Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører


TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

  1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

    • Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135


Anbefalte innlegg

Jepp, da har jeg også fått min fra Netcom, har ikke fått testet den så mye ennda, men byggkvaliteten virker bra.

 

Det som irriterer meg litt er den sprekken under, selv om den ikke er så stor som det virker som alle skal ha det til.

 

I tilegg så irriterer jeg meg over den lyden når man drar fingeren over til siden, rart at det er sånn, var ikke sånn på min HD2.

 

Men det er jo egentlig bare småting, ellers så virker jo telefonen råkjapp i forhold til HD2 :)

 

 

Det er vel ingen som har nevnt at den er så stor den sprekken, men hvorfor i herrens navn slipper HTC en telefon ut som de ikke har klart å tilpasse dekslene på?

 

Synes det lukter litt hastverk av det der... begynner faktisk lure på om jeg skal avbestille telefonen fra Chess.no

 

Gega

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, da har jeg også fått min fra Netcom, har ikke fått testet den så mye ennda, men byggkvaliteten virker bra.

 

Det som irriterer meg litt er den sprekken under, selv om den ikke er så stor som det virker som alle skal ha det til.

 

I tilegg så irriterer jeg meg over den lyden når man drar fingeren over til siden, rart at det er sånn, var ikke sånn på min HD2.

 

Men det er jo egentlig bare småting, ellers så virker jo telefonen råkjapp i forhold til HD2 :)

 

 

Det er vel ingen som har nevnt at den er så stor den sprekken, men hvorfor i herrens navn slipper HTC en telefon ut som de ikke har klart å tilpasse dekslene på?

 

Synes det lukter litt hastverk av det der... begynner faktisk lure på om jeg skal avbestille telefonen fra Chess.no

 

Gega

 

 

Neida men det høres bare sånn ut, etter å ha lest i diverse forum, det er nok sikkert noe jeg kan leve med, det samme med sidene på telefonen.

 

Ja de har sikkert hatt litt hastverk, men det er ikke så rart så hypet som denne telefonen er.

Lenke til kommentar

Da har jeg blitt kjent med telefonen, men alle forventningene er ikke innfridd. Byggekvaliteten er super,

den sprekken på batteridekslet kan ikke være mer enn 0,5mm. Trodde faktisk ikke det var sprekk helt til jeg

studerte den nøye. Så liten sprekk har ingen betydning for meg.

Responsen er super, telefonen er generelt veldig kjapp.

 

Så kommer det kjente MEN'et. HTCSense.com fungerer svært dårlig, det kommer stadig opp feilmeldinger og mange funksjoner

virker ikke i det hele tatt. Håper det blir ordnet raskt, HTCSense.com var en grunn for at jeg valgte telefonen.

Noen som får utnyttet alle funksjonene på HTCSense.com?

 

Btw, den kom med den siste oppdateringen? Programvareversjon 1.32.405.6.

Lenke til kommentar

Så kommer det kjente MEN'et. HTCSense.com fungerer svært dårlig, det kommer stadig opp feilmeldinger og mange funksjoner

virker ikke i det hele tatt. Håper det blir ordnet raskt, HTCSense.com var en grunn for at jeg valgte telefonen.

Noen som får utnyttet alle funksjonene på HTCSense.com?

 

Btw, den kom med den siste oppdateringen? Programvareversjon 1.32.405.6.

 

Det har fungert helt flawless hos meg hele veien. Jeg er imponert over htcsense.com. Samtaleloggen min, kontakter og sms'er ligger der. Samt en masse annet stæsj. Men jeg hadde ingen forventninger i det hele tatt.

 

Jeg registrerte meg direkte i portalen fra en pc (uk). Har automatisk blitt endret til en norsk konto i ettertid. La inn htcsense på mobilen i etterkant. Vet ikke om det er derfor jeg ikke plages.

Lenke til kommentar

Da har jeg blitt kjent med telefonen, men alle forventningene er ikke innfridd. Byggekvaliteten er super,

den sprekken på batteridekslet kan ikke være mer enn 0,5mm. Trodde faktisk ikke det var sprekk helt til jeg

studerte den nøye. Så liten sprekk har ingen betydning for meg.

Responsen er super, telefonen er generelt veldig kjapp.

 

Så kommer det kjente MEN'et. HTCSense.com fungerer svært dårlig, det kommer stadig opp feilmeldinger og mange funksjoner

virker ikke i det hele tatt. Håper det blir ordnet raskt, HTCSense.com var en grunn for at jeg valgte telefonen.

Noen som får utnyttet alle funksjonene på HTCSense.com?

 

Btw, den kom med den siste oppdateringen? Programvareversjon 1.32.405.6.

