Gå til innhold

Hva mener der om Asus X64JA 16" HD?


Vamos

Anbefalte innlegg

Har vært innom i en del andre tråde og forhørt meg litt om denne laptopen, men starter en ny tråd for å ikke rote til mer enn nødvendig andre steder.

 

Hva synes dere om denne laptopen? Jeg har liten peiling på hardware, så hadde vært kjekt med litt tilbakemelding om hva dere mener om den.

 

Skal brukes til absolutt alt. Spilling, surfing, multitasking og skolearbeid.

 

Komplett

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nettopp fått X64JA fra komplett og sitter med blandede følelser. Liker nesten alt med maskinen. Flott utseende, glimrende tastatur mv. Mitt usikkerhetsmoment er skjermoppløsningen som eg trur setter sine begrensninger i spillopplevelsen. Har liten erfaring med spilling på bærbar men stemmer det at det er den lave skjermoppløsningen som gjør at en ikke får utnyttet skjermkortet til sitt fulle? Ville eg med 1600x900 i oppløsningen opplevd en betre spillopplevelse? Er den lave skjermopplevelsen her en flaskehals?

Lenke til kommentar

ja, det er jo sannt, men i spill ser det bedre ut med lavere oppløsning og bedre detaljer. men hva ligger budsjettgrensa på? du er jo fryktelig nerme denne da

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1259413

 

som er helt sykt rå til å ha en så lav pris. for 2000 mer får du et overlegent skjermkort, en mye kraftigere prosessor, og fullhd skjerm. hadde nok kosta på meg det hvis jeg var deg i allefall:) den er jo like rundt hjørnet for lansering så

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...