Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører


TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

  1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

    • Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135


Anbefalte innlegg

Hvilket headset fikk dere med telefonen?Bestilte mobilen fra mpx og fikk den 21. desember, og skulle akkurat prøve headsettet, men det passer ikke til telefonen... Det er forresten et nokia headset, så mulig de har lagt feil?Hvilket headset fulgte med til dere?Og tror dere jeg burde sende mail til mpx eller htc?Takk for svar :)
Det skal være et HTC headset. Det står HTC på det.

 

 

Ta kontakt med mpx, det er de som er forhandleren og skal ordne opp i sånt. Antagelig har de fått den i retur fra en annen kunde som har lagt i feil hodetelefoner.

 

Mener eska var så forsegla som den skulle være, men kanskje de har ordnet det.

Uansett, takk for svar :) Har sendt mail til de, så får vi ser hva som skjer ;)

 

 

 

Forresten, er det noen av dere som har problemer med internettet? Når jeg fikk mobilen fungerte nettet bra uansett hvor jeg var i huset, mens nå vil det bare ikke. Jeg har ikke endret noen innstillinger, så jeg skjønner ikke helt hva det er :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener eska var så forsegla som den skulle være, men kanskje de har ordnet det.

Uansett, takk for svar :) Har sendt mail til de, så får vi ser hva som skjer ;)

I esken til min Desire HD fulgte det med et ekstra segl med HTC-vannmerke, slik at man kunne forsegle esken på nytt.

 

Forresten, er det noen av dere som har problemer med internettet? Når jeg fikk mobilen fungerte nettet bra uansett hvor jeg var i huset, mens nå vil det bare ikke. Jeg har ikke endret noen innstillinger, så jeg skjønner ikke helt hva det er :dontgetit:

I begynnelsen hadde jeg også problemer, fant ut at jeg ikke hadde skrudd på at den skulle huske passordet. Kanskje det er noe sånt?

Lenke til kommentar

Åh, vel, det har jeg ikke sett, så da så :p

Forresten, var det plast over skjermen når du fikk den?

Bare synes det er litt rart at det ikke var det, haha...

Men da støtter jeg teorien din, og sikkert derfor : )

 

Når den kobler til internettet trenger jeg ikke å taste inn passordet for å komme på nett, så...

Lenke til kommentar

Men er det noen som har problemer med nettet?

Ganske irriterende at det plutselig faller ut om jeg ikke er ganske nært tilkoblingen... Fungerte overalt i huset når jeg fikk den :dontgetit:

 

Samme her, den tar ikke imot signalet så godt som før. Tidligere gikk det i hele huset; nå må jeg være mye nærmere ruteren enn før for å få signal.

 

Aner ikke hvorfor det er slik, men det er uholdbart.

Lenke til kommentar
Men er det noen som har problemer med nettet?Ganske irriterende at det plutselig faller ut om jeg ikke er ganske nært tilkoblingen... Fungerte overalt i huset når jeg fikk den :dontgetit:
Samme her, den tar ikke imot signalet så godt som før. Tidligere gikk det i hele huset; nå må jeg være mye nærmere ruteren enn før for å få signal.Aner ikke hvorfor det er slik, men det er uholdbart.

 

Ikke jeg heller...

 

Kanskje routeren din skifter kanal automatisk? Hørte noe om at det er dårlig på de høyeste kanalene (de som er spesielle for EU)..?

 

Har lest noe om det selv, men ingen som vet noe om hvordan routeren her er...:p

Endret av J92
Lenke til kommentar

Hei.

Er det mulig og fjerne visa kortet fra Android marked etter bruk?

 

Min lillebror har fått seg Desire HD, ønsker og kunne kjøpe noen program til han, uten og legge igjen visakortet opplysningene på telefonen, for å hindre at han kan handle på kortet mitt senere.

 

Er det mulig og fjerne kort opplysningene etter bruk?

 

Det lurer jeg også på...

Lenke til kommentar

Har noen funnet ladekabel billig noe sted? Jeg har lett på Clas Ohlson og Biltema, men synes ikke jeg så noen der.

 

Iom at batteriet på denne telefonen er såpass latterlig trenger jeg å ha flere ladekabler liggende på soverom, jobb, bil, osv.

 

Takker for alle innspill!

 

 

-Intercom

Lenke til kommentar

Hei.

Er det mulig og fjerne visa kortet fra Android marked etter bruk?

 

Min lillebror har fått seg Desire HD, ønsker og kunne kjøpe noen program til han, uten og legge igjen visakortet opplysningene på telefonen, for å hindre at han kan handle på kortet mitt senere.

 

Er det mulig og fjerne kort opplysningene etter bruk?

 

Det lurer jeg også på...

 

Prøv følgende:

 

Gå til checkout.google.com og logg inn med samme konto som du bruker på din Android-mobil, eller kontoen som du ønsker å fjerne ditt kredittkort fra.

 

Trykk så på Rediger betalingsmåter i venstre kolonne.

 

Trykk på Slett under kortet som vises til venstre.

 

Lykke til!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har noen funnet ladekabel billig noe sted? Jeg har lett på Clas Ohlson og Biltema, men synes ikke jeg så noen der.

 

Iom at batteriet på denne telefonen er såpass latterlig trenger jeg å ha flere ladekabler liggende på soverom, jobb, bil, osv.

 

Takker for alle innspill!

 

 

-Intercom

Dealextreme har, betalte vel $4 for 2 kabler inkl. frakt.

Lenke til kommentar

Har hatt denne telefonen et par uker nå og er fornøyd med alt bortsett fra batterilevetiden. Med mitt normale bruk, e-post sync på og kanskje 30 minutter ringing, er jeg nødt til å lade telefonen hver kveld.

I går hadde jeg brukt telefonen litt mer så var nødt til å koble i ladere da jeg kom hjem fra jobb, koblet ut laderen da jeg gikk og la meg i 12 tiden. Da jeg stod opp halv 8 i morges var batteriet på 52%. Det er helt latterlig at telefonen har brukt 48% av batteriet på å stå i standby i 8 timer!

Er det noe muliget til å forbedre batterilevetiden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...