Gå til innhold

HTC Desire HD - Generell diskusjon/levering/leverandører


TheMoonMan

HTC Desire HD  

507 stemmer

  1. 1. Kommer dette til å bli din nye Android telefon?

    • Ja, uten tvil!
      314
    • Nei, dette er ikke noe for meg
      58
    • Jeg har ikke bestemt meg enda
      135


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fortsatt intet nytt blant de som har bestilt hos Amentio?

Her er et utdrag fra min korrespondanse med de:

 

1] Da jeg spurte den 27.10 fikk jeg følgende svar: "Denne telefonen er ikke inne hos leverandør ennå, men den kommer i begynnelsen av november."

 

2] Da jeg ringte i begynnelsen av november var ny beskjed at den kom til å komme rundt 10. november.

 

3] Den 8.11 sendte jeg ny mail og fikk som svar: " [...] Men vi har flere leverandører med produktet i bestilling, og det ventes inn iløpet av kort tid. Sannsynligvis allerede iløpet av uka [...]"

 

Den kom altså ikke i løpet av forrige uke. På ordresiden min står det nå usikker dato 09.11.2010.

 

Begynner det snart å bli på tide å be om noen form for kompensasjon? Kan de virkelig holde på sånn som dette?

Lenke til kommentar

Det er samme person som svarer der (ellen) så hun kan sikkert ikke hjelpe meg noe mer på facebook :p

 

 

Merkelig, det var Ellen som svarte meg også, men jeg har jo konto hos Ucan da, kan jo være derfor.

 

http://bildr.no/view/758240

Håper det skjer noe mer snart!

 

Samme leveringsdato som meg :)

Det var visst fordi nettbutikken var nede, og hun derfor ikke kunne hente sporingsnummer. Snakket med moobi idag, og fikk sporingsnummer. Forventet levering imorgen! Wohoo!
Lenke til kommentar

Fortsatt intet nytt blant de som har bestilt hos Amentio?

Her er et utdrag fra min korrespondanse med de:

 

1] Da jeg spurte den 27.10 fikk jeg følgende svar: "Denne telefonen er ikke inne hos leverandør ennå, men den kommer i begynnelsen av november."

 

2] Da jeg ringte i begynnelsen av november var ny beskjed at den kom til å komme rundt 10. november.

 

3] Den 8.11 sendte jeg ny mail og fikk som svar: " [...] Men vi har flere leverandører med produktet i bestilling, og det ventes inn iløpet av kort tid. Sannsynligvis allerede iløpet av uka [...]"

 

Den kom altså ikke i løpet av forrige uke. På ordresiden min står det nå usikker dato 09.11.2010.

 

Begynner det snart å bli på tide å be om noen form for kompensasjon? Kan de virkelig holde på sånn som dette?

 

Får samme svarene som deg når jeg snakker med dem, både telefon og mail.

På min ordre står det nå forventet 26.11.10. på fredag hadde det satt den ned til 12.11.10.

 

Vurderer også å be om en form for kompensasjon da ALLE andre leverandører nå har sendt denne ut.

Lenke til kommentar

Min ble levert i Oslo samtidig som din, kom til Stavanger idag kl 11 og så til Bryne kl 15.

 

Har trykket litt på den nå og har litt blandede følelser. Alt virker vel og bra, men skjermen er så utrolig kjip iforhold til vanlig Desire. :p

 

 

Bra jeg ikke har hatt vanlig Desire, har hatt HD2 og regner med at skjermen er bedre enn den.

Lenke til kommentar

Rart, jeg bor i Elverum og der er den ikke registrert ennå. Håper ikke den er i Oslo ennå. Sendingen er innlevert til terminal og videresendt

12.11.2010 19:06, 0024 OSLO

 

Er i samme båt som deg, bortsett fra at jeg bor i Oslo og faktisk fikk hentelapp allerede på lørdag. Det som er skikkelig morsomt er at den likevel ikke ligger på postkontoret, samtidig som postens kundeservice ikke aner hvor den befinner seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...