Gå til innhold

Dagens "gamere" går glipp av norskundervisningen p


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

norskkunnskapene til noken er forferdelige...kan ikkje si at eg lærer så masse norsk av gaming pga. at eg bare snakkerskriver engelsk med de eg spiller med. Men eg lærer ein god del engelsk da :woot:

 

Eg har forresten sett fleire lærere som virkelig kan lære fra seg...men det er desverre altfor mange som er inkompetente på det området... :shrug:

Lenke til kommentar

Altså. Mesteparten ligger vel i egen vilje. Tror de fleste norsklærere klarer å lære bort godt nok til at folk klarer å skrive "godt" norsk i hvert fall. Det er værre med lærere som ikke klarer å lære bort da man kommer opp i høyere utdannelse enn barneskolen og skal lære om norsk språkhistorie og sånt. Blablabla romantikken, realismen, naturalsimen, nyromantikken blablabla... Fysj.

Lenke til kommentar

unger på barneskolene i dag kan vere rett og slett j**** irriterende...slik at du har lyst å kaste de ut vinduet fra 10. etasje...norge ligger jo også på verdenstoppen i dårlig disiplin på skolen...og det merkes...kunnskapene til elever synker og alle klager selvfølgelig på lærerene... :shrug:

Lenke til kommentar

én ting skal spilla ha, jeg har lært VELDIG mye engelsk gjennom dem - både muntlig og skriftlig... og jeg er sikkert ikke den eneste?

 

er litt irriterende med all den sugne norsken som er ute og går her, ja, kan jo umulig BARE være elendig touch, dette? hmm, jeg skriver med små bokstaver på starten av setninger og sånn, men det er bare fordi jeg er lat og fordi jeg vet at jeg kan skrive normalt der det trengs...

 

det som riktignok tar kaka er de som på elendig bokmål klager over nynorsk, det er bare latterlig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...