Gå til innhold

Assassin's Creed Brotherhood-tråden


  

134 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe AC3?

    • Ja
      95
    • Nei
      10
    • Veit ikke/Kanskje
      29
  2. 2. Hvilken konsoll spiller du med?

    • PS3
      56
    • PC
      28
    • XBOX360
      39


Anbefalte innlegg

Hehe, kom borti en vakt på et oppdrag der jeg trengte å lure en vakt bort fra plassen sin (skulle ikke bli oppdaget, noe som var vanskelig på akkurat det oppdraget siden vaktene hadde røntgensyn og fikk øye på meg selv om jeg var godt skjult), og fant fort ut at han spilte på det andre laget... Kurtisanene jeg sendte til ham enset han ikke, derimot fikk han stadig øye på meg... :ohmy:

 

 

Var på oppdraget med Bankmannen forøvrig, på festen står han foran scenen.

 

Endret av PolarCow
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker det oppdraget selv, utrolig irriterende. Klarte ikke å sette meg ned på benkene for å få 100% heller. Like irriterende. Og nesten mer irriterende var det at jeg drepte alle vaktene, men målet velger å bli der, hadde kanskje vært smart å stikke når alle vaktene dine er drept.

 

Høres kanskje litt negativt ut, men jeg elsker spillet likevel :)

Lenke til kommentar

Hehe, kom borti en vakt på et oppdrag der jeg trengte å lure en vakt bort fra plassen sin (skulle ikke bli oppdaget, noe som var vanskelig på akkurat det oppdraget siden vaktene hadde røntgensyn og fikk øye på meg selv om jeg var godt skjult), og fant fort ut at han spilte på det andre laget... Kurtisanene jeg sendte til ham enset han ikke, derimot fikk han stadig øye på meg... :ohmy:

 

 

Var på oppdraget med Bankmannen forøvrig, på festen står han foran scenen.

 

 

Gli inn i mengden med kurtisanene som du har med deg, to av de vil oppholde vaktene automatisk, mens to fortsetter med deg. Hyr den neste kurtisangruppen og gjenta. I den tredje "veggen" av vakter bruker du pilregn :)

Lenke til kommentar

Hehe, kom borti en vakt på et oppdrag der jeg trengte å lure en vakt bort fra plassen sin (skulle ikke bli oppdaget, noe som var vanskelig på akkurat det oppdraget siden vaktene hadde røntgensyn og fikk øye på meg selv om jeg var godt skjult), og fant fort ut at han spilte på det andre laget... Kurtisanene jeg sendte til ham enset han ikke, derimot fikk han stadig øye på meg... :ohmy:

 

 

Var på oppdraget med Bankmannen forøvrig, på festen står han foran scenen.

 

 

Gli inn i mengden med kurtisanene som du har med deg, to av de vil oppholde vaktene automatisk, mens to fortsetter med deg. Hyr den neste kurtisangruppen og gjenta. I den tredje "veggen" av vakter bruker du pilregn :)

 

Err, 100% synch på det oppdraget var da enkelt.

 

Fra det siste checkpointet, drep vakta ved høystaken, og gå opp til ingangen ved kirken, da kan du glatt gå bak alle vaktene og sette deg ned på den nærmeste benken uten å bry deg om å bruke kurtisaner. Riktignok kasta jeg bort en 5-6 forsøk ved å bruke kurtisaner etc og gå gjennom festen, men dette funka perfekt på første forsøk.

Lenke til kommentar

Err, 100% synch på det oppdraget var da enkelt.

 

Fra det siste checkpointet, drep vakta ved høystaken, og gå opp til ingangen ved kirken, da kan du glatt gå bak alle vaktene og sette deg ned på den nærmeste benken uten å bry deg om å bruke kurtisaner. Riktignok kasta jeg bort en 5-6 forsøk ved å bruke kurtisaner etc og gå gjennom festen, men dette funka perfekt på første forsøk.

 

Ikke enkelt når jeg spilte, da gikk målet mellom scenen og neeeeesten frem til benkene før han snudde... Da er det ikke lett å drepe fra benken... :(

Lenke til kommentar

Noen som vet om det er mulig å sette på Italiensk språk, sånn som det gikk ann i AC2? Eller må jeg bytte språk på xbox?

 

Jepp, det er enkelt, de har skjerpa seg denne gangen, nå er det mulig i options å velge tale og tekst hver for seg.

 

Desverre har de ikke latt deg velge italiensk tale på Animus delene og engelsk på Desmond delene, det hadde vært perfekt.

Endret av Morridini
Lenke til kommentar

Du sier at selv om det satt folk på benken kunne du ikke sette deg? Eller var benken tom? Det er nemlig ikke meningen at du skal kunne sette deg på en tom benk, pointet er at du skal sitte sammen med noen for å skjule deg.

 

Det gikk ikke ann å sette seg på noen som helst benker uansett om det satt noen der eller ikke. Både under og etter oppdraget.

Lenke til kommentar

Noen som vet om det er mulig å sette på Italiensk språk, sånn som det gikk ann i AC2? Eller må jeg bytte språk på xbox?

 

Jepp, det er enkelt, de har skjerpa seg denne gangen, nå er det mulig i options å velge tale og tekst hver for seg.

 

Desverre har de ikke latt deg velge italiensk tale på Animus delene og engelsk på Desmond delene, det hadde vært perfekt.

Options i hovedmenyen da eller?

Lenke til kommentar

Var nok det ja, er klart og tydelig når du går inn, kanke sjekke selv nå da jeg er på Universitetet.

 

Ja, men har som sagt ikke prøvd opprdaget igjen, så kan jo hende det funker da. Veit egentlig ikke om jeg orker å gå for 100%, noen av de oppdragene der du ikke skal bli oopdaget er vasnkelige, spesielt den du ikke skal drepe noen.

 

Med untak av Romulus tidsbegrensningene er det vel ikke så mange vanskelige 100% synes jeg. Tren opp en del Assassin's så kan de gjøre livet ditt mye enklere.

Endret av Morridini
Lenke til kommentar

Hmmm, jobber meg litt igjennom Laugsutfordringene nå, for å få dem komplett... :)

Men det er en utfordring jeg ikke får sjekket av for, og det er snikmorderlaugets "Tilkall 10 rekrutter i kamp".

Der har jeg akkurat nå 12/10... :)

 

Leste på en side følgende:

1. Signal Assassin Recruits during a fight 25 times. Note: This must be done when guards are actively fighting you.

Spørsmålet er da: er målet 25, og dette er en skriveleif på norsk oversettelse?

Lenke til kommentar

Sliter litt med dette spillet. Har startet på spillet, og påsekvens 3 minne 2 får jeg ikke tilgang. Utilstrekkelig data, finn minne ute i verden er beskjeden jeg får. Noen som kan si hva som må til for å få dette til?

 

Sliter også med at en del av "tårnene" i spillet ikke er tilgjengelig. Altså, jeg ser spillene, men kan ikke gå bort til de for å brenne de osv.

 

Når jeg har kjøpt nytt våpen, feks slakterkniv. Hvordan kan jeg få denne opp sammen med de andre våpenene ved å trykke RB? Får den kun frem ved å gå til en smed og velge utstyr der.

Endret av svortevik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...