Gå til innhold

Minecraft.no - Hardworks buildserver 24/7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tj0mzen

Har spilt siden Minecraft kom ut

Har erfaring fra store byggeprsjekt

Gjennom anbefalinger

Liker og hjelpe ti med det som trengs gjøres

jeg liker og Bygge store bygg og hjelpe andre med ressuser hvist di mangler er positiv i chat

ja jeg Har lest Reglene selfølgeligt og godtatt di

 

 

Hei! mitt brukernavn er: tj0mzen

 

Jeg har spilt Minecraft siden det kom ut og aktiv hver dag. jeg liker å spiller med flere spillere og sammenarbeide med å bygge Store bygg. Liker og og laste ned blueprints og lage ting som eksisterer der ute. Jeg ble sterkt anbefalt av en god venn til og søke på denne serveren. Jeg har vert borti et par internasjonale, men liker best og spille med Landsmenn! Dette kunne jeg ikke skrevet bedre selv. Like når det går på norsk i chaten. Jeg har og ventrilo og skyp hvist dere bruker det på støre byggverk.

 

Har selv bygget oslorådhus. Og jeg gleder meg til og kunne bidra med mine erfaringer på denne serveren og komme med tips og triks. Hva min beste styrke har kunskap og fantasi og ikke minst tid nok til og lage di mest fantastiske byggene 

 

Jeg har lest gjennom reglene og er klar for å bygge!

Lenke til kommentar

det ville vært veldig fint om en fra staben kunne ha lagd en warp til kontinentet/øya/halvøya vi kaller Tiki. grunnen er at det tar veeeeeldig lang tid å gå fra utopia(nærmeste warp)til tiki. vennelig hilsen ellielli,vgvegar,danidaniel47,trymster100,doode,czxo1 og amund NOR

Lenke til kommentar

Tj0mzen

Har spilt siden Minecraft kom ut

Har erfaring fra store byggeprsjekt

Gjennom anbefalinger

Liker og hjelpe ti med det som trengs gjøres

jeg liker og Bygge store bygg og hjelpe andre med ressuser hvist di mangler er positiv i chat

ja jeg Har lest Reglene selfølgeligt og godtatt di

 

 

Hei! mitt brukernavn er: tj0mzen

 

Jeg har spilt Minecraft siden det kom ut og aktiv hver dag. jeg liker å spiller med flere spillere og sammenarbeide med å bygge Store bygg. Liker og og laste ned blueprints og lage ting som eksisterer der ute. Jeg ble sterkt anbefalt av en god venn til og søke på denne serveren. Jeg har vert borti et par internasjonale, men liker best og spille med Landsmenn! Dette kunne jeg ikke skrevet bedre selv. Like når det går på norsk i chaten. Jeg har og ventrilo og skyp hvist dere bruker det på støre byggverk.

 

Har selv bygget oslorådhus. Og jeg gleder meg til og kunne bidra med mine erfaringer på denne serveren og komme med tips og triks. Hva min beste styrke har kunskap og fantasi og ikke minst tid nok til og lage di mest fantastiske byggene 

 

Jeg har lest gjennom reglene og er klar for å bygge!

 

Godkjent. Be om promote in-game. :thumbup:

Lenke til kommentar

det ville vært veldig fint om en fra staben kunne ha lagd en warp til kontinentet/øya/halvøya vi kaller Tiki. grunnen er at det tar veeeeeldig lang tid å gå fra utopia(nærmeste warp)til tiki. vennelig hilsen ellielli,vgvegar,danidaniel47,trymster100,doode,czxo1 og amund NOR

 

Søknaden må nok forbedres ganske så mye, les wikien på hvordan en warp søknad skal bygges opp. (finnes det en guide på wikien? det burde gjøre det, :p)

Lenke til kommentar

Prosjekt Platformby

bynavn kommer siden

Konsept

konseptet med byen er å ha et fint boligområdet fritt for griefing og mange atraksjoner. Disse inkluderer et pianoet(bygget,bare kom og se) natt distrikt, vannpark, og flere ideer er under utvikling.

