Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører


TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

  1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

    • Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må bare spørre om en ting til når jeg først er i gang :p

Skulle bruke Spotify i dag, og hadde noen lister offline, men når jeg skulle bruke den i dag var plutselig ingen av dem offline? Sjekka minnestatusen, og den var nede på 18% brukt, kontra 70-80% før. Hva har skjedd? Har kommet borti "clear saved data" knappen? Kommer det ikke noen bekreftelsesmelding når jeg trykke på den? (Har aldri prøvd før :p)

 

Burde ikke ha noe å si nei siden de bruker 220V i England også. Men skjer det samme hvis du lader gjennom usb-porten på en pc også?

Ja :(

Endret av Ollimo
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Den første uken jeg hadde mobilen fungerte internettet helt perfekt.

Testet det hjemme, og uansett hvor jeg var så var det ikke noe problem.

 

Etter den uka, så fungerer det ikke en gang over alt, bare når jeg er i nærheten av routeren. Noen som vet hvorfor? Spurt om dette tidligere, og hørt at plutselig var det bra igjen, men etter 4 1/2 mnd så burde det jo... Ja, kommet tilbake?

 

Noen tips? Kjipt å ikke kunne bruke nettet...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hallo!

Jeg har også ett wifi-problem. Helt til her om dagen har alt fungert bra, men nå så får jeg bare opp "feil" istedenfor at telefonen kobler seg til wifi. Noen som vet hva som kan skyldes problemet?:)

Noen som vet? Tror det er etter at jeg har fått android 2.3.3..

Lenke til kommentar

hurtig spm, hva er siste firmware for denne telefonen nå, og anbefales den eller en tidligere ift batterilevetid, etc?

Oppdaterte min til 2.3.3 fra 2.2 for litt siden og fikk noe bedre batterikapasitet, likte også endringene i hovedmenyen, så oppdateringen er og anbefale om man ikke har planer om og kjøre custom rom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...