Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Søknad om byggetillatelse =)

 

Brukernavn:

Bizarro_Fenix

 

Lenge han/hun har spilt Minecraft:

Jeg begynte å spille Minecraft mot slutten av juli.

 

Din erfaring innen Minecraft:

Jeg kan det meste av crafting, men har bare basiskunnskaper med å bruke redstone.

 

Hvordan han/hun fant serveren:

Jeg fikk en ny bølge med Minecraft feber nå nylig og begynte å lete etter en ny server på dette forumet.

 

Hvorfor han vil spille på denne serveren:

Jeg vil ha en server som tar skikkelig tak mot griefere og har tiltak som gjør sånt umulig, noe som Hardwork.no ser ut til å ha. Mistet forøvrig kjeven i gulvet når jeg så kartet av serveren også :thumbup:

 

Hva er din beste styrke?

Jeg er som regel alltid positiv når jeg spiller Minecraft. Når det kommer til bygging så liker jeg å bygge høye hus og jobbe i høyden.

 

Har lest Reglene?

Ja

 

Godkjent, be om promote in-game :thumbup:

 

Kan jeg få bygge tillatelse på serveren?

 

Du må skrive en søknad for å få bygge tillatelse. Les her hvordan.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ventrec: jeg også har oppdaget den buggen,

når jeg satte opp en jord block og en arbeidsbenk, også skulle jeg fjerne den igjenn så fikk jeg ikke fjerna den igjenn får det sto at en anen hadde satt den der.

 

også litt seinere så, ble jeg satt som gjest fordi det sto at jeg hadde satt noen klosser oppa en anens kasse.?

Lenke til kommentar

 

Var jo dette jeg tenkte på å lage jo :whistle: Hvertfall en diger pyramide :p Har du snusket i planene mine? :tease:

 

Var innom huset ditt igår for å finpussene planen min :ph34r:

Neida, men jeg vil gjærne ha deg med på laget :)

 

Hehe :D Er med jeg, men jeg har reservert et område alt da ^^ Men det er ikke så veldig stort da :p

Men har du skype?

Lenke til kommentar

Hei

Jeg søker byggetillatelse

Jeg har spilt minecraft i ca. 3 månder nå, og jeg ble anbefalt denne serveren av en venn.

Jeg har lest reglene

 

GIK335

 

Ikke godkjent. Les over dette eksempelet skrevet at Tjnome:

 

Her har vi et eksempel:

 

Hei! mitt brukernavn er: tjnome (Det er kun små bokstaver)

 

Jeg har spilt Minecraft siden August og er svært aktiv i SMP på Hardwork-serveren. Har selv ikke spilt så mye SP, men liker å spiller med flere spillere og sammenarbeide med å bygge fantastiske byggverk. Jeg fant tilfeldigvis denne tråden her på diskusjon når jeg leitet etter en Minecraft server. Jeg har vert borti et par internasjonale, men liker best og spille med Landsmenn!

 

Jeg tru denne serveren passer midt i blinken der jeg er flink til å sammenarbeide med andre. Liker svært godt å bygge kopier av kjente byggverk fra virkeligheten. Har selv bygget White House i SP og håper jeg kan vise fram noen mine skills på denne serveren. Hva min beste styrke, er selvsagt og lage en ekte kopi av ting fra virkeligheten inni cyberspace, mer kjent som Minecraft universet. Håper folk vil hjelpe til å bygge mange kule byggverk!

 

Jeg har lest gjennom reglene og er klar for å bygge!

 

Prøv på nytt du!

Lenke til kommentar

Søker om bruker på HW buildserver, har spillt i 2 dager, men har lært spillet ganske fort, har screenshots om du trenger å se noe for bevis. :) Alt er bygd selv uten mods.

20 år, mann

Ingame nick Safrion

 

Ikke godkjent. Les her for krav for byggesøknad.

