Gå til innhold

Amerikansk tastatur - norsk oppsett - kvar er "<>"?


Anbefalte innlegg

Fann fleire trådar om amerikansk tastatur, men dei handlar stort sett om Mac og ÆØÅ.

 

Eg har kjøpt eit amerikansk tastatur til laptopen min (Dell E6410), fordi det eg fekk med ikkje hadde baklys. Amerikansk oppsett var det einaste som var under tollgrensa på Ebay, så eg fant ut at eg kunne prøve det før eg evt. brukar fleire gonger meir på norsk/svensk/dansk tastatur.

 

Det fungerar eigentleg veldig greit, men det er ein knapp som manglar, <>-knappen. Eg ser amerikanarane har < og > på kvar sin tast, medan me har dei på same tast. Eg har prøvd meg fram, men kan ikkje finne ein knapp som gjev desse teikna.

 

Har du eit amerikansk tastatur? Brukar du norsk oppsett? Kva for knapp trykker du på for å få fram < og >?

 

(til venstre for Z er det bare venstre Shift, om nokon trudde eg var så dum :p)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Då kan eg jo ikkje skrive æøå, og ASCII-kodar er for tungvindt å bruke for å få fram desse. Eg brukar Alt-Tab og Alt-Shift-Tab for å veksle mellom vindauge, og opplever ofte at språklinja byttar språk når eg trykker Alt-Shift-Tab (hurtigtast for språkbytte er Alt-Shift). Ser derimot at eg kan endre hurtigtast for bytte av språk, så eg får finne meg ein kombinasjon eg ikkje brukar til noko.

 

:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...