Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Vil bare være venner"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommentar til Runar' innlegg. Ting har skjært seg, man er usikker, og fremstår ikke akkurat som noe klippefast. Deretter spør man om råd, mottar en rekke ulike meninger, er fortsatt usikker, og velger å høre på ymse av de. Kanskje ikke helt slik gode beslutninger blir tatt.

 

Fikk mld nå. Hei, kommer du hit?

Tok telefonen og kastet den i senga=)

Ikke så lett siden jeg er sugen, men det funker. Får la den ligge hjemme i dag.

Nå hadde dere avtalt at dere skulle snakke mer om dette i dag. Min mening. Bruk bare generelt litt lang tid på å svare på meldingene (et sted mellom 20min og en to-tre timer), ikke overse helt. Unnskyld deg høflig med at dagen ble travlere enn du tenkte. La henne ta initiativ til når dere møtes neste gang. Avgjør når og hvordan dere møtes basert på hva du ønsker å oppnå. Ønsker du f.eks. bare en rask samtale sørg for å ha en avtale rett etterpå og vær klar på dette på forhånd. Vil du derimot at det skal være litt mer seriøst og endelig bør du kanskje sørge for at det er på kvelden og hos henne og at ingen av dere har planer etterpå.

 

Uansett må du ha en plan for hva du gjør videre, ihvertfall noen tanker. Holder ikke å bare tenke; nå skal jeg være hard2get.

Lenke til kommentar

Bare stopp kontakten å holde deg unna. Når ei dame sier "bare venner" etter en flørt/forhold spør hun deg egentlig om du kan være hennes go-to guy for bekreftelse om at hun fortsatt har "det" hver gang hun failer med en annen type.

 

Eller hun kan ha oppdaget at hun rett og slett ikke tenner på fyren -altså "kul fyr, men jeg klarer ikke å bli forelska"

 

Dette har skjedd meg mange ganger. Møter noen som jeg tenker "wow, dette kan virkelig bli til noe" og så blir man bittelitt mer kjent og skjønner at nei, dette kan aldri bli noe forhold -men det hadde vært dritbra å ha dett mennesket som venn.

 

Og TS -selv om det sikkert finnes folk der ute som synes det er helt ok, så vil jeg tro at å få høre "jeg elsker deg" etter bare noen dager/uker er ganske drøy kost for de fleste. Jeg ville nok snudd i døra om jeg ikke følte det samme der og da. Scary rett og slett!

Lenke til kommentar

Angrer på at jeg sa det jeg sa, men får ikke gjort så mye med det nå ?

 

Håper ikke det også stod i meldingen. Om så har du egentlig skrevet at du er en vaklefant og at det er ok at dere bare er venner. Selvfølgelig ok om du mener dere også kun skal være venner...

Endret av blured
Lenke til kommentar

Av og til er den eneste løsningen å bare gi slipp.

 

Dette har for deg vart i 2 uker. Jeg er i en tohundre ganger mer komplisert situasjon som har vart i nesten 8 måneder, men som går ut på det samme.

 

IKKE, la det bli til det. Det kan selvfølgelig hende metoden funker for deg og at dere får klarhet i det. Men hvis det bare fortsetter, så råder jeg deg til å kutte all kontakt så du ikke blir mer og mer avhengig av henne.

 

Jeg klarer ikke løsrive meg fra han nå, fordi det har gått så lang tid. Slitsomt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...