Gå til innhold

Areca 1880ix-24 Battleship! 2GB/s + 140k+ IOPS


Nizzen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en sånn Chieftec hotswap bay jeg ikke bruker (har ikke åpnet embalasjen ennå), om du skulle være interresert i å låne den en stund nizzen. ;)

Jeg kjøpte likesågodt 2 stk samtidig siden SATA standarden ikke bryr seg om tilkobling og kabler for hvilken hastighet som brukes, og tanken at jeg sansynligvis ville få fler 2,5" enheter etter hvert. Foreløpig har jeg plass i den første.

 

Gleder meg forresten til å se litt resultater fra 8R0 eller 8R0 C300 128GB på Areca 1880. Jeg har tall for 8R0 C300 på 9260-8i med FastPath vi kan sammenligne med.

Lenke til kommentar

Hadde vært fint om du hengte deg med GullLars,

 

Har en kjøring fra Nizzen fra i går på 1 stk C300 128GB, pene tall men det er da stort sett i cache.

 

 

 

 

4gb test fil er sendt til deg hvis jeg har gjort alt riktig  :blush:

 

 

 

 

Jeg har en sånn Chieftec hotswap bay jeg ikke bruker (har ikke åpnet embalasjen ennå), om du skulle være interresert i å låne den en stund nizzen. ;)

Jeg kjøpte likesågodt 2 stk samtidig siden SATA standarden ikke bryr seg om tilkobling og kabler for hvilken hastighet som brukes, og tanken at jeg sansynligvis ville få fler 2,5" enheter etter hvert. Foreløpig har jeg plass i den første.

 

Gleder meg forresten til å se litt resultater fra 8R0 eller 8R0 C300 128GB på Areca 1880. Jeg har tall for 8R0 C300 på 9260-8i med FastPath vi kan sammenligne med.

Skulle ha kjørt samme test som han XS duden. Er det den jeg har kjørt tro?  :hmm:

 

 

 

Lenke til kommentar

Takk til Digital Impuls for lån av 8 stk Crucial c300 128 gb  :cool:

Det er ikke ofte man innrømmer at man er sterkt misunnelig. Lån.. gud hjelpes hehe.

 

Hmm, kanskje det kommer noen på tilbud om en stund :!: hos DI

 

Testfil er postet i benche-tråden.

I første omgang er det en kjapp 4KB random read (4KB alligned) for QD 1-32 lineær med 1 og 4 workers (2 config filer i 1 .RAR) Tar ca 6-7 min å kjøre begge.

 

Holder på å kjører nå, testfila var litt drøy i størrelse så jeg redigerte den ned til 1GB. (kjører uten cache)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...