Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Prosjekt Platformby

bynavn kommer siden

Konsept

konseptet med byen er å ha et fint boligområdet fritt for griefing og mange atraksjoner. Disse inkluderer et pianoet(bygget,bare kom og se) natt distrikt, vannpark, og flere ideer er under utvikling.

Planen

planen var å bygge to eller flere platformer over hverandre over bakken, alle utenom den øverste vil dermed bli mørke, som gjør klart for et nattdistrikt. til dette trengs masse dirt og det har vi skaffet.. nesten alt ihvertfall.

Sted

byen, som er startet på, blir bygget over havet sørøst for spawn det var masse ledig plass ettersom ingen hadde bygd på de små øyene der. post-225489-0-06311900-1296749487_thumb.png

Ansvar

byen blir bygget av Minum, Albatrozz og Rutt3. tomter vil også selges av de samme.

Hilsen Minum

 

edit* mye om ikke alt vi tjener går til å forbedre byen med plass, infrastruktur og pointless fun :)

 

Avslått, da søknaden ikke holder mål. For å få godkjent nye byer på serveren, må det være noe som tilfører serveren en kvalitet den ikke har fra før. Jeg kan ikke se at dette tilfredsstiller det kravet. Merk at dere gjerne må bygge, men tomtesalg tillates ikke.

 

Jeg minner om at grunnen til at vi har innført disse reglene, er at vi ønsker å holde det mest av serveren gratis å bygge på. Ellers risikerer man faktisk at det meste av serveren merkes opp og eies av en eller annen.

Endret av Avien
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg heter matsorn på minecraft og har spilt i et halt år og jeg er ikke så veldig god til og bygge store ting men vil gjerne spille på denne serveren og jeg har aldri griefa eller stjelt og fant serveren via minecraft community.

 

det var en søknad bere så dokker veit det:)

 

Ikke godkjent!

 

Les her og fyll ut den infoen som mangler.

http://hardwork.no/wiki/index.php/S%C3%B8knad_om_byggetilatelse

Lenke til kommentar

Hei!

Heter Anders og er en hyggelig gutt på 16 som elsker å bygge!.

Mitt brukernavn er andersgje.

 

Har spillt Minecraft siden starten av desember og spiller for det meste SP. For noen dager siden ble jeg tipset av en venn som ville ha meg med på multiplayer og anbefalte Hardwork.no sine servere. Jeg vil spille på serveren pga synest det har blitt litt kjederlig i det siste med SP og jeg vil ha muligheten til å spille sammen med andre spillere (ikke bare NPCs) Min største styrke er å sammarbeide med andre og bygge større hus/skyskrapere (har bygget en kopi av Empire State Building i SP).

 

Jeg har lest reglene og klarer nesten ikke vente med å sette igang å bygge :)

Lenke til kommentar

Hei!

Heter Anders og er en hyggelig gutt på 16 som elsker å bygge!.

Mitt brukernavn er andersgje.

 

Har spillt Minecraft siden starten av desember og spiller for det meste SP. For noen dager siden ble jeg tipset av en venn som ville ha meg med på multiplayer og anbefalte Hardwork.no sine servere. Jeg vil spille på serveren pga synest det har blitt litt kjederlig i det siste med SP og jeg vil ha muligheten til å spille sammen med andre spillere (ikke bare NPCs) Min største styrke er å sammarbeide med andre og bygge større hus/skyskrapere (har bygget en kopi av Empire State Building i SP).

 

Jeg har lest reglene og klarer nesten ikke vente med å sette igang å bygge :)

 

Godkjent :thumbup:

Lenke til kommentar

Tjnome synes eg har vært straffet lenge nok no ;(

 

Btw står huset mitt enda?

Ban er ban og ingen unban blir det. Det er din egen feil.

Det suger, står huset mitt enda?

 

Synes derre burde ha litt tilgivelse er det ikkje ein kristen server?

 

Til og med blizzard er ikkje so nådeløse at dei ikkje gir folk ein til sjangse.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Tjnome synes eg har vært straffet lenge nok no ;(

 

Btw står huset mitt enda?

Ban er ban og ingen unban blir det. Det er din egen feil.

Det suger, står huset mitt enda?

 

Synes derre burde ha litt tilgivelse er det ikkje ein kristen server?

 

Til og med blizzard er ikkje so nådeløse at dei ikkje gir folk ein til sjangse.

 

Huset ditt vet jeg ingenting om.

Nei, hva får deg til å tru att dette er en kristen server?

Du tente på ett hus og sa att det ikke var deg. Så hvorfor skal du få unban?

