Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Brukernavn: Ch8

 

Hvor lenge du har spilt Minecraft?

I meget kort tid! Har hovedsakelig lyst til å spille på en seriøs byggeserver for å bygge meg noen fine bygninger og lignende. Liker egentlig ikke å spille singleplayer, da det er ganske skummelt å møte på sånne creepers osv hele tida!

 

 

Din erfaring innen Minecraft?

Som nevnt, meget liten erfaring. Har nettopp kjøpt meg spillet, og håper på mange koselige stunder med minecraft fremover!

 

 

Hvordan du fant serveren?

Jeg fikk en anbefaling av å heller spille på en byggeserver uten monstre. :)

 

 

Hvorfor du vil spille på serveren?

Bygge og ha det morro! Kose meg med å være kreativ o.l.

 

 

Hva er din største styrke?

Ha det moro?

 

 

Har lest Reglene?

Jeg har lest reglene!

 

Godkjent, Lagt til databasen. Velkommen til Hardwork.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, har dessverre ingen anelse hvorfor internettet forsvant.

 

Jeg vil oppdatere med mer info når jeg har mer.

 

altså du sitter på mobilen nÅ? eller hardu fått tilbake nettet?

 

Det er mobil jeg sitt med nå. Har ikke fått kontakt med nettverksansvarlig men ser vi på klokkesette er det ikke rart.

Lenke til kommentar

Hehe, akkurat hvor feilen er på nettverket er litt usikkert der dette rammer flere personer.

 

Han jobber vertfall med saken der det var snakk om noe nettverksutstyr som hadde tatt kvelden. Trulig kjem ikke internett tilbake før i morgen.

 

Driv nå og arbeide med litt internt på utstyret her.

 

Edit:

 

Det er dessverre enda ikke fikset. Jeg jobber med saken. Har nå vertfall fått testet en par ting her lokalt i natt og fått ordnet noen små issues, mens jeg er i gang.

 

Det er ingen ETA for hvortid nettverket kommer tilbake der problemet er oss nettlevrandøren. Jeg kommer trulig og poste med en gang nettverket er tilbake igjen. Dere får vente i mens.

 

Tjnome

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Ikke for å mase, men har et lite spørsmål: har du planer om å få rankingfarger på navnene i /who? Som blått for vakter og gult for stab?

 

Må legge til at du og resten av gjengen gjør en strålende jobb. Ikke mange som har giddet å legge ned så mye arbeid i en Minecraft-server som dere gjør, vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Det kommer, men det er ikke så høyt på prioriteringslisten, vil jeg tro :)

 

Flott at dere setter pris på det Tj og resten av staben gjør, det blir en ekstra motivator for alle! :D

Lenke til kommentar

Hei, det er planlagt og ordne farge på who. Hvortid vi ordne dette er usikkert der andre ting har større prioritet.

 

Jeg er vel ferdig med en søke funksjon slik du kan søke om en spiller er online eller offline. Den vil hjelpe en del når det er mye folk inne.

 

Det er godt at dere merke arbeide våres, det er alltid kjekt med en tilbakemelding.

 

 

Nettverket er enda ikke fikset, men er under arbeid.

Lenke til kommentar

Jeg synes også at dere gjør en kjempejobb med serveren. :) Fine systemer dere har klart å lage, samt en fantastiskt hjelpsomt stabteam. :) Klart beste serveren jeg har spillt på!

 

Jeg synes også at dere gjør en kjempejobb med serveren. :) Fine systemer dere har klart å lage, samt en fantastiskt hjelpsomt stabteam. :) Klart beste serveren jeg har spillt på!

 

Enig! :)

Lenke til kommentar

TJ! Nå må du få fiksa nettet!

Ring MacGyvere, og be han komme.

 

 

 

Jeg synes også at dere gjør en kjempejobb med serveren. :) Fine systemer dere har klart å lage, samt en fantastiskt hjelpsomt stabteam. :) Klart beste serveren jeg har spillt på!

 

 

Enig! :)

 

Tusen takk i fra hele staben!

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...