Gå til innhold

Assassin's Creed Brotherhood-tråden


  

134 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe AC3?

    • Ja
      95
    • Nei
      10
    • Veit ikke/Kanskje
      29
  2. 2. Hvilken konsoll spiller du med?

    • PS3
      56
    • PC
      28
    • XBOX360
      39


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor kjøpte du fra? Fikk plutselig lyst på codex edt. selv =)

play.com. Vet ikke om det kan være billigere andre steder...

 

jeg kjøpte også codex edition fra www.play.com, men vet du når vi får det i posten? er det før alle andre eller på utgivelsesdatoen eller noe annet?

Lenke til kommentar

Kan ikke si jeg helt ser poenget med pre-order, når man bare kan gå i butikken og kjøpe det fysisk samme dag som det kommer ut...

 

Når det er sagt gleder jeg meg veldig til neste torsdag og den påfølgende helgen! :D

Det beste grunnen til å pre-ordre, er vel at da er man sikra spillet. Veldig kjipt å sloss i 10 min for å komme inn i butikken på lease-dagen også har ikke butikken fler igjen.. :)

Lenke til kommentar

Skjønner det, men sannsynligheten for at det er så store "opptøyer" er meget liten... F. eks. var jo hypen rundt Black Ops ganske mye større enn ACB, og da var det ikke noe mer problem enn å gå inn i butikken, hente et spill og evt vente noen minutter i kø før man kunne gå fornøyd ut av butikken :)

Lenke til kommentar

Anmeldelsene har begynt å komme inn og de er veldig delte. Gamer ga det 9/10, Spill.no ga det 6/6, mens Spillmagasinet ga det 4/6. På Metacritic har AC:B 91 i skrivende stund.

 

Jeg skal uansett kjøpe det i morra, skal bli spennende å prøve MP og se hvordan historien rundt Enzio fortsetter og eventuelt slutter.

Lenke til kommentar

Fantastisk spill! Dette var herlig, og det gjør meg bare enda mer irritert på at jeg må vente på avslutningen til spillet! Men jeg vil ikke ha avslutningen av spillet enda :p Da er jo historien om Desmond over, og vi må vente til Ubisoft eller noen andre klarer å komme opp med noe like kreativt og spennende!

Endret av itzTheTruth
Lenke til kommentar

Til dere som har spilt igjennom: Hvor lang tid?

 

Så noen klarte story-quest på ca 7 timer. Selv skal jeg gjøre ALT jeg har mulighet til. Tar det under 20-40 timer blir jeg sur.

 

For å reklamere litt for meg selv:

Min pågående walkthrough på PS3.

 

 

EDIT: Jeg vil ikke risikere å få ting spoila, da jeg vet noen kommer til å drite i spoiler.. så besøker ikke denne tråden mer for spillet er fullført.

Endret av Jevrio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...