Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Hehe, jeg skriver litt mer, jeg er som sagt 123vetle321 og jeg liker og bygge ting, her er noen oppfriskende grunner :)

 

:Jeg griefer ikke, har aldrigjort det, hvertfall ikke på andre folks verk

: Jeg bygger store ting, sånt som ting i filmer som star wars ogsånt og spill, sånn som modeller av characters i spill

: Jeg liker norske servere, det er så få av dem :-/

: Min erfaring innen Minecaft er ganske grei, vet om alle recipes for crafting og sånt, og jeg vet kombinasjoner og kretser med redstone pg den slags.

:jeg vil spille på serveren fordi den er norsk og den var bra :)

og det er nesten ingen norske servere ;)

:Og ja, jeg har lest reglene :D

:Min sterkeste side i minecraft er å hjelpe folk med ting de trenger og er positiv i chat, og bygger mye fint :D

 

Det var litt mer, hilsen 123vetle321, eller bare Vetle. :D

 

Godkjent! Be om promote ingame. :)

 

Tips: Neste gang bør du bruke "rediger" knappen på innlegget ditt, der er mer ryddig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! jeg er en moden gamer på 15 snart 16 år som leter etter en Survival/Byggeserver.

Jeg er en god venn av Seppuku95 og Euronymouz som tipset meg om denne serveren, jeg håper virkelig at jeg kan få komme inn. Jeg girfer aldri og følger regler

-Xizer

Lenke til kommentar

Hei! jeg er en moden gamer på 15 snart 16 år som leter etter en Survival/Byggeserver.

Jeg er en god venn av Seppuku95 og Euronymouz som tipset meg om denne serveren, jeg håper virkelig at jeg kan få komme inn. Jeg girfer aldri og følger regler

-Xizer

 

Ikke godkjent. Les HER om kravene for å for godkjent søknad.

Lenke til kommentar

Hei! jeg er en moden gamer på 15 snart 16 år som leter etter en Survival/Byggeserver.

Jeg er en god venn av Seppuku95 og Euronymouz som tipset meg om denne serveren, jeg håper virkelig at jeg kan få komme inn. Jeg girfer aldri og følger regler

-Xizer

 

Savner litt kjøtt på beina.. En søknad bør inneholde følgende:

 

-Brukernavn (Dette må skrives riktig)

-Lenge han/hun har spilt Minecraft

-Din erfaring innen Minecraft

-Hvordan han/hun fant serveren

-Hvorfor han vil spille på denne serveren

-Hva er din beste styrke? (Bygge store bygg, er positiv i chat og forum, etc...)

-Har lest [[Reglene]]

 

Endrer dette innlegget når du har fikset det

Lenke til kommentar

Hei! jeg er en moden gamer på 15 snart 16 år som leter etter en Survival/Byggeserver.

Jeg har spillt Minecraft i 3 måneder og jeg er ikke noe spess på store byggverk og kunst og diverse men jeg elsker og bygge hus å gruver

Jeg er en god venn av Seppuku95 og Euronymouz som tipset meg om denne serveren, jeg håper virkelig at jeg kan få komme inn. Jeg griefer aldri og følger regler

Jeg vil gjerne spille på Hardwork for at Euronymouz sa til meg at det var en sosial og hjelpsom server.

Jeg har lest og godtatt reglene.

-Xizer

Endret av Xizer
Lenke til kommentar

Hei, ønsker å søke om byggetillatelse :)

 

Brukernavn: _JVS_

Hvor lenge du har spilt Minecraft: 2-3 mnd

Din erfaring innen Minecraft: Tror jeg har kontroll på det aller meste, utenom avanserte plugins og redstone circuts som jeg ikke har satt meg skikkelig inn i enda.

Hvordan du fant serveren: Her på diskusjon.no

Hvorfor du vil spille på serveren: Er på jakt etter en seriøs server med minimalt med griefing og ellers hyggelig folk å spille med :)

Hva er din største styrke? Foretrekker å bygge realistiske konstruksjoner, ikke bare rene cobble/wood hus med dør og vindu. Liker også å hjelpe til, enten med byggeprosjekter eller bare svare på spørsmål som dukker opp i chatten.

Har lest Reglene: Jepp, + wiki og brukerguide

Lenke til kommentar

Brukernavn (Dette må skrives riktig)<. 5vetle5

Hvor lenge du har spilt Minecraft. 3 måneder

Din erfaring innen Minecraft. Er god til å bygge rare, høye hus!

Hvordan du fant serveren. Ble invitert av Erik12 og Flipsen105

Hvorfor du vil spille på serveren. Fordi jeg ønsker å bidra til å bygge opp en ekte norsk server!

