Gå til innhold

Assassin's Creed Brotherhood-tråden


  

134 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe AC3?

    • Ja
      95
    • Nei
      10
    • Veit ikke/Kanskje
      29
  2. 2. Hvilken konsoll spiller du med?

    • PS3
      56
    • PC
      28
    • XBOX360
      39


Anbefalte innlegg

Elsker multiplayern. Endelig en bra multiplayer der du må tenke, ha tolmodighet og gjør noe annet enn å løpe rundt som en bajas i krig. Ja, det er jo så sansynelig i disse krigspillene at alle går rundt med kniv og stikker ned fiendene, eller bruker radiostyrte biler.

 

Utrolig hvor lett det er å lure folk, og hvor lett det kan ta for at folk rett og slett klikker i spillet.

 

Gjemte meg i en blomsterkasse på et brett i går. Morfet gjengen som sto veldig kort ifra(såpass at man kunne drepe dem fra blomsterkassa). Var der i kanskje 1 minutt, kom det en fyr som endte opp med å drepe 5 sivile som var i området. En som ikke var karaktern min idet heletatt. Gikk så bort til han, og kasta røykbombe ved han. Stunna han, og stakk. Etter matchen så sender fjolset meg en gangske pen melding på live. :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nice, men er serverne fikset? Når jeg prøvde i forrige uke tok det over en time før jeg fikk spilt. Utrolig morsomt konsept de har laget, at noen fine kills, og noen gar drept meg etter at de har gått ved siden av meg i nesten et minutt. Morsomt er det uansett.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Da har jeg nådd level 50 på multipayer delen. Det tok meg 26 timer ca.. lest noen plasser at det skal ta 40+ timer, men det varierer nok fra person til person. Er bare 2 trofeer unna platinum også, kommer nok til å slite litt med de. Abstergo Employee of the Month og Role Model. Noen tips her?

Lenke til kommentar

Gjemte meg i en blomsterkasse på et brett i går. Morfet gjengen som sto veldig kort ifra(såpass at man kunne drepe dem fra blomsterkassa). Var der i kanskje 1 minutt, kom det en fyr som endte opp med å drepe 5 sivile som var i området. En som ikke var karaktern min idet heletatt. Gikk så bort til han, og kasta røykbombe ved han. Stunna han, og stakk. Etter matchen så sender fjolset meg en gangske pen melding på live. laugh.gif

 

Men...det er ikke mulig, spillet er ikke designet slik.

 

Med en gang han drepte den første sivile, ville han ha mistet kontrakten på deg, og fått tildelt en annen spiller å drepe. En veldig sjelden gang i blandt kan du få din samme target igjen, men hvertfall ikke seks ganger slik du beskriver.

Lenke til kommentar

Maury vil ikke få en ny kontrakt selv om fyren han skal drepe begynner å drepe sivile. Han vil alltid ha han som drapsmål. Det som derimot ikke går(mener jeg, er ikke 100% sikker), er at man har hverandre som mål. Men fyren som var etter Maury trodde sikkert at målet hans var en av de sivile og gikk deretter bananas når det ikke var riktig mann.

 

Lenge siden jeg har spilt det, men det skal vel være mulig.

Lenke til kommentar

Det kommer helt annpå hva man spiller. I Wanted mister man kontrakten om man dreper noen andre, og får ny kontrakt med nytt target. I Alliance og Manhunt derimot så kan man bare vente 10 sekunder hvis man har drept feil person og få samme kontrakt på nytt, siden man kan velge target. Uansett må denne personen ha vært amatør som presterer å drepe feil person 5 ganger, appåtil feil utseende (ja vet om disguise).

Endret av blcmn
Lenke til kommentar

Maury vil ikke få en ny kontrakt selv om fyren han skal drepe begynner å drepe sivile.

 

Men det var ikke Maury's target, det var Maury som var hans target.

 

Gikk så bort til han, og kasta røykbombe ved han. Stunna han, og stakk.

 

Virker som de begge hadde hverandre som target eller han som drepte sivile hadde en annen enn Maury som target, men tilfeldigvis var i nærheten av Maury.

 

Hvis da en røybombe dreper han, hvis ikke så har jeg misforstått.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Nei, Maury sa at den som drepte civilians jaktet på han, og du kan kun stunne folk som jakter på deg, ikke no særlig mystisk. Maury's target var sikkert et helt annet sted.

 

Forresten er det en multiplayer co-op achievments som er litt hærk å få for så mye må gjøres synkronisert, er det tre andre her som ville vært interresert å joine en Private Match og booste den achievmenten? Achievmenten heter "Role Model", og vi trenger to to-manns lag for å få den til.

Lenke til kommentar

Når det gjelder Brotherhood, så virker det som at det er flere som har problemer med å få spilt online enn de som ikke har det, i hvert fall. Litt trist i grunn, for sett bort i fra dette er jeg veldig fornøyd med spillet så langt, men den lange ventetiden dreper litt av moroa.

Lenke til kommentar

Har noe spennende stoff til dere som har rundet spillet, eller rett og slett bare vil få røpt noe av slutten:

 

 

Som dere vet blir tallet 72 nevnt mange ganger i slutten av spillet right? Dere husker det.

 

Les denne artikkelen (merk at funnet ble gjort etter at spillet har blitt lansert):

 

http://www.dagbladet.no/2010/12/13/nyheter/da_vinci/mona_lisa/kunst/14686715/

 

Endret av Lester Freemon
Lenke til kommentar

Det er jo ikke tilfeldig :) Frimurerne er ikke science fiction, det er ekte og har alltid vært myteomspunnet. DaVinci var også svært glad i mystikk, mønster og former og spesielt det som omhandler symboler og tall. Og skribentene bak Assassins Creed er tydeligvis like fascinert av hele historien :) Det er en grunn til at DaVinci-koden har solgt så mye som den har ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...