 

Sia funker ikke

 

Her har du et fint eksempel på en god søknad:

 

Hei! mitt brukernavn er: tjnome (Det er kun små bokstaver)

 

Jeg har spilt Minecraft siden August og er svært aktiv i SMP på Hardwork-serveren. Har selv ikke spilt så mye SP, men liker å spiller med flere spillere og sammenarbeide med å bygge fantastiske byggverk. Jeg fant tilfeldigvis denne tråden her på diskusjon når jeg leitet etter en Minecraft server. Jeg har vert borti et par internasjonale, men liker best og spille med Landsmenn!

 

Jeg tru denne serveren passer midt i blinken der jeg er flink til å sammenarbeide med andre. Liker svært godt å bygge kopier av kjente byggverk fra virkeligheten. Har selv bygget White House i SP og håper jeg kan vise fram noen mine skills på denne serveren. Hva min beste styrke, er selvsagt og lage en ekte kopi av ting fra virkeligheten inni cyberspace, mer kjent som Minecraft universet. Håper folk vil hjelpe til å bygge mange kule byggverk!

 

Jeg har lest gjennom reglene og er klar for å bygge!

Lenke til kommentar

Hei, jeg heter safrion ingame, har spillt minecraft i 2 dager, men har lært spillet ganske fort.

Samarbeider gjerne om det trengs, liker å bygge gamle byggverk, egypttiden, middelalderen, etc.

 

Har spillt på SP uten mods siden jeg fikk spillet, men fant det litt kjedelig uten andre man kan ha det gøy med. :)

 

Denne servern høres ganske fin ut ettersom flere av mine venner som spiller der har rekommandert den til meg. :)

Har screenshots av mine byggverk som jeg har laget på SP.

 

Bedre? :D

 

Hei, jeg heter safrion ingame, har spillt minecraft i 2 dager, men har lært spillet ganske fort.

Samarbeider gjerne om det trengs, liker å bygge gamle byggverk, egypttiden, middelalderen, etc.

 

Har spillt på SP uten mods siden jeg fikk spillet, men fant det litt kjedelig uten andre man kan ha det gøy med. :)

 

Denne servern høres ganske fin ut ettersom flere av mine venner som spiller der har rekommandert den til meg. :)

Har screenshots av mine byggverk som jeg har laget på SP.

 

Bedre? :D

Har lest reglene og! Glemte å skrive det!

Lenke til kommentar

Hei, jeg heter safrion ingame, har spillt minecraft i 2 dager, men har lært spillet ganske fort.

Samarbeider gjerne om det trengs, liker å bygge gamle byggverk, egypttiden, middelalderen, etc.

 

Har spillt på SP uten mods siden jeg fikk spillet, men fant det litt kjedelig uten andre man kan ha det gøy med. :)

 

Denne servern høres ganske fin ut ettersom flere av mine venner som spiller der har rekommandert den til meg. :)

Har screenshots av mine byggverk som jeg har laget på SP.

 

Bedre? :D

 

Hei, jeg heter safrion ingame, har spillt minecraft i 2 dager, men har lært spillet ganske fort.

Samarbeider gjerne om det trengs, liker å bygge gamle byggverk, egypttiden, middelalderen, etc.

 

Har spillt på SP uten mods siden jeg fikk spillet, men fant det litt kjedelig uten andre man kan ha det gøy med. :)

 

Denne servern høres ganske fin ut ettersom flere av mine venner som spiller der har rekommandert den til meg. :)

Har screenshots av mine byggverk som jeg har laget på SP.

 

Bedre? :D

Har lest reglene og! Glemte å skrive det!

 

Godkjent, velkommen til Hardwork!

Endret av PyrionZ
Lenke til kommentar

Morsomt at det var så mange innlogget her om dagen, men litt synd at endel ikke fikk det med seg! Vi kan da gjøre bedre:D

 

Hva sier dere til å slå rekorden da? 100+ må vi da få til folkens?

Møtes ved spawn på Fredag 11.02 klokken 20.00? Har vi en date?:p

 

Limestone

 

100+ er umulig å gjennomføre, da serverlimiten er på 100. Jeg tror også problemer KAN oppstå før det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...