Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Vil bare være venner"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns dette begynner å lysne litt jeg. Hjelper å bli litt sint noen ganger. Bra at du viser at du ikke er interessert i å være en emosjonell tampong for henne.

 

Takk. Denne låten forklarer min situasjon bra http://www.youtube.com/watch?v=VUsnqcIdKDc&fmt=35

 

Kjenner for mange som er tøffelhelt, 100% submissive til fruene sine, synes det er fælt. Gjensidig respekt kreves.

Lenke til kommentar

Hun er ganske submissive, tror det hjelper hvis jeg er mer dominerende. Må teste landet litt når vi treffes i kveld. Fortsatt litt i tvil på hvordan jeg skal oppføre meg, men jeg synes jeg har all grunn til å være irritert. Friend zone går bare ikke. Da kommer jeg aldri ut igjen.

 

Tror dere jeg skal pushe med litt kyssing eventuelt? Hun er ikke typen som tar insj til dette, så hvis jeg ikke kommer med det, så skjer det aldri, og skjer det aldri, ja da er vi venner. Som ikke skal skje.

Lenke til kommentar

Sånn jeg ser på situasjonen prøver hun liksom å dekke over at hun har "dumpa" deg, ved og liksom prøve å bevise at dere kan være mye sammen, bare vennskapelig, og alt kommer til å være som før. Skjønner?

Helt ærlig tror jeg ikke hun ser på deg som kjærestemateriale. Jeg har vært i samme situasjon som deg, men det fiksa seg etter et par dager :). Stå på uansett!

Lenke til kommentar

Av og til er den eneste løsningen å bare gi slipp.

 

Dette har for deg vart i 2 uker. Jeg er i en tohundre ganger mer komplisert situasjon som har vart i nesten 8 måneder, men som går ut på det samme.

 

IKKE, la det bli til det. Det kan selvfølgelig hende metoden funker for deg og at dere får klarhet i det. Men hvis det bare fortsetter, så råder jeg deg til å kutte all kontakt så du ikke blir mer og mer avhengig av henne.

 

Jeg klarer ikke løsrive meg fra han nå, fordi det har gått så lang tid. Slitsomt.

 

Hey! Da er vi i hvertfall to med samme problem! :p

 

 

Unserheld, du får rapportere bak til oss hvordan det gikk etter du har snakket med henne da! ;)

Spennende tråd å følge med på når man kjenner seg så godt igjen!

Lenke til kommentar

Åpnet med å være sint og irritert på henne. Hun lurte veldig på hvorfor jeg var sint. Jeg oppførte meg forbannet og fikk henne til å se meg i øynene og be om unnskyldning.

Whinet ca i 30 min om dette før jeg sa ok lets move on. Har lært noen ting

 

Når hun tar noe fra meg og ikke gir det tilbake (kyss meg)

Når hun sier god natt og legger seg (legg deg ved siden av meg og klå og kyss og klin)

 

Helvette det var hett å ligge helt inntil henne og høre henne stønne litte granne. Fikk henne til å klø meg på ryggen, i nakken og litt sånt, som var veeeldig godt. Etter hvert turte hun litt mer, hun er veldig sky, og sa, jeg vil kysse deg. Det var min første og våteste klining. ow.

 

Syntes det var litt ukomfy når jeg egentlig konstant hadde en passe stå, men det var ok.

 

Jeg tror hun testet meg med den smsen. Noe jeg enda ikke er happy for. Var passe lei meg hele dagen, og hun var lei seg for at jeg var lei meg (wtf). Være venner var hun iaf ikke interessert i!

 

Kjenner meg litt sur ennå, skulle gjerne vært forelsket når vi gikk i senga. Den forelskelsen blei borte i dag pga alt tullet. Håper den kommer tilbake.

 

Trikset i mitt tilfelle er at jeg må være mer dominerende, for ingen liker en logrende valp. Spesielt i senga. Det likte hun! Liker også når hun er mer frempå.