Endret av Dr. Weir
Lenke til kommentar

Tjnome synes eg har vært straffet lenge nok no ;(

 

 

Btw står huset mitt enda?

Ban er ban og ingen unban blir det. Det er din egen feil.

Det suger, står huset mitt enda?

 

Synes derre burde ha litt tilgivelse er det ikkje ein kristen server?

 

Til og med blizzard er ikkje so nådeløse at dei ikkje gir folk ein til sjangse.

 

Huset ditt vet jeg ingenting om.

Nei, hva får deg til å tru att dette er en kristen server?

Du tente på ett hus og sa att det ikke var deg. Så hvorfor skal du få unban?

 

Eg har aldrig sagt det ikkje var meg, eg var til og med å beklaget fleire ganger i tråden. Det var ikkje berre 1 hus, men det veit derre jo.

Lenke til kommentar

Tjnome synes eg har vært straffet lenge nok no ;(

 

Btw står huset mitt enda?

Ban er ban og ingen unban blir det. Det er din egen feil.

Det suger, står huset mitt enda?

 

Synes derre burde ha litt tilgivelse er det ikkje ein kristen server?

 

Til og med blizzard er ikkje so nådeløse at dei ikkje gir folk ein til sjangse.

 

 

Blizzard er ikke nådeløse nei..blir du permanent bannet av blizzard så kommer du ikke inn igjen, med mindre det er et sjeldent unntakt (og da ser jeg bort ifra at kontoen din blir stjålet) en viktig faktor her er at blizzard tar betalt for at du skal få spille på serveren dems, ingen betaler for å spille på serveren her.

 

Ban er ban, har du gjort noe dumt, så fortjente du det, det gjelder å bruke hodet litt når man er på en server med null-toleranse for griefing.

Endret av Siomir
Lenke til kommentar

Hei jeg heter 123vetle321 og liker denne beta serveren, synd at jeg ikke kan bygge :p så derfor ber jeg om tilatelse for å bygge jeg liker å bygge og bygger ofte stoooore ting, ofte ting fra filmer osv...

 

Hilsen 123vetle321 :):w00t:

 

Uten at jeg er admin kan jeg med en gang si at du må lese reglene for søknader.

Lenke til kommentar

Hei jeg heter 123vetle321 og liker denne beta serveren, synd at jeg ikke kan bygge :p så derfor ber jeg om tilatelse for å bygge jeg liker å bygge og bygger ofte stoooore ting, ofte ting fra filmer osv...

 

Hilsen 123vetle321 :):w00t:

 

Takk for søknaden, men den er ikke utfyllende nok. Det er nå kommet strengere krav til hva som skal være med.

 

Les kriteriene her:

http://hardwork.no/wiki/index.php/Søknad_om_byggetilatelse

 

Rediger posten din og sørg for at du har med alle punktene i søknaden, så ser jeg på den igjen. :)

Lenke til kommentar

Hehe, jeg skriver litt mer, jeg er som sagt 123vetle321 og jeg liker og bygge ting, her er noen oppfriskende grunner :)

 

:Jeg griefer ikke, har aldrigjort det, hvertfall ikke på andre folks verk

: Jeg bygger store ting, sånt som ting i filmer som star wars ogsånt og spill, sånn som modeller av characters i spill

: Jeg liker norske servere, det er så få av dem :-/

:Jeg har spilt minecraft siden ett år etter den kom ut.

: jeg fant serveren når jeg søkte på norske servere.

 

Det var litt mer, hilsen 123vetle321, eller bare Vetle. :D

Endret av 123vetle321
Lenke til kommentar

Hehe, jeg skriver litt mer, jeg er som sagt 123vetle321 og jeg liker og bygge ting, her er noen oppfriskende grunner :)

 

:Jeg griefer ikke, har aldrigjort det, hvertfall ikke på andre folks verk

: Jeg bygger store ting, sånt som ting i filmer som star wars ogsånt og spill, sånn som modeller av characters i spill

: Jeg liker norske servere, det er så få av dem :-/

: Min erfaring innen Minecaft er ganske grei, vet om alle recipes for crafting og sånt, og jeg vet kombinasjoner og kretser med redstone pg den slags.

:jeg vil spille på serveren fordi den er norsk og den var bra :)

og det er nesten ingen norske servere ;)

:Og ja, jeg har lest reglene :D

:Min sterkeste side i minecraft er å hjelpe folk med ting de trenger og er positiv i chat, og bygger mye fint :D

 

Det var litt mer, hilsen 123vetle321, eller bare Vetle. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...