Planen

planen var å bygge to eller flere platformer over hverandre over bakken, alle utenom den øverste vil dermed bli mørke, som gjør klart for et nattdistrikt. til dette trengs masse dirt og det har vi skaffet.. nesten alt ihvertfall.

Sted

byen, som er startet på, blir bygget over havet sørøst for spawn det var masse ledig plass ettersom ingen hadde bygd på de små øyene der. Vedlagt bilde: minum by2.png

Ansvar

byen blir bygget av Minum, Albatrozz og Rutt3. tomter vil også selges av de samme.

Hilsen Minum

 

edit* mye om ikke alt vi tjener går til å forbedre byen med plass, infrastruktur og pointless fun :)

 

jeg postet denne igjen siden vi ikke har fått noe svar-har gått litt over 3 døgn. se side 232 for orginalen, som er bedre og mer oversiktlig

Endret av minum
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hei=D

Brukernavn Yeah1993 her!

Kunne gjærne ha tenkt meg og spille på serveren deres da jeg har en del venner som spiller der som: Flashbuddy, Crazyrobert og hunters91.

Kjøpte spillet på lørdag så er ganske ny, men har hørt my snakk på TS3 om hva de har bygd OSV og ble intrisert:)

Jeg har lest reglene og er klar over alle konsikvenser.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Brukernavn yeah1993

Starter og spille i dag.

Har ikke noe spesielt med erfaring.

Mye snakk om spillet på TEAM SPEAK3. Brukere: Flashbuddy, hunters91 og Crazyrobert

Hva er din beste styrke? Nå vill jeg først få lært spillet av de jeg kjenner på spillet.

Har lest Reglene

 

 

Her har vi et eksempel:

 

Hei=D

Brukernavn Yeah1993 her!

Kunne gjærne ha tenkt meg og spille på serveren deres da jeg har en del venner som spiller der som: Flashbuddy, Crazyrobert og hunters91.

Kjøpte spillet på lørdag så er ganske ny, men har hørt my snakk på TS3 om hva de har bygd OSV og ble intrisert:)

Jeg har lest reglene og er klar over alle konsikvenser.

 

Godkjent! Be om promote ingame.

Lenke til kommentar

Brukernavn : Srum

 

jeg har spillt minecraft i 4-5 måneder

har lagd mange store bygninger og slott ( ingen ifra irl)

fikk vite om serveren pga en kompis som sa at denne serveren var veldig bra og hadde rettferdige og snille admins.

vil spille på denne serveren fordi jeg lengter etter en sosial og morsom online server og det tror jeg denne er. ( har mange venner som spiller på denne).

 

min største styrke er nok at jeg er snill og liker og hjelpe folk som trenger det.

 

Har lest og forstått reglene.

Endret av Repson
Lenke til kommentar

Brukernavn (Dette må skrives riktig).

Hvor lenge du har spilt Minecraft.

Din erfaring innen Minecraft.

Hvordan du fant serveren.

Hvorfor du vil spille på serveren.

Hva er din største styrke? (Bygge store bygg, er positiv i chat og forum, etc...)

Har lest Reglene.

 

Brukernavn: Larsemann96

Hvor lenge har jeg spilt Minecraft? Jeg startet å spille i Oktober. Jeg har spilt jevnt og trutt helt siden jeg kjøpte det, (Det vil si at jeg har spilt i ca 4 måneder.) og jeg har spilt en del SMP, og mye Singelplayer. Har spilt på mange forskjellige servere, etter som hvordan miljøet der var, om noen jeg ble kjent med byttet server eller om jeg ville spille alene.