Hva er din største styrke? Som sagt bygge rare, høye hus! Er også koselig på chat og grifer ikke.

Har lest Reglene. Selfølgelig!

Endret av Flipsen105
Lenke til kommentar

Hei brukernavnet mitt er rizorn. Har spilt Minecraft helt siden begynnelsen, hadde Alfa versionen. Har alltid våre litt inn og ut, men det var bare singleplayeren. Nå som jeg har spilt multiplayer, virker minecraft mye fetere. Spesielt deres server virker ganske så kul. Jeg bygger alt fra gigantiske romerske tempel til brittiske mansions. Har god fantasi og er kreativ føler jeg. Fant dere da jeg en dag satt å søkte på youtube, også snublet jeg over en video fra serveren deres.

 

Jeg vil spille på denne serveren, fordi det virker som dere har et skikkelig system på alt. Slipper at griefers kan herje fritt rundt, det er jeg lei. Min styrke er nok tålmodigheten som skal til for å bygge noe stort. Er positiv, er en lett person å omgås med.

 

Har lest og akseptert reglene. Ser fram til å spille på serveren :)

Lenke til kommentar

Hei brukernavnet mitt er rizorn. Har spilt Minecraft helt siden begynnelsen, hadde Alfa versionen. Har alltid våre litt inn og ut, men det var bare singleplayeren. Nå som jeg har spilt multiplayer, virker minecraft mye fetere. Spesielt deres server virker ganske så kul. Jeg bygger alt fra gigantiske romerske tempel til brittiske mansions. Har god fantasi og er kreativ føler jeg. Fant dere da jeg en dag satt å søkte på youtube, også snublet jeg over en video fra serveren deres.

 

Jeg vil spille på denne serveren, fordi det virker som dere har et skikkelig system på alt. Slipper at griefers kan herje fritt rundt, det er jeg lei. Min styrke er nok tålmodigheten som skal til for å bygge noe stort. Er positiv, er en lett person å omgås med.

 

Har lest og akseptert reglene. Ser fram til å spille på serveren :)

Godkjent! :)

Heisann! Jeg er en glad og hjelpsom fyr og har lest reglene. >Jeg kjenner mange på serveren som har invitert meg hit som Flipsen105 og Erik12 og Luboys. Jeg låner Flipsen sin bruker på diskusjon men det er vel greit? Jeg heter 5vetle5 på minecraft.

Ikke godkjent. Les kravene til søknader på wikien vår. :)

Lenke til kommentar

Brukernavn (Dette må skrives riktig)<. 5vetle5

Hvor lenge du har spilt Minecraft. 3 måneder

Din erfaring innen Minecraft. Er god til å bygge rare, høye hus!

Hvordan du fant serveren. Ble invitert av Erik12 og Flipsen105

Hvorfor du vil spille på serveren. Fordi jeg ønsker å bidra til å bygge opp en ekte norsk server!

Hva er din største styrke? Som sagt bygge rare, høye hus! Er også koselig på chat og grifer ikke.

Har lest Reglene. Selfølgelig!

Godkjent!

Lenke til kommentar

Brukernavn (Dette må skrives riktig). Thohan131

Hvor lenge du har spilt Minecraft. 1-2 månder

Din erfaring innen Minecraft. mmh.. ikke så mye erfaring men, har spilt litt på utenlandske servere.

Hvordan du fant serveren. Tips fra min venn cptabusive

Hvorfor du vil spille på serveren. Jeg har hørt at det er en av de norges største beste byggeserver.

Hva er din største styrke? Er vel best til å grave gruver, er positiv i chat.

Har lest Reglene. Jeg har lest reglene.

Lenke til kommentar

Brukernavn (Dette må skrives riktig). Thohan131

Hvor lenge du har spilt Minecraft. 1-2 månder

Din erfaring innen Minecraft. mmh.. ikke så mye erfaring men, har spilt litt på utenlandske servere.

Hvordan du fant serveren. Tips fra min venn cptabusive

Hvorfor du vil spille på serveren. Jeg har hørt at det er en av de norges største beste byggeserver.

Hva er din største styrke? Er vel best til å grave gruver, er positiv i chat.

Har lest Reglene. Jeg har lest reglene.

Godkjent

Lenke til kommentar

Hei, mitt brukernavn på Minecraft er Cyber_sheep. Jeg har som ønske og søke meg inn i deres minecraftserver, da jeg lenge har holdt på for meg selv siden jeg startet i April 2010. Jeg ble tipset om denne serveren via en venn, som er svært fornøyd med den og ønsket å ha meg med.

 

Når det kommer til mine spesifikasjoner på minecraft må det være å bygge store eller små hus som har sine likheter fra virkeligheten.

Jeg har lest reglene.

