Gå til innhold

No shaving november!-Ryker du ut send meg en PM!


Petter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det står under "kjønn" at du er "male". Ikke bildet vi snakker om.

 

 

Se på bildet jeg postet på forrige side, så ser du det.

Fordi figuren på bildet, Jason «Something» er en gutt. Hun har en "konsept-profil", kan man si. Noe som er litt kult og egent. Alle opplysninger og bilde stemmer overens med denne Jason.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Snart ferdig! Steike eg gler meg til å få vekk mirakkelset!

WHAT? Behold skjegget for pokker! (så fremt det er skikkelig)

 

Jeg har ingen planer om å slutte å la det gro etter måneden er slutt. Skal riktignok stusse det litt og fjerne tulleskjegget på kinnene, men skjeggete skal jeg bli!

Lenke til kommentar

Det her blir helt feil! Man kan ikke ha no-shave november, det ødelegger hele advents-bart dealen.

Og hva er det for noe?

 

Skal forresten la skjegget gro videre. Men det virker som om det har stoppet opp. Eller, det går saktere. Må også klippe håret en eller annen gang nå før jul og da frykter jeg at det vil se mer jævlig ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Det her blir helt feil! Man kan ikke ha no-shave november, det ødelegger hele advents-bart dealen.

Med mindre du er streng kristen og følger advent slavisk kan jeg se for meg at det gjerne blir det, men igjen så er det ingenting i veien for å spare videre på barten du fikk i november i desember? Evt. barbere seg så snart desember begynner og bare spare bart?

 

Edit:

Enig med Hyperio. Jeg vil være eldre og ha mer solid skjeggvekst. :<

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...