Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, ønsker å søke om byggetillatelse :)

 

Brukernavn: _JVS_

Hvor lenge du har spilt Minecraft: 2-3 mnd

Din erfaring innen Minecraft: Tror jeg har kontroll på det aller meste, utenom avanserte plugins og redstone circuts som jeg ikke har satt meg skikkelig inn i enda.

Hvordan du fant serveren: Her på diskusjon.no

Hvorfor du vil spille på serveren: Er på jakt etter en seriøs server med minimalt med griefing og ellers hyggelig folk å spille med :)

Hva er din største styrke? Foretrekker å bygge realistiske konstruksjoner, ikke bare rene cobble/wood hus med dør og vindu. Liker også å hjelpe til, enten med byggeprosjekter eller bare svare på spørsmål som dukker opp i chatten.

Har lest Reglene: Jepp, + wiki og brukerguide

 

Godkjent :D velkommen :D

btw, er brukernavnet _JVS_ eller bare JVS?

 

Takker :)

Det er med underscore: _JVS_

Lenke til kommentar

Hei!

 

Mitt brukernavn er: 123boe1. Jeg har spilt Minecraft siden desember 2010 og spiller det nesten daglig. Jeg har ikke noe særlig erfaring innen Minecraft, men er som regel trivelig og hjelpsom mot folk, så lenge de er vennlige til meg. Jeg fant helt tilfeldig denne tråden her øverst på index'en, så jeg lette rundt litt og har spilt som guest på serveren en stund. Og nå vil jeg ha et lite hus på landet, det er alt jeg ber om. ;)

Jeg har ikke noe særlig styrke i minecraft generelt, men jeg kan godt være med å hjelpe på store bygg, som arbeider ;P

Jeg har lest gjennom reglene og forstått de. Jeg er 100% innstilt på å innrette meg etter de.

 

Mvh. 123boe1.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Mitt brukernavn er: 123boe1. Jeg har spilt Minecraft siden desember 2010 og spiller det nesten daglig. Jeg har ikke noe særlig erfaring innen Minecraft, men er som regel trivelig og hjelpsom mot folk, så lenge de er vennlige til meg. Jeg fant helt tilfeldig denne tråden her øverst på index'en, så jeg lette rundt litt og har spilt som guest på serveren en stund. Og nå vil jeg ha et lite hus på landet, det er alt jeg ber om. ;)

Jeg har ikke noe særlig styrke i minecraft generelt, men jeg kan godt være med å hjelpe på store bygg, som arbeider ;P

Jeg har lest gjennom reglene og forstått de. Jeg er 100% innstilt på å innrette meg etter de.

 

Mvh. 123boe1.

 

Godkjent, be om promote in-game :thumbup:

Lenke til kommentar

legger inn en liten søknad om spesialblokker.

jeg å pjatte holder på å lage en vegg på innsiden av togbanestasjonen i pjattestad øst, og trenger en del blokker. jeg vet det ikke selges svamper(item-id 19), men vil søke et unntak siden de bare skal stå til pynt i veggen. vi søker også om å få 2 is blokker for å sette inn i veggen

det vi trenger er:

 

*3stk svamper(19)[hvis mulig]

*3stk lapizore(21)

*3stk diamond ore(56)

*3stk redstoneore(73)

*1stk portalblokk(90)

*2stk is(79)[hvis mulig]

 

veggen så langt:

post-224897-0-56497300-1297117672_thumb.png

Lenke til kommentar

legger inn en liten søknad om spesialblokker.

jeg å pjatte holder på å lage en vegg på innsiden av togbanestasjonen i pjattestad øst, og trenger en del blokker. jeg vet det ikke selges svamper(item-id 19), men vil søke et unntak siden de bare skal stå til pynt i veggen. vi søker også om å få 2 is blokker for å sette inn i veggen

det vi trenger er:

 

*3stk svamper(19)[hvis mulig]

*3stk lapizore(21)

*3stk diamond ore(56)

*3stk redstoneore(73)

*1stk portalblokk(90)

*2stk is(79)[hvis mulig]

 

veggen så langt:

post-224897-0-56497300-1297117672_thumb.png

 

*3stk svamper(19) du får 4 for 1g.

*3stk lapizore(21) skal du få for 3 lapis lazula.

*3stk diamond ore(56) 3 diamant

*3stk redstoneore(73) 12 rødsteinstøv

*1stk portalblokk(90) 1g

*2stk is(79)[hvis mulig] 1g, må plasseres ut av stab.

 

 

Totalpris:

3g

3 lapis

3 diamant

12 rødsteinstøv

 

Lykke til med prosjektet.

Lenke til kommentar

Mange av dere har sikkert fått med dere Machosau sin gigantsau i Utopia. Men har dere sett ElgenOlves elg? Ett mesterverk!

 

Enig! Den er helt fantastisk bra!

 

 

legger inn en liten søknad om spesialblokker.

 

Og her er det ferdige resultatet, imponerende må jeg si! :) Bra jobba gutter.

(Vil trekke fram at jeg fikk tillatelse til å ta æren for portal blokken, som ble feil vei).

post-3443-0-27149000-1297123195_thumb.png

Endret av Nudel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...