Min erfaring med Minecraft. Har spilt masse Singleplayer. Har bygget store slott, fotballbaner og andre byggverk med og uten hjelp fra INVEdit. (Mod som gir meg de blokkene jeg vil ha.) Har bare spilt på internasjonale servere, men har fortsatt samarbeidet om byggverk og vanlig "survival-gaming". Er som regel alltid dypt nede i en hule eller ute om natten og dreper mobs, så lenge jeg ikke bygger store ting! :)

Hvordan du fant serveren. En venn av meg, CptAbusive, fant serveren og spurte om jeg ville bli med.

Hva er min største styrke? Min største styrke er nok survival. Jeg er ganske god til å drepe mobs, bygge små hus som er forbundet (connected) med små "shelters" som er nærme en hule. Jeg er veldig god til å holde meg i live.

Er også en hyggelig kar som ikke vil lage noe bråk, og er så hyggelig som jeg kan til andre. Liker å hjelpe andre med byggverk, å overleve noen netter eller å skaffe materialer nede i huler.

Jeg har lest reglene! :D

Lenke til kommentar

Larsemann; Godkjent!

 

hei

Ign : Srum

 

er en person som ønsker å sammarbeide på store prosjekter.

har spillt mye på build servere og survival servere og syntest at buildservere er morsomst.

 

tror jeg har mye å tilføye serveren og er sammarbeidsvillig og positiv. er online ca hver dag. :D

 

 

refferanse : flashbuddy

 

har lest regler og forstått de.

 

Ikke godkjent. Les over "malen" for søknadsskriving en gang til.

Endret av PyrionZ
Lenke til kommentar

Nick in-game: akselstrand

Hei! Jeg begynte å spille minecraft i juni 2010 da jeg så noen diskutere spillet på et forum.

På minecraft kan jeg nesten alt. Er også veldig oppdatert på updates osv.

Hardwork-serveren fant jeg via "Den store minecraft tråden". Har vært inne som gjest og sett litt.

Jeg vil spille på serveren fordi det er norges største minecraftserver.

Mine største styrke er at jeg liker å rose andre for det de lager. Ender ofte opp med å se på andre spille enn å gjøre det selv. :)

Reglene er lest og forstått.

Lenke til kommentar

Brukernavn : Srum

 

jeg har spillt minecraft i 4-5 måneder

har lagd mange store bygninger og slott ( ingen ifra irl)

fikk vite om serveren pga en kompis som sa at denne serveren var veldig bra og hadde rettferdige og snille admins.

vil spille på denne serveren fordi jeg lengter etter en sosial og morsom online server og det tror jeg denne er. ( har mange venner som spiller på denne).

 

min største styrke er nok at jeg er snill og liker og hjelpe folk som trenger det.

 

Har lest og forstått reglene.

 

Godkjent! Be om promote ingame.

 

Nick in-game: akselstrand

Hei! Jeg begynte å spille minecraft i juni 2010 da jeg så noen diskutere spillet på et forum.

På minecraft kan jeg nesten alt. Er også veldig oppdatert på updates osv.

Hardwork-serveren fant jeg via "Den store minecraft tråden". Har vært inne som gjest og sett litt.

Jeg vil spille på serveren fordi det er norges største minecraftserver.

Mine største styrke er at jeg liker å rose andre for det de lager. Ender ofte opp med å se på andre spille enn å gjøre det selv. :)

Reglene er lest og forstått.

 

Godkjent! Be om promote ingame.

Endret av Nudel
Lenke til kommentar

Nick in-game: akselstrand

Hei! Jeg begynte å spille minecraft i juni 2010 da jeg så noen diskutere spillet på et forum.

På minecraft kan jeg nesten alt. Er også veldig oppdatert på updates osv.

Hardwork-serveren fant jeg via "Den store minecraft tråden". Har vært inne som gjest og sett litt.

Jeg vil spille på serveren fordi det er norges største minecraftserver.

Mine største styrke er at jeg liker å rose andre for det de lager. Ender ofte opp med å se på andre spille enn å gjøre det selv. :)

Reglene er lest og forstått.

 

Den er grei,

 

Velkommen til Hardwork!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...