 

Håper dere koser dere med juicy detaljer! Fortjener det i bytte mot god hjelp. Det funket jo tross alt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg tror hun testet meg med den smsen. Noe jeg enda ikke er happy for. Var passe lei meg hele dagen,

 

 

Vel, det virket jo tydeligvis, bare se på så mye bekymring du hadde, laget tråd her tilogmed pga henne, så jeg tror ikke hun hadde noe å tape på det. :hrm:

Enig i alt bortsett fra en ting: hun har skapt følelsesmessig avstand mellom oss. Jeg er ikke like forelsket som jeg var for noen dager siden. Så det er absolutt risky. Hun var selv med på å skape muligheten for at jeg kunne snu i døra. Så vil ikke anbefale dette.

Lenke til kommentar

 

Jeg tror hun testet meg med den smsen. Noe jeg enda ikke er happy for. Var passe lei meg hele dagen,

 

 

Vel, det virket jo tydeligvis, bare se på så mye bekymring du hadde, laget tråd her tilogmed pga henne, så jeg tror ikke hun hadde noe å tape på det. :hrm:

 

Hun spilte et høyt spill hvis hun testet han helt bevisst, i mange tilfeller mister man folk på den måten.

Lenke til kommentar

Har selv blitt utsatt for dette før, og det var noe av det verste jeg har opplevd, for å si det mildt. For meg endte det ikke like bra som for trådstarter. Husker den dag i dag da den meldingen som inneholdt de ordene tikket inn på mobilen min. Verden raste sammen akkurat da. Det kom som lyn fra klar himmel, og det tok lang tid å komme over henne. Har jo gjort det nå, men ettervirkningene satt i flere år etterpå, kanskje de gjør det enda i en eller annen form. Og dette er over 7 år siden... Har den dag i dag ikke fått svar på alle de spørsmålene jeg satt igjen med, trodde virkelig at det gikk veien med henne, men nei da. Det verste med det var vel at jeg aldri fikk noe svar på hvorfor det gikk som det gikk, men det har jeg nå lært å leve med. Tenker ikke så mye på det lenger, men denne tråden minnet meg på det igjen.

 

Til dere jenter (og forsåvidt gutter) som driver med sånne ting: dere aner ikke hva dere gjør, og hvis dere gjør det er dere onde.

Lenke til kommentar

Har selv blitt utsatt for dette før, og det var noe av det verste jeg har opplevd, for å si det mildt. For meg endte det ikke like bra som for trådstarter. Husker den dag i dag da den meldingen som inneholdt de ordene tikket inn på mobilen min. Verden raste sammen akkurat da. Det kom som lyn fra klar himmel, og det tok lang tid å komme over henne. Har jo gjort det nå, men ettervirkningene satt i flere år etterpå, kanskje de gjør det enda i en eller annen form. Og dette er over 7 år siden... Har den dag i dag ikke fått svar på alle de spørsmålene jeg satt igjen med, trodde virkelig at det gikk veien med henne, men nei da. Det verste med det var vel at jeg aldri fikk noe svar på hvorfor det gikk som det gikk, men det har jeg nå lært å leve med. Tenker ikke så mye på det lenger, men denne tråden minnet meg på det igjen.

 

Til dere jenter (og forsåvidt gutter) som driver med sånne ting: dere aner ikke hva dere gjør, og hvis dere gjør det er dere onde.

Det er for jævlig. Ja hun er litt sint for at jeg er sint, kanskje hun syntes det var morsomt eller noe? Vet da faen. Vet bare at jeg ikke kommer til å grave i det.

I det minste lærer man mye og fort.

Lenke til kommentar

... men ALDRI bli en venn..

Hva er egentlig så galt med å bli venner?

 

det er bare noe man må erfare tror jeg, men kan forsåvidt være enig i at det kan være greit om man helt ærlig med seg selv vet at man ikke vil noe mere enn det med den person..og at man ser etter en venn da. anyways..det fins en tid for og være begge deler..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...