Gå til innhold

PL: 19.09.2010 - Man. United - Liverpool - Kamptråd

Hewitt

102 stemmer

1. 1. Hvordan ender kampen?

• Manchester United-seier
      64
    • Uavgjort
      13
    • Liverpool-seier
      25

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Postet This is the one og take me home Old Trafford road i Arsenal tråden ved et mistak. Blasfemi! Hent hvitløken og kors. Det må være et dårlig tegn?

Godt jeg har sovepiller i dag. Frister å ta dem nå.

Skrevet

Hedenske himmel, du har faen rompekjørt oss nå.

Uansett, faen at jeg drakk igår. Fuck Dahls pils, smaker piss. Nervene mine er i tillegg helt ødelagt, denne kampen ser jeg hjemme. Tror ikke kroppen tåler påkjenningen om jeg drar på three lions.

Skrevet

Uansett, faen at jeg drakk igår. Fuck Dahls pils, smaker piss. Nervene mine er i tillegg helt ødelagt, denne kampen ser jeg hjemme. Tror ikke kroppen tåler påkjenningen om jeg drar på three lions.

Dahls er jo digg da.

• Liker 1
Skrevet

Liverpool presterer alltid mot topplagene. United er uten Ferdinand og Valencia, i tillegg til at Rooney og Fletcher ikke er i form. Dette kan fort bli 3p til scouserne, gitt.

Skrevet

United er uten Ferdinand

Kilde?

Trenger nødvendigvis ikke å ha Rooney i knallform. Alle vet jo at det er scouseren Owen som skal avgjøre på overtid. :D

Skrevet

Liverpool presterer alltid mot topplagene. United er uten Ferdinand og Valencia, i tillegg til at Rooney og Fletcher ikke er i form. Dette kan fort bli 3p til scouserne, gitt.

Uten ferdinand?

Skrevet

Snu på flisa Le Prof, så er ikke Torres, Gerrard, Cole, Meireles, Poulsen, Sktrl, Johnson eller Carragher i form heller. Aha :)

Hehe, joda. Men som sagt presterer Liverpool alltid i disse kampene.

Kilde?

Trodde han var skadet? Er han tilbake igjen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...