Gå til innhold

No shaving november!-Ryker du ut send meg en PM!


Petter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morsomt nok har jeg en liten rundt flekk litt under haka som det ikke gror noe som helst.

Yay! Eg er ikkje den einaste! :wee:

 

Vi burde lage en klubb. :D

 

Jeg har mine blanke flekker ovenfor haka på hver side nedenfor munnen og jeg har vist også et blankt punkt på barten på min venstre side som gjør at den ser jævlig wierd ut. Skal jeg ha bart fast så må jeg nok trimme i overkant og ut for at det skal se jevnt ut.

Har noen blanke flekker nedenfor hver munnvik også. Ingen helskjeggus på meg. :( Men jeg overlever, passer perfekt til goatee/chin curtain som jeg ofte kjører uansett. :)

Lenke til kommentar

Jeg har en tweedjakke, med sixpence og det hele. En gammel røykejakke fra mange herrens år siden.

Jeg må bare komme meg ut til bestemor for å ta den med tilbake. :p

Eg har duffel coat og six pence. :wee: Følar meg skikkeleg klassisk når eg går med det.

Mogleg at det er litt feil i og med at eg bare er 17. :hmm:

Lenke til kommentar

Siden jeg likevel må se skikkelig ut på lørdag, så tok jeg en tiltrengt barbering i kveld. Jeg barberte ikke helt tett. Noe isolasjon må jeg ha når nordavinden blåser som verst. Jeg lot bare det beskjedne hakeskjegget mitt stå urørt.

 

Med andre ord, jeg er ute. Men jeg lover å prøve igjen om et par måneder.

Lenke til kommentar

Jeg hiver meg på i denne tråden her jeg. Har meldt meg på på Facebook, men har glemt denne tråden :p

Har ikke barbert meg siden 31. oktober :)

 

Forresten, alle 17 åringer som klager kan ta seg en bolle, det er fullt mulig å ha grei skjeggvekst selv om man er 17 år :D

Legger ved et bilde av meg som 17 åring ;)

 

Og nei, det var ikke veldig pent :p

 

EDIT:

Og jeg SKAL holde ut hele november, siden Lars trakk seg så er det noen som må sørge for at familiens ære blir opprettholdt!

post-186052-0-76446300-1290081754_thumb.jpg

Endret av Sigralix
  • Liker 2
Lenke til kommentar

i tillegg til det så virker det som om skjegget vokser saktere nå når det er kaldt ute.

Det tror jeg ikke stemmer.

 

Det gjør det sikkert ikke heller, men det virker sånn. Så har jeg konspirert med at blodgjennomstørmningen i kroppen blir svakere på vinteren pga kulden, noe som igjen gjør at skjegget vokser saktere. Men som sagt, det er sikkert ikke slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...