Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Vil bare være venner"


Anbefalte innlegg

Høres meget bra ut. Du har utviklet deg, og det gleder meg å se! :)

 

Hvem bryr seg om hun er bingo? Det at du vet at det er flere fisk er veldig bra! :thumbup:

 

Javisst, mange takk=) Alt er vel, men det er ikke så artig å være sugen når ho holder tilbake. Ho synes fortsatt det er greit at jeg holder rundt henne, så det er ikke som om hun har tatt ei helomvending. Ho har svart bra på å bli dårlig behandlet en gang før som nevnt, så planen er å treffes igjen fredag, denne gang på en fest, for å mykne henne opp med god stemning og alkohol. Da vil hun lære litt mer om meg, at jeg har et liv ved siden av henne osv. I løpet av nevnte kveld når vi er for oss selv kommer jeg til å kysse henne igjen, hvis hun skaper seg da, så sender jeg henne på dør så å si. Da får ho gå hjem aleine=)

 

Innspill og forslag til dette mottas med takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Treff henne på festen og ha det gøy med kompisene dine og hygg deg med henne. Men lager hun drama eller fortsatt er på vennestadiet ville jeg DROPPET HENNE. Det har vart lenge nok nå, og om hun agains all odds bestemmer seg for å bli sammen med deg og dere blir kjærester så er hun fremdeles jenta som var kjip og teit og vinglet som et helvette. Slik jeg ser det har du allerede brukt for mye tid og krefter på henne, og hun har hatt deg rundt sin lillefinger. Har hun lyst på spenning med litt kyssing så får hun det, vil hun lage litt drama, tenker du, som vi har lest, så det knaker og overser hun deg, så lar du henne gjøre det, for så å gå tilbake igjen. Skjønner ikke at du gidder.

 

EDIT: Skriveleif..

Endret av Splashii
Lenke til kommentar

Jeg gidder fordi jeg vanligvis blir avvist ganske tidlig, og da pleier jeg å glemme hele greia. Denne gang slapp jeg til, og jeg er sugen på mer. Selv om jeg kjenner at lysten forsvinner gradvis. Hvis hun fortsettet å lage sprell så botcher jeg bare hele greia, enkelt og greit. Ikke noe annet å gjøre.

 

Synes det er weird at vi var såpass intime i en så kort periode. Hadde ikke gjort det selv med noen jeg var i tvil om. Før så hadde vi kontakt hver eneste dag, nå så har vi kontakt kanskje to ganger i uka. Føler at lysten hennes også er synkende.

Lenke til kommentar
Gjest gjestegjesten

Kjenner meg bra igjen her gitt.

 

Går i klasse med ei frøken, kjent hverandre i tre uker-ish. Starta med litt dansing, neste uke vi var ute ble kyssing og jeg sov der tre dager på rad. Hvorpå kommende uke hang vi sammen, film og middag. Par handle turer inn til byen osv.

 

Så kom det jo til punktet hvor vi prater om hva vi syns. Jeg sier at jeg er veldig intressert i henne, hun blir litt stille, og svarer at hun liker meg veldig godt. Men samtidig at hun er vanskelig å komme innpå som person. Noe hun har sagt til meg før, på fylla, og som jeg forsåvidt har merka. (Sa også i fylla at hun så på meg fra dag 1 på skolen)

Så plutselig, dette var vel tirsdag sist uke, fikk pipa en annen låt. Nå skulle hun være kostbar nå. Fredagkveld var vi sammen, et kyss - mitt initiativ. Så ute lørdag, overlegen og prata med andre. Jeg ga faen i det, tenkte at hun skal ikke spinne meg rundt finger. Fikk høre at hun hadde grini på vorset bl.a. (Aner ikke hvorfor)

Diskuterte vist litt med meg ute, også så vi ikke noe spesielt mer til hverandre den kvelden. Møtte henne på vei ut, sto å prata med en ny fyr. Så jeg ga nok en gang f i å ta kontakt med hu.

Dagen derpå, fikk jeg melding: Våkna nå å fikk så dårlig samvittighet, tenkte på deg og igår. Hva var det vi diskuterte om? - Svarte at jeg aner ikke, så da var det nok heller ikke noe viktig. Og hun "skyldte" på at hun var full og ville vite om jeg var sur på henne. - Neida, ikke sur.

 

Senere søndag kveld, endte hun siste natta melding med sov godt, skjønne. sees i morgen.

 

Så igår var vi på skolen, ikke spesielt klein. Prata sammen, lo osv. Senere på dagen teksta vi litt meldinger. Og hun kom innpå at hun følte hun var en håpløs romantiker som venta på den rette, og ville ikke gå inn i forhold før hun var skikkelig forelska. Sa jeg skjønte det og ikke noe spesielt mer. Så svarer hun, du er en skikkelig godgutt du. Da svarte jeg faen ikke. Skjønte at "friend-zone here we go"..