Endret av Nattefrost
Lenke til kommentar

Hei, ønsker å søke om byggetillatelse :)

 

Brukernavn: _JVS_

Hvor lenge du har spilt Minecraft: 2-3 mnd

Din erfaring innen Minecraft: Tror jeg har kontroll på det aller meste, utenom avanserte plugins og redstone circuts som jeg ikke har satt meg skikkelig inn i enda.

Hvordan du fant serveren: Her på diskusjon.no

Hvorfor du vil spille på serveren: Er på jakt etter en seriøs server med minimalt med griefing og ellers hyggelig folk å spille med :)

Hva er din største styrke? Foretrekker å bygge realistiske konstruksjoner, ikke bare rene cobble/wood hus med dør og vindu. Liker også å hjelpe til, enten med byggeprosjekter eller bare svare på spørsmål som dukker opp i chatten.

Har lest Reglene: Jepp, + wiki og brukerguide

 

Godkjent :D velkommen :D

btw, er brukernavnet _JVS_ eller bare JVS?

Lenke til kommentar

Hei! jeg er en moden gamer på 15 snart 16 år som leter etter en Survival/Byggeserver.

Jeg har spillt Minecraft i 3 måneder og jeg er ikke noe spess på store byggverk og kunst og diverse men jeg elsker og bygge hus å gruver

Jeg er en god venn av Seppuku95 og Euronymouz som tipset meg om denne serveren, jeg håper virkelig at jeg kan få komme inn. Jeg griefer aldri og følger regler

Jeg vil gjerne spille på Hardwork for at Euronymouz sa til meg at det var en sosial og hjelpsom server.

-Xizer

Ikke godkjent, ettersom du sier at du har lest reglene.

 

Hei, mitt brukernavn på Minecraft er Cyber_sheep. Jeg har som ønske og søke meg inn i deres minecraftserver, da jeg lenge har holdt på for meg selv siden jeg startet i April 2010. Jeg ble tipset om denne serveren via en venn, som er svært fornøyd med den og ønsket å ha meg med.

 

Når det kommer til mine spesifikasjoner på minecraft må det være å bygge store eller små hus som har sine likheter fra virkeligheten.

Jeg har lest reglene.

Godkjent

Lenke til kommentar

Hei!

 

Mitt brukernavn er AsgeirSH. Har spilt Minecraft i noen uker, men kun på egen server. Nå synes jeg det er på tide å kikke litt innom på andre servere, og bli inspirert til å bygge nye byggverk selv som andre kan se på.

 

Jeg trives godt med å skape store, litt episke byggverk, uten å kopiere ting direkte. Fant serveren via diskusjon.no-tråden, før jeg i det hele tatt hadde spillet. Har lest gjennom reglene, og driver ikke med griefing eller lignende. I tillegg synes jeg chat-virksomhet er en vesentlig del av slike spill.

 

Med andre ord: Dette er en søknad om byggetillatelse på Minecraft-serveren til hardwork.no :) Håper jeg får innvilget den.

 

Mvh

AsgeirSH

Lenke til kommentar

Hei!

 

Mitt brukernavn er AsgeirSH. Har spilt Minecraft i noen uker, men kun på egen server. Nå synes jeg det er på tide å kikke litt innom på andre servere, og bli inspirert til å bygge nye byggverk selv som andre kan se på.

 

Jeg trives godt med å skape store, litt episke byggverk, uten å kopiere ting direkte. Fant serveren via diskusjon.no-tråden, før jeg i det hele tatt hadde spillet. Har lest gjennom reglene, og driver ikke med griefing eller lignende. I tillegg synes jeg chat-virksomhet er en vesentlig del av slike spill.

 

Med andre ord: Dette er en søknad om byggetillatelse på Minecraft-serveren til hardwork.no :) Håper jeg får innvilget den.

 

Mvh

AsgeirSH

 

Godkjent :) Velkommen :D

Lenke til kommentar

Hei!

 

Mitt brukernavn er AsgeirSH. Har spilt Minecraft i noen uker, men kun på egen server. Nå synes jeg det er på tide å kikke litt innom på andre servere, og bli inspirert til å bygge nye byggverk selv som andre kan se på.

 

Jeg trives godt med å skape store, litt episke byggverk, uten å kopiere ting direkte. Fant serveren via diskusjon.no-tråden, før jeg i det hele tatt hadde spillet. Har lest gjennom reglene, og driver ikke med griefing eller lignende. I tillegg synes jeg chat-virksomhet er en vesentlig del av slike spill.

 

Med andre ord: Dette er en søknad om byggetillatelse på Minecraft-serveren til hardwork.no :) Håper jeg får innvilget den.

 

Mvh

AsgeirSH

 

Godkjent, be om promote in-game ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...