Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Vil bare være venner"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo men vi var venner i to uker, så sammen i ett par dager, så venner igjen. Dette beror på manglende interesse hos ho helt enkelt. Tipper jeg. Ho ville ikke ut denne hælja, men var keen på fredag, planen er å få i ho så mye alko som mulig, så ho slepper seg løs rett og slett. Noen innvendinger mot dette?

 

Hun er ikke interessert i deg. Hun bare kjeder seg. Finn på noe annet og glem hele jenta - ha litt respekt for deg selv!

Lenke til kommentar

Veit da søren. Jeg håper på det beste. Er nok naivt. Men jeg vil ikke angre på at jeg bare ga opp. Er ikke slik at ho ikke er interessert. Men muligens på en annen måte (venn). Skjenking var kanskje dårlig ordvalg, mente en øl eller to eller tre. Ho er muslim, så det er en kulturforskjell.

 

Samtidig, hadde hun holdt seg på avstand hvis hun var forelsket? Tviler på det. Hadde hun hoppet i senga med meg hvis hun ikke var forelsket? Hadde ikke sex, men alt annet. Tviler på den også.

 

Samma faen eller hva? Fortsettelse følger!

Lenke til kommentar

Bare stopp kontakten å holde deg unna. Når ei dame sier "bare venner" etter en flørt/forhold spør hun deg egentlig om du kan være hennes go-to guy for bekreftelse om at hun fortsatt har "det" hver gang hun failer med en annen type.

Dette har skjedd meg mange ganger. Møter noen som jeg tenker "wow, dette kan virkelig bli til noe" og så blir man bittelitt mer kjent og skjønner at nei, dette kan aldri bli noe forhold -men det hadde vært dritbra å ha dett mennesket som venn.

ÅÅÅhh!

 

Når skal kvinnemenneskene FORSTÅ at vi menn, IKKE er interessert i å være nok en homsekompis i vennegjengen hennes.

Jeg mener, hvis jeg trenger sosial samvær, noen å dele kule erfaringer med eller få tilbakemeldinger på gårsdagens fete pokerkveld, er ikke den søte nabojenta et realistisk valg. Hun vil jeg KNULLE, ikke gå sammen med på pedikyr hvor hun grer ut i det store om den muskeløse drittsekken som pulte henne hensynløst på dassen uten å ta farvel. Jeg vil ikke høre dette fordi jeg GIR FAEN! Jeg har kompiser som kan underholde meg sosialt...

Lenke til kommentar

ÅÅÅhh!

 

Når skal kvinnemenneskene FORSTÅ at vi menn, IKKE er interessert i å være nok en homsekompis i vennegjengen hennes.

Jeg mener, hvis jeg trenger sosial samvær, noen å dele kule erfaringer med eller få tilbakemeldinger på gårsdagens fete pokerkveld, er ikke den søte nabojenta et realistisk valg. Hun vil jeg KNULLE, ikke gå sammen med på pedikyr hvor hun grer ut i det store om den muskeløse drittsekken som pulte henne hensynløst på dassen uten å ta farvel. Jeg vil ikke høre dette fordi jeg GIR FAEN! Jeg har kompiser som kan underholde meg sosialt...

Du vet at jenter og gutter KAN være venner? Du går glipp av noe der, hvis du bare har kompiser som underholder deg sosialt.;)

Lenke til kommentar

Hun vil jeg KNULLE, ikke gå sammen med på pedikyr hvor hun grer ut i det store om den muskeløse drittsekken som pulte henne hensynløst på dassen uten å ta farvel.

 

HERREGUD. Det du vil ha er altså en jente du bare kan knulle men ikke vil tilbringe annen tid med??

 

Skaff deg en plastdukke. De fleste vil ha kjæreste for å tilbringe tid sammen.

 

Forøvrig er det rart du tror pedikyr og jenteting er det eneste jentevenner vil ha med gutter på. JEG pleier å lage gode middager, og kake, og stå på snowboard med, og ha filmkvelder, og dra på roadtrips med, og stå på vannski (lol) med guttevennene mine.

Endret av dkny
Lenke til kommentar

Hun vil jeg KNULLE, ikke gå sammen med på pedikyr hvor hun grer ut i det store om den muskeløse drittsekken som pulte henne hensynløst på dassen uten å ta farvel.

 

HERREGUD. Det du vil ha er altså en jente du bare kan knulle men ikke vil tilbringe annen tid med??

Du har tydeligvis misforstått hele poenget med dicktator innlegg. Lese det og resten av tråden en gang til, kanskje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...