 

Senere samme kveld etter hun tok kontakt på fjesbok-chatten og jeg sa jeg legger meg, så sa hun: sov godt blant englene.

- Jeg svarer..ja, god natt.

Hva i svarte tenkte jeg? Sov godt blant englene?..

 

Uansett. Skjønner at hun heller vil ha meg inn i vennesonen sin. Gidder jeg ikke være med på, så da gir jeg heller beng i hu. Men så er det slik, at hun lager mye krøll på den planen når hun stadig vekk tar kontakt, som f.eks nå når jeg skrev det her, tok kontakt på Facebook..

 

Ble sikkert innvikla og dere fatta vel ikke poenget mitt?

- Men gjør jeg riktig i å droppe henne? Virker hun ikke litt fjern?

Eller skal jeg kjøre "hard to get" - stilen tilbake?

Det er mer detaljer her også, men husker ikke alt i farten. Hun har bl.a sagt at hun digger kroppen min, hvordan jeg kysser og smilet mitt.

 

Spennende å lese tråden. Så tok meg friheten til å låne den siden det var noe av samme greia.

Lenke til kommentar

Forstå det den som kan! Her kommer bra kjærestemateriale vandrende og så vil man koke det ned til enda en venn? ETTER at man har vært intim? Eneste situasjon hvor jeg ville gjort det, er hvis jeg enkelt og greit ikke er interessert. Men da hadde jeg aldri vært intim først, som er et tegn på interesse.

 

Mennesker som er forelsket gjør vel ikke slikt?

Lenke til kommentar
Gjest gjestegjesten

Ja, det kan du si. Skjønner meg ikke på det. Men merker det ikke skal bli veldig vanskelig å "komme meg over" henne.

Det jeg tenker mest på er hvorfor si noe, gjøre noe annet, også igjen si det samme?

Dropp heller den tåplige leken, så blir det litt enklere.

Lenke til kommentar
Gjest gjestegjesten

Høres ut som et bra mål det, kompis. Lykke til. Hun skulle ikke ut idag, men merker på skolen at hun strever etter at vi ikke skal ha en klein tone, prater til meg osv. Ellers har jeg innstilt hue på å finne andre damer.

Lenke til kommentar

Jeg kom iaf til 3rd base. Neste gang skal jeg droppe å bli så fort forelska. Ho viste seg å være en bitch in disguise. Tror det blir bedre dag for dag. Skal feste i morra med ei ny jente, så. Lettere å glemme da.

 

mhm..so mark my words til neste gang..please

 

edit, noen gang må man bare innse sitt tap, men jeg ser det som at du er ung/uerfaren/eller rett og slett bare ærlig vil ha noen og dele livet med,MEN man og må lære en ting eller to , og vi har alle vært der :)

Endret av Hudrin
Lenke til kommentar

Svar fra en jente...

 

Når man først har havnet i "vennesonen", så tror jeg ikke det er mulig å komme ut av den igjen. Mest sannsynlig var hun ikke så interessert i utgangspunktet eller så dabbet interessen av etter hvert. Det er slikt som skjer når man blir bedre kjent med personen.

 

For å ikke havne i vennesonen, så er det viktig å ikke pushe for mye og ikke virke desperat. Jeg tror også det er viktig å opprette kroppskontakt på et tidlig tidspunkt - små ting...stryk henne over ryggen og når hun snur seg mot deg så forteller du henne at hun hadde noe bøss på genseren som du tok vekk. Oppfører man seg som en venn, så blir man en venn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Såklart er det mulig å gå fra venner til kjæreste, som sagt vet jeg om mange som er venner som har blitt kjærester. >< faktisk fler enn de som har hooket opp på byen/random steder uten å kjenner hverandre, og de forholdene har ikke holdt lenge heller.

 

 

Men ja, om man har endt som venner er det jo pga manglende interesse fra en/begge parter, men da er det pga manglende interesse, ikke pga at de ER VENNER.

 

 

Om interessen dabber av når man blir bedre venner, hadde den også dabbet om man startet som kjæreste og hang sammen og ble venner på den måten, så da hadde ting failet uansett.

Endret av dkny
Lenke til kommentar

Jo men vi var venner i to uker, så sammen i ett par dager, så venner igjen. Dette beror på manglende interesse hos ho helt enkelt. Tipper jeg. Ho ville ikke ut denne hælja, men var keen på fredag, planen er å få i ho så mye alko som mulig, så ho slepper seg løs rett og slett. Noen innvendinger mot dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...