Gå til innhold

Secret Santa 2010 - Gi en julegave til en forumbruker!


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den foreløpige påmeldingsfristen er satt til 19. november. Burde den endres? Ser helst at fristen settes til en en fredag, for det er da jeg er mest tilgjengelig. Sikkert noen som skal bestille fra nettet også, men er det greit at fristen settes til den 26.? Burde være mulig å få kjøpt og sendt gave innen 20 dager, eller hva?

 

Har 5-6 PM liggende fra de siste par dagene. Oppdaterer førsteposten litt senere.

Lenke til kommentar

synes det er best å ha fristen tidlig sånn at man har lengre tid på seg til å tenke ut gave, skaffe den og sende. :)

(tenke fasen kan fort ta en stund. snakker av erfaring hehe :p)

 

 

Simminator sin ønskeliste

(er ikke så god på sånt, men synes det bør skrives noe. blir sikkert endringer underveis så snart jeg kommer på mer :p)

 

DVDer - action, komedie [romantisk komedie/drama/denslags kliss = fyfy]

har ikke noe særlig filmsamling å skryte av så hver eneste nye teller :p

 

Bøker

Er ingen lesehest, men noen ganger er det kjekt :p Lest mye av Jo Nesbø, Henning Mankell og Gert Nygårshaug, så noe i den duren. Liker Nemi og Pondus, men har ingen av samlebøkene ;)(har ikke tenkt på pris, så det kan nok hende de er litt i det dyreste laget..)

 

Morsomme gaver

Sære og morsomme greier. vet ikke hva mer jeg kan si om det. andre er sikkert fliknere til å tenke ut sånn enn meg, jeg liker best å få dem :D smånerdete er alltid gøy :p (trenger ikke minnepenner)

 

 

 

(ps. det er en skriveleif i brukernavnet mitt på deltaker lista. det mangler en R) :p

Endret av Simminator
Lenke til kommentar

Min ønskeliste (ikke prioritert rekkefølge):

- Nerdete gadgets

- Gavekort i form av SpendOn-Visa

- Alkohol

- Spotify-premium

- Bøker, gjerne på engelsk

- Filmer

- Masse godteri

- Diverse filter til objektivene mine (UV, polar, ND. ø 52, 58 og 67 mm)

- Erotiske leker av ulik art (ikke tulleleker som ikke kan bruke til noe.)

 

 

To be continued ...

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Kan man ha flere spotify-premium på samme bruker? Sånn hvis jeg liksom skal spandere det på en heldig jævel?

 

Listen:


  •  
  • Softboks til blitsen min
  • Fotostativ
  • Sykkel
  • Bøker
  • Kul klokke
  • Xbox-spill
  • Xbox-points (for å handle via xboxen)
  • Gavekort på linser
  • Blurayfilmer
  • Platespiller
  • LP-er
  • Diverse filter til objektivene mine (UV, polar, ND. ø 52, 55 og 67 mm)

Endret av KvitKnekt
Lenke til kommentar

Kjører en IKKE-ønskeliste jeg, over ting jeg IKKE ønsker.

Dvs kjøper du noe som IKKE er på listen så gjør du en god gjerneing.

 

Danielzu' Ikke-ønskeliste

DVD: Jeg har en enorm samling, så oddsen for at akkurat du kjøper en film jeg allerede ikke eier er slim at best.

MusikkI have a computer for that.

Biografer: bøker er nice, men jeg hater biografer. Vil helst ikke lese om Eli Hagens liv osv

Data\nerdeting: Not my cup of tea, har rundt 3-4 minnepenner, og har en pc som knapt fungerer til noe annet enn skriving.

data\x-boxspill: Kjør Ps3 om dette er din gaveløsning

Kondomeriet: No need to buy from this store

Punisher comicsSamme som dvd igrunn. Samlingen er vesentlig, og oddsen for at du treffer på et eksemplar jeg ikke har er liten.

Batman comics: kjøp gjerne batman-comics, men da holder du deg unna følgende: The killing Joke, The Long Halloween,alt av Frank Miller, alt av Kevin Smith, Hush og Arkham Asylum. Disse eier jeg fra før.

 

 

Happy Hunting. :D

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Hauglis ønskeliste

 

Ønsker meg ei episk t-skjorte. Det beste er om du lager den selv, f. eks ved hjelp av Spreadshirt eller ved at du klipper ut et motiv/tekst på papir og bruker en svamp e.l med maling for å "trykke" (google it). Forslag til motiv/tekst kan være noe alá "Denne t-skjorta er en episk julegave/hilsen til Haugli fra brukernavn" eller noe fra lista under.

 

Størrelse M/L

 

 

 

- World of Warcraft, Counter-Strike, Fallout

- Heavy metal, Techno, 8-bit, Dubstep

- Snus

- Øl

- BMW

 

 

Endret av Haugli
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...