 

 

Slet også med HTCsense i begynnelsen, men nå er alle funksjoner på plass hos meg. De første dagene etter lansering så var det heller ikke mulig å velge Norsk språk, men nå er det på plass. HTCsense er vel under stadig utvikling og er nok oppe å går i løpet av kort tid, men uansett ikke et ankepunkt mot telefonen spør du meg :)

Lenke til kommentar

Annonsene/siden ved komplett.no og mpx.no for hdh er helt de samme, pris, antall og alt. Er dette samme greia??

 

Burde jeg bestille herfra? Jeg prata med en fyr fra ludomobil, og han sa at de høyst sannsynlig fikk inn mobilen innen et par uker. Hvor burde jeg bestille i fra? Help

Lenke til kommentar

Annonsene/siden ved komplett.no og mpx.no for hdh er helt de samme, pris, antall og alt. Er dette samme greia??

 

Burde jeg bestille herfra? Jeg prata med en fyr fra ludomobil, og han sa at de høyst sannsynlig fikk inn mobilen innen et par uker. Hvor burde jeg bestille i fra? Help

 

Ja, de to er samme greia.

 

Siden de har utsatt, og siden Amentio synes å kunne levere ca. samtidig, ev. noen dager etter, har jeg nå på nytt lagt inn bestilling hos sistnevnte. De er jo 350 kroner billigere.

Lenke til kommentar

Da har jeg blitt kjent med telefonen, men alle forventningene er ikke innfridd. Byggekvaliteten er super,

den sprekken på batteridekslet kan ikke være mer enn 0,5mm. Trodde faktisk ikke det var sprekk helt til jeg

studerte den nøye. Så liten sprekk har ingen betydning for meg.

Responsen er super, telefonen er generelt veldig kjapp.

 

Så kommer det kjente MEN'et. HTCSense.com fungerer svært dårlig, det kommer stadig opp feilmeldinger og mange funksjoner

virker ikke i det hele tatt. Håper det blir ordnet raskt, HTCSense.com var en grunn for at jeg valgte telefonen.

Noen som får utnyttet alle funksjonene på HTCSense.com?

 

Btw, den kom med den siste oppdateringen? Programvareversjon 1.32.405.6.

 

Har vært mye på HtcSense.com og alle funksjoner fungere topp hos meg, har sett tidligere innlegg der andre klager over det samme.. Merkelig! Men det er nok ikke oppe og går 100% enda. Hva er det som ikke fungerer egentlig ?

Lenke til kommentar

 

noen som vet om hvordan man får "sms speech" eller om det er installert på telefonen fra før?

Det ligger på den, men tror ikke den "forstår" norsk...

ok. La oss håpe speech-funksjonen funker på norsk. Eller at det funker å laste ned no greier slik at den "forstår" norsk, er litt digg med speech - funksjonen

Lenke til kommentar

Bor du i gjøvik? I så fall kan jeg skuffe deg å si at du får den nok i morgen. Tror ikke det går utgående postbil fra hamar så sent på dagen...

 

Klar over det da :tease: Bor i Elverum BTW :)

Passer faktisk bedre for meg at jeg får den i morgen uansett.

 

EDIT: :new_woot: 100'de post :p

Endret av nwB.ViPeR
Lenke til kommentar

 

Ja, de to er samme greia.

 

Siden de har utsatt, og siden Amentio synes å kunne levere ca. samtidig, ev. noen dager etter, har jeg nå på nytt lagt inn bestilling hos sistnevnte. De er jo 350 kroner billigere.

Du sier Amentio synes å kunne levere ca samtidig. Har du fått noen dato på når ca de kan levere? Mulig jeg er blind, men fant ikke noen info om når ca de venter å få den inn.

På forhånd takk for svar =)

Lenke til kommentar

Hei. For øyeblikket har jeg djuice som operatør. Forøvrig ganske fornøyd, men nå skal jeg bytte ut Iphone 3gsen min til HTC Desire HD. Kan jeg bytte abonnement, men likevel beholde nummeret mitt? Så vidt jeg ser, selger ikke Telenor HTC desire HD heller.

 

Help. :(

 

Du kan bytte abonnement og fortsatt beholde nummer ja :)

Lenke til kommentar

Heisann! Lurte på en ting, hvordan quiter man applikasjoner egentlig? Har aldri brukt android systemene noe voldsomt, og trykker jeg "varslinger" kommer masse opp som står på.

 

Det er sånn Android fungerer. Når du går ut av ett program ligger det fremdeles i minnet til du skal bruke det igjen. Hvis det ikke har noen funksjon i ventemodus bruker det heller ikke noen resurser. Blir det lite minne så lagres 'stillingen' til det minst brukte programmet på lagringsminnet og plassen i arbeidsminnet frigjøres. Starter du programmet igjen lastes 'stillingen' tilbake i programmet, og du fortsetter der du slapp. Android er altså designet rundt ideen at man ikke skal avslutte programmer; man setter dem bare